ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ UH-1H. ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ

Προχθές στο ποστ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ AB-205 MEP είχαμε μιλήσει για την αξιοποίηση που έχουν κάνει οι Ιταλοί για τα δικά τους Ε/Π UH-1H ή κατά το σωστό ΑΒ-205 και για το ότι τα έχουν και στο Αφγανιστάν, σε πλήρεις πολεμικές επιχιερήσεις.

Σήμερα να δούμε τι κάνουν οι Αμερικάνοι με τα Ε/Π αυτά.

Σε όλους μας είναι περίπου γνωστά τα στοιχεία και η πορεία του Ε/Π UH-1H.

Ένα Ε/Π που είχε μία ευρεία εξαγωγική πορεία σε πολλές χώρες και έγραψε ιστορία με τις καινοτομίες που μαζί με αυτό εφαρμόσθηκαν και στο τεχνικό αλλά και στο επιχειρησιακό πεδίο, να μη τα ξαναλέμε τώρα.

Εξ άλλου, έχουμε ένα ειδικό κομμάτι σε αυτό το ιστολόγιο τις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ που όπως είπαμε, εξετάζουμε τις επιχειρήσεις που έπαιξε ρόλο το Ε/Π γενικώς, αλλά που σχεδόν στο 50 % αυτών έχουν γίνει με αυτόν τον τύπο του Ε/Π.

Να θυμηθούμε επίσης ότι ο αμερικανικός στρατός και γενικά οι Ε.Δ των ΗΠΑ, απέσυραν οριστικά τον τύπο αυτόν από τους στόλους τους, της Αεροπορίας Στρατού, γύρω στο 2010, όπως έχουμε γράψει εδώ και εδώ.

Όλα αυτά τα Ε/Π UH-1H που αποσύρθηκαν που πήγαν;

Έχουν μαζευτεί σε αρκετούς χώρους εναποθήκευσης, στις ΗΠΑ, όπως   στο Davis-Monthan (AZ), στο Ozark (AL) και στο  Temple (TX), όπως φαίνονται στη παραπάνω φωτογραφία, περιμένοντας να επιλεγούν για εργασίες μεγάλων αναβαθμίσεων, είτε από στρατούς άλλων χωρών, είτε από το US Drug Enforcement Agency (DEA), είτε από Department of State Air Wing. (ΠΗΓΗ)

Εδώ λοιπόν φθάνουμε στον σκοπό που γράφονται αυτές οι σκέψεις. Να δούμε πως οι άλλοι εκμεταλλεύονται και βγάζουν το λάδι στα αεροπορικά τους μέσα!!!!

Αυτή λοιπόν η Κρατική Αεροπορική Μονάδα (Office of Aviation of the Bureau of International Narcotics and Law Enforcement Affairs), είναι ένα όργανο της αμερικανικής κυβέρνησης για να υλοποιούνται οι Εθνικοί ΑΝΣΚ που αφορούν στον αγώνα κατά του διεθνούς εμπορίου ναρκωτικών και για να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των συνόρων.

Στο στόλο της έχει ένα μεγάλο αριθμό αεροπορικών μέσων που μπορείτε να τα δείτε εδώ,

Εκείνο όμως που κρατάω γιατί θα μας χρειασθεί παρακάτω είναι ότι διαθέτει 112 Ε/Π UH-1H, την πτητική κατάσταση των οποίων μπορείτε να δείτε εδώ.

UH-1H II της DOSAW, στα Αφγανο-Πακιστανικά σύνορα.

Πολλά από αυτά τα Ε/Π τα έχει αναβαθμίσει στο επίπεδο UH-1H II, με τα οποία επιχειρεί στο Αφγανιστάν, μέχρι και σήμερα που γράφονται οι αράδες αυτές.

Από το ιστολόγιο του http://sirduckatwar.blogspot.com/

Από το ιστολόγιο του http://sirduckatwar.blogspot.com/

Τα Ε/Π αυτά του Department of State Air Wing (που θα πούμε αργότερα πόσα είναι αναπτυγμένα στο Αφγανιστάν), τα λειτουργεί η εταιρεία DynCorp International (DI), που έχει υπογράψει συμβόλαιο με την αμερικανική κυβέρνηση (U.S. State Department‘s Bureau of International Narcotics and Law Enforcement Affairs), με βάση το οποίο τα πετά, τα συντηρεί μέχρι το επίπεδο Depot, τα υποστηρίζει από πλευράς Δ.Μ, έχει αναλάβει την διοικητική τους υποστήριξη, και έχει αναλάβει από μόνη της την έρευνα και διάσωση των αεροπορικών της μέσων και πληρωμάτων, στο Αφγανιστάν και στο Πακιστάν. (ΠΗΓΗ).

Μία μικρή ιδιωτική Αεροπορία Στρατού με άλλα λόγια και από ότι μπορούμε να δούμε από τις επίσημες αναφορές του Γενικού Επιθεωρητού των ΗΠΑ (διαβάστε κυρίως τα KEY FINDINGS), δεν τα πάει και πολύ άσχημα.

Τα  Ε/Π   UH-1H(II) Huey της DOSAW έχουν βάση  την Αεροπορική Βάση του Kandahar στο Αφγανιστάν  (η βάση φαίνεται στη παραπάνω φωτό.

Ας δούμε τώρα κάποια στοιχεία για τα Ε/Π που βρίσκονται και πετάνε στο Αφγανιστάν.

Η βαφή των Ε/Π – όπως φαίνεται στη παραπάνω φωτογραφία – έχει δύο παραλλαγές, την  DESERT C/S , που θα δούμε στις παρακάτω φωτογραφίες:

Στη φωτογραφία δύο Ε/Π UH-1H(II) στη πίστα της DOSAW. Το πρώτο είναι το Ε/Π UH-1H(II) 68-15622/622. Kandahar Air Base, December 2007.

Το Ε/Π UH-1H(II) 67-17321/321, του Department Of State Air Wing (DOSAW), Kandahar Air Base, December 2007.

και την GREY C/S όπως φαίνονται στις παρακάτω φωτογραφίες:

Αξίζει να θυμηθούμε ότι τα Ε/Π αυτά είναι Ε/Π UH-1H σαν τα δικά μας, εκσυγχρονισμένα όμως σε επίπεδο UH-1H II.

Τα tail και serial numbers  των Ε/Π που επιχειρούν όπως περιγράψαμε παραπάνω είναι:

UH-1H 669/ 67 17669 N378SD DESERT C/S
UH-1H 321/ 67 17321 N366SD » «
UH-1H 622/ 68 15622 N395SD » «
UH-1H 200/ 67 17200 N325SD » «
UH-1H 339/ 67 17339 N367SD » «
UH-1H 670/ 73 21670 N5207E GREY C/S
UH-1H 336/ 74 22336 N82207 » «
UH-1H 409/ 74 22409 N8232J » «
UH-1H 628/ 72

21628 N8230Q » «

Ας δούμε τώρα και μερικές λεπτομέρειες σήμανσης και εξοπλισμού τους.

Το σήμα στη μπούμα των Ε/Π UH-1H II του Department of State, DOS Air Wing. Σημειώστε ότι η μπούμα είναι του Ε/Π Bell-212, αλλαγή που είναι μέσα στην αναβάθμιση του UH-1H σε UH-1H II.

Σημειώστε τη θέση και το είδος του ουραίου που είναι αυτό του Bell-212, τις σημάνσεις στο κάθετο με τις σημαίες των ΗΠΑ και του Αφγανιστάν στο Ε/Π UH-1H(II) 67-17321/321 του Department Of State Air Wing (DOSAW). Κάτι που ίσως λέει ότι τα Ε/Π αυτά ίσως να δοθούν στο Αφγανιστάν μετά το πέρας της αποστολής.

Σε ότι αφορά τα συστήματα αυτοπροστασίας, φέρουν τα ποιο σοβαρά και απαραίτητα.

Για τα δούμε:

Οι εμπρός  και οι πίσω αισθητήρες του AAR-47 missile warning.

Παρατηρήστε τα καλύματα-φίλτρα στις εισαγωγές του κινητήρα.

Παρατηρήστε τη θέση του εκτοξευτήρα αεροφύλλων και φωτοβολίδων στη μπούμα.

Παρατηρήστε τη θέση αλλά και τον τύπο του πολυβόλου. Δύο Dillion Mini gun με ταχυβολία 3,000 βολές ανά λεπτό

Και εδώ μία αντίδραση με εκτόξευση flares.

Εδώ τα βλέπουμε με εφεδρικές δεξαμενές καυσίμου Robertson και όχι σαν τις δικιές μας.

Αυτά είχαμε να πούμε…

Ένα αεροπορικό μέσο ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ.

Μπορεί να ζει περισσότερα χρόνια από ότι ..νομίζουμε…..

ΠΗΓΕΣ

S. Prt. 112-3: Iraq: The Transition from a Military Mission to a Civilian-Led Effort (Committee Print – Majority) (pdf)

http://oig.state.gov/documents/organization/139642.pdf

http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?p=253272

http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?p=253272

http://sirduckatwar.blogspot.com/

http://www.jsfirm.com/companydetail.asp_Q_jobid_E_39456

www.dyn-intl.com

http://www.wired.com/dangerroom/2010/04/state-department-flies-mercenary-air-force-over-pakistan/

Bell beauty shots CMTC Huey shots from Oliver Tafel added 12-16-11

Huey in Afghanistan UH-1H, still going strong!

Comments
3 Σχόλια to “ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ UH-1H. ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ”
  1. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    Μια αλλη παραμετρος της ενεργοποιησης των «Γερολυκων» ειναι οτι αυτα τα πετουν ιδωτικες εταιρειες με χειριστες που ανακληθηκαν απο τα αζητητα του Βιετναμ αλλα και της μετα εποχης. Φτηνη επανεκπαιδευση και διαθεσιμοτητα. Ο θανατος ενος «ιδιωτη» δεν στοιχιζει τοσο στο κρατος για να μην πω οτι δεν στοιχιζει καθολου. Οσο για την καταστροφη ενος Χιουι nobody gives a shit. » Αστο να πεταει αφου κανει την δουλεια». Καλυτερα να σωσουμε τα Μπλακ χωκ και τους ενστολους που μας στοιχιζουν πολλα και ασε τα Χιουι να τα φαει η ερημος. Αυτη ειναι η ψυχρη πραγματικοτητα. Φτηνο κρεας οι ιδιωτικες εταιρειες αρκει να κανουν την δουλεια κι αν σωθουν καποια τα αφηνουμε Αμερικανικη βοηθεια στους Αφγανους.

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

    ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ HUEY ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ (ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ) Ή ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΩΞΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ- ΟΠΩΣ ΥΠΑΙΝΙΣΣΕΣΤΕ.
    1. ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΕΙΝΑΙ «ΧΑΜΗΛΗΣ» ΕΝΤΑΣΗΣ Ή ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ (ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΥΦΕΚΙΑ Ή ΟΠΛΟΠΟΛΥΒΟΛΑ).
    2. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ, ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ Ε/Π (Blackhawk, Cougar, κτλ- ΠΟΛΛΩ ΔΕ ΜΑΛΛΟΝ ΝΗ90,ΕΗ-101, κτλ).
    3. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ» ΧΑΘΗΚΕ ΠΡΙΝ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΤΩΡΑ (ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΑΡΛΑΒΗ ΤΩΝ ΝΗ90 ΚΑΙ Η Π.Α. ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΝΕΟ Ε/Π SAR), ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΚΕΨΗ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ «ΕΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ» ΠΟΥ (ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ) ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ «ΠΙΛΟΤΟΙ»- ΣΤΟ HUEY, ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΞΕΡΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.
    4. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΣ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ (πχ ΙΤΑΛΙΑ), ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΜΕ ΝΗ90) ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ. ΟΣΟΣΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΒΛΕΠΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ #3.

    ΑΣ ΑΦΕΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΣ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ HUEY, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      Αγαπητέ ΔΗΜΗΤΡΗ
      Σχολιάζεις λες και το σημείωμα αυτό (υπάρχει και ένα άλλο για τα Ιταλικά ΑΒ-205) κάνει διαφήμιση στα Ε/Π του τύπου αυτού.
      Ενημέρωση πρώτα δική μου και μετά όσων μας διαβάζουν κάνουμε εδώ σε αυτό το ιστολόγιο.
      Καμία ‘’ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΚΕΨΗ’’ δεν πέρασε και περνά από το μυαλό μας όταν το ψάχναμε, αλλά και δεν υπαινίχθηκε κανένας ότι ‘’ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ’’.
      Θα συμφωνήσω σε όσα σχολιάζεις στο 1 και στο 2.
      Δεν θα συμφωνήσω καθόλου μα καθόλου, σε όσα σχολιάζεις στο 3.
      Αυτά που σχολιάζεις στο 4, είναι κάτι που δεν θα ήθελα να το συζητήσω εδώ δημόσια.
      Τέλος έτσι που κλείνεις τον σχολιασμό σου, δεν μπορώ να καταλάβω το πού, όσα γράφονται σε αυτό το ιστολόγιο, εμποδίζουν κάποιον να ‘’ξεκολλήσει’’ όπως λες !!
      Αντίθετα, η προσπάθεια όλων μας εδώ είναι να δίνουμε ότι μπορούμε για να πάμε όσο μπορούμε παραπέρα και πίστεψέ με κάτι κάνουμε.
      Ακόμη έχω να σου πω ότι αυτό το ‘’ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ HUEY’’, με ότι ο καθένας μπορεί να καταλάβει από την έκφρασή σου, είναι τα ‘’μέσα’’ εκείνα αλλά και η πραγματικότητα που μας βοήθησαν – και όπου υπήρξε λιγότερη βοήθεια από την αναμενόμενη, μάλλον δεν έφταιξαν αυτά – να είμαστε αυτό που είμαστε σήμερα.
      Το σημείωμα αυτό, όπως και όσα προηγήθηκαν αλλά και ίσως να ακολουθήσουν, δεν γράφτηκε για να μην ‘’ ΑΦΕΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΣ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ HUEY’’, αλλά για μια πιο σφαιρική ενημέρωση όλων μας, μια που πιστεύω ότι στο σύνολο μας δεν είμαστε κάπου κολλημένοι.
      Γράφτηκε χωρίς καμιά προέκταση και καμία δεύτερη σκέψη.
      Με την ενημέρωση αυτή, δεν σημαίνει ότι κάποιοι είναι ‘’κολλημένοι’’ κάπου, αντίθετα.
      Τέλος έκλεισα τις σκέψεις λέγοντας : ‘’Αυτά είχαμε να πούμε… Ένα αεροπορικό μέσο ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ. Μπορεί να ζει περισσότερα χρόνια από ότι ..νομίζουμε…..’’ και το εννοώ.
      Όχι όμως για τους λόγους που νόμισες (αν ερμηνεύω σωστά όσα σχολιάζεις – πλην της 3 που δεν τη δέχομαι και δεν την σχολιάζω στο σύνολό της ), αλλά γιατί έτσι είναι και βέβαια το ‘’έτσι είναι’’ δεν το γράφω έτσι.
      Το αποδεικνύουν τα γεγονότα.
      Σε ευχαριστώ που μας διαβάζεις και που μας σχολιάζεις.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ