ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΟΡΤΩΣΕΩΣ ΜΙΑΣ ΑΚΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΣ
“ Είναι πολύ καλύτερο να βλέπεις και να ανακοινώνεις τις δυσκολίες και τους κινδύνους μιας επιχείρησης και να προσπαθείς να τις ξεπεράσεις, παρά να είσαι τυφλός για όλα, εκτός από το πώς να επιτύχεις, μέχρι που να έλθει η στιγμή των δυσκολιών και της απελπισίας…. ”
Δούκας του Wellington
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στο προηγούμενο άρθρο μας αναλύσαμε το Σχέδιο Εναερίου Κινήσεως μιας ΑΚΝ επιχείρησης. Δώσαμε κάποια στοιχεία ορολογίας, μιλήσαμε για τον Πίνακα Εναερίου Κινήσεως και τονίσαμε ότι κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης, το ΑΚΝ ΤΣ είναι στη πιο ευάλωτη στιγμή του και είναι πολύ αδύναμο. Γι’ αυτό και η σημασία ενός καλά σχεδιασμένου και άριστα εκτελούμενου Σχεδίου εναερίου κινήσεως, είναι το παν για την εξέλιξη της επιχείρησης.
Σήμερα θα μιλήσουμε για το τέταρτο σχέδιο μιας ΑΚΝ επιχειρήσεως, το Σχέδιο Φορτώσεως.
Να φαντασθούμε όταν ξεκινάμε ένα ταξίδι με το ΙΧΕ μας, και έχουμε αρκετά πράγματα να του φορτώσουμε. Τα φορτώνουμε με βάση την αρχή ‘’τα βάζω όπου χωράνε και όπως χωράνε’’, αν είμαστε τσαπατσούληδες, ή τα βάζω με τάξη και σειρά, και για να μη σπάσει τίποτε, αλλά και να τα βρίσκω αμέσως όταν τα χρειασθώ. Εδώ όμως έχουμε μια μεγάλη διαφορά. Δεν έχουμε την ‘’πολυτέλεια’’ να είμαστε τσαπατσούληδες. Όλα πρέπει να μπουν όχι μόνο με τάξη αλλά εκεί που πρέπει για τα έχω όταν πρέπει…
Άντε να ξεκινήσουμε…..