Ταξίαρχος ε.α (ΠΒ) Ιωάννης Μπαμπασάκης (σελ. 8η)

1ο ΤΕΑΣ

Στη σελίδα αυτή ( 8η στη σειρά) ο Δ. Σαμπάνης μας παρουσιάζει τη ζωή του Ταξίαρχου ε.α (ΠΒ) Μπαμπασάκη Ιωάννη, σε στιγμιότυπα από τη ζωή του και τη θητεία του στο 1ο ΤΕΑΣ.

Οι φωτογραφίες προσφέρθηκαν ευγενικά από την σύζυγο του κ. Μπαμπασάκη, το ‘’κουπί’’ της κατάταξής τους, του σκαναρίσματος και των κειμένων ανήκει στον Δ. Σαμπάνη και κάπου-κάπου λέω και γω καμιά μακακιούλα…..

Άντε να πατήσουμε την σκανδάλη…Clear ;

Στροφές 6600, όργανα στα πράσινα, έτοιμοι για απογείωση……

1058a-1-teas-dioikites.jpg

Όπως προκύπτει από τα μητρώα του κ. Μπαμπασάκη, ανέλαβε τη Διοίκηση του 1ου ΤΕΑΣ, του μοναδικού εκείνη την εποχή Τάγματος Ελικοπτέρων της ΑΣ, στις 4-11-1975 και την παρέδωσε στις 5-4-1977.

Σημείωση Army Aviator

Την περίοδο εκείνη το Τάγμα είχε έδρα το παλιό γερμανικό αεροδρόμιο που βρισκόταν στην Ν. Ιωνία, δίπλα από το στρατόπεδο ΓΕΩΡΓΟΥΛΑ που σήμερα είναι έδρα της 32 ΤΑΞΠΝ. Σήμερα βέβαια, μετά την μεταστάθμευσή του γύρω στα τέλη του 1977 και την εγκατάστασή του στο αεροδρόμιο Στεφανοβικείου, ο χώρος του παλιού γερμανικού αεροδρομίου, έχει αποδοθεί στο Δήμο Ν. Ιωνίας, και έχει γίνει χώρος πρασίνου, αλλά ακόμη η ονομασία του είναι « το ελικοδρόμιο ».

nea-ionia005a.jpg

Σημείωση Army Aviator

Μια εικόνα του ‘’αεροδρομίου’’ της Νέας Ιωνίας μπορείτε να πάρετε από τη παραπάνω φωτογραφία, στην οποία φαίνονται με αζιμούθιο περίπου 190 μοίρες (νοτιοδυτικά), οι ‘’πίστες’’ των ελικοπτέρων, επί των PSP και στο βάθος τα σπίτια της Ν. Ιωνίας.

uh1h-1-teas-n-ionia.jpg

Σημείωση Army Aviator

Για να συμπληρωθεί η συνολική εικόνα του ‘’αεροδρομίου’’, εδώ φαίνεται με δυτική κατεύθυνση η άλλη πλευρά του, τα τολλ, στα οποία στεγαζόταν τα γραφεία και οι αίθουσες briefing, ή καλύτερα οι «λαγουδογαμήστρες» και οι «αλεπότρυπες», σύμφωνα με κάποιον από τους καλύτερους Διοικητές ΤΕΑΣ που υπήρξαν ποτέ, τον Αρίσταρχο Αθανάσαινα.

1048a-general-gratsios.jpg

1050a-general-gratsios.jpg

Σε εκείνο λοιπόν τον χώρο και μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής των κτιρίων, στο αεροδρόμιο του Στεφανοβικείου, οι δραστηριότητες έτρεχαν κανονικά…

Στις παραπάνω δύο φωτογραφίες βλέπουμε στιγμιότυπα από επιθεώρηση του 1ου ΤΕΑΣ από το τότε Α/ΓΕΣ Στρατηγό Αγαμέμνονα Γκράτσιο.

Ο με το κόκκινο β�λος σημειούμενος, είναι ο τότε ΔΕΑ Αγαθοκλής Θειακός κατά δήλωση του ιδιίου μ�σω του γιου του Κωνσταντίνου.

Ο με το κόκκινο βέλος σημειούμενος, είναι ο τότε ΔΕΑ Αγαθοκλής Θειακός κατά δήλωση του ιδιίου μέσω του γιου του Κωνσταντίνου.

1053a-uh_1h_es622.jpg

Στη φωτογραφία το ΕΣ 622, σε άσκηση άρσης εξωτερικών φορτίων.

Σημείωση Army Aviator

Παρ’ όλες τις δυσκολίες που δημιουργούσαν οι υποτυπώδεις κτιριακές αλλά και οι πάσης φύσεως υποδομές του ‘’αεροδρομίου’’, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες δεν σταματούσαν. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε στη περίοδο μετά την επιστράτευση και το εκπαιδευτικό έργο του ΤΕΑΣ, για να αξιοποιήσει σε σύντομο χρόνο το προσωπικό του στα νέα ελικόπτερα, ήταν τεράστιο, με ότι συνεπαγόταν για την Διοίκηση και τα επιτελικά της στελέχη.

1054a-uh_1h_es627_vip.jpg

Στη φωτογραφία, βλέπουμε το ΕΣ 627, το τελευταίο από τα αμερικάνικα UH-1H, με προσθαφαιρούμενες σκάλες, σε αποστολή VIP, να προσγειώνεται σε ελικοδρόμιο κάποιου νησιού του ανατολικού Αιγαίου.

Σημείωση Army Aviator

Βέβαια μέσα στο αυξημένο αυτό εκπαιδευτικό πλαίσιο, και στην χρονική περίοδο που αυτά συμβαίνουν, δεν λείπουν και οι ανάγκες αναγνωρίσεων αλλά και ενασκήσεως της Διοικήσεως στον ηπειρωτικό και νησιώτικο χώρο της Ελλάδας. Τι πιο ασφαλέστερο, γρηγορότερο και προσφορότερο μέσο από το ελικόπτερο..

1052a-ab_205_es628.jpg

Και μια που μιλάμε για το τελευταίο από τα αμερικάνικα UH-1H ΕΣ 627, να και το πρώτο από τα Ιταλικά AB-205 το ΕΣ 628. Παρατηρούμε ότι τα ΑΒ-205 ερχόντουσαν από την Ιταλία, χωρίς πουλάδες και χωρίς το fin flash στο ουραίο, αφού βαφόντουσαν πλέον στην Ελλάδα. Το χρονοδιάγραμμα αυτής της συμπληρωματικής επέμβασης δεν ήταν τυποποιημένο. Μπορεί να βρει κάποιος Ε/Π χωρίς fin flash αλλά με την πουλάδα. Επίσης το μπλε του fin flash δεν ήταν το ίδιο με αυτό του εθνοσήμου της ατράκτου για τα εξ Ιταλίας.

Σημείωση Army Aviator

Δύο όλα και όλα ελικόπτερα ΑΒ-205 είχαν στις πλευρικές θύρες, πάνω από τα σκί, από κατασκευής σκαλοπάτι. Στη φωτογραφία φαίνεται πίσω ακριβώς από το αριστερό πόδι του κ. Μπαμπασάκη.

es-629.jpg

Σημείωση Army Aviator

Το δεύτερο από τα ΑΒ-205 που είχε αυτό το σκαλοπάτι πάνω από τα σκί και από τις δύο μεριές των πλευρικών θυρών, είναι το εικονιζόμενο ΕΣ 629. Φαίνονται καλά και τα δύο σκαλοπάτια. Επίσης άξιο προσοχής είναι ότι δεν υπάρχει ακόμη η πουλάδα, στις πλευρικές θύρες. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη γύρω στα 1977, στο χώρο εκπαίδευσης της ΣΑΣ, κοντά στο χωριό Σωτήριο. Κατά τη διάρκεια του ιδίου χρόνου, το ελικόπτερο κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής εικονικής αυτοπεριστροφής, λόγω επαφής του ουραίου με το έδαφος κατά τη φάση της ανακοπής, υπέστη σοβαρές ζημίες, χωρίς ευτυχώς ανθρώπινα θύματα. Βλέπετε, τα ιταλικά ήταν πισόβαρα και έπρεπε την αυτοπεριστροφή να την τελειώνεις πιο ψηλά….Σήμερα το ελικόπτερο, μετά από πλήρη ανακατασκευή, ανήκει στο 307 ΤΣΥΑΥ.

1061a-1-teas-voloc.jpg

Η εποχή που ο κ Μπαμπασάκης ήταν Διοικητής στο 1ο ΤΕΑΣ, ήταν η εποχή των παραλαβών των ελικοπτέρων UH-1H και AB-205, είτε από την Αμερική είτε από την Ιταλία. Η ένταξη στη δύναμη του 1ου ΤΕΑΣ, πάντα προσλάμβανε την απαραίτητη μεγαλοπρέπεια.

Σημείωση Army Aviator

Εδώ βλέπουμε, την βόρεια πλευρά του ‘’αεροδρομίου’’ της Ν. Ιωνίας, στην οποία υπήρχαν τα υπόστεγα συντήρησης της Διμοιρίας Συντήρησης του Τάγματος. Το μόνο, τσιμεντένιο κομμάτι του χώρου, που βοήθαγε στη διενέργεια των διαφόρων τελετών. Τα παρατεταγμένα στο αριστερό άκρο της φωτογραφίας ελικόπτερα, (μάλιστα του ενός – από άλλη φωτογραφία – διακρίνεται το call sign ΕΣ 647), φαίνεται να είναι τα νεότερα της εποχής που είχαν παραληφθεί και αυτός είναι ο λόγος της τελετής.

1060a-1-teas.jpg

Σημείωση Army Aviator

Στο βάθος ο ιερέας, και λίγο πιο κοντά στον φωτογραφικό φακό ο Αντισυνταγματάρχης τότε Μπαμπασάκης Ιωάννης, Διοικητής του 1ου ΤΕΑΣ. Τιμώμενο πρόσωπο, ο Αντισυνταγματάρχης (ΠΒ) Μπλάνης Ιωάννης, τότε Διευθυντής της ΔΑΣ της Ι Στρατιάς (μας άφησε ο συγχωρεμένος στις 22/11/2004) και στο κέντρο Ταξίαρχος (προφανώς ο Α’ ΒΕ της Στρατιάς), ως εκπρόσωπος της, στην τελετή εντάξεως των δύο νέων ελικοπτέρων. Αν κάνει κανείς μεγέθυνση της φωτογραφίας, μπορεί να διακρίνει το χαρακτηριστικό του δεξιού ελικοπτέρου που είναι ΕΣ 647. Ειδικά για τον τρόπο μεταφοράς των ελικοπτέρων από την Ιταλία στη Ελλάδα, ελπίζουμε με τη βοήθεια του Δ. Σαμπάνη, να γράψουμε μια σελιδούλα, μια που το θέμα, πραγματικά αποτελεί έναν από τους σταθμούς της Ιστορίας του Όπλου.

1065a-ab205-interior-es646.jpg

Το εσωτερικό του ελικοπτέρου ΕΣ 646. Δυστυχώς ο κ. Μπαμπασάκης δεν μας άφησε τον χώρο πτήσεως από την φωτογραφία αυτή, που αν την μεγεθύνει κανείς θυμίζει κάποιο φράγμα υπό κατασκευή.

1066a-ab205-es646-left.jpg

Μια εξαιρετικά καλή φωτογραφία με το ΕΣ 646 να εκτελεί πτήση εξωτερικών φορτίων. Άξιο παρατήρησης είναι η απουσία της πουλάδας και του finflash, από ελικόπτερο.

Σημείωση Army Aviator

Αν δεν με ξεγελά η μνήμη μου, τη φωτογραφία την έχω δει σε κάποια αίθουσα briefing του 1ου ΤΕΑΣ και είναι από τις πρώτες αποστολές υποβοήθησης των άλλων δημόσιων υπηρεσιών (εδώ της ΔΕΗ), για κάποια έργα που έκανε εκείνη την εποχή σε δύσβατες περιοχές (αν θυμάμαι καλά το ξανατονίζω…).

Μετά από πρόσφατο σχόλιο (11/2/2022) του κ. Τυρεκίδη έχουμε τα εξής: Στο Ε/Π 646, που κάνει εξωτερικό φορτίο, κυβερνήτης είναι ο Τχης (ΠΖ) Πάστρας Αναστάσιος και η πτήση αυτή έγινε στην Αμοργό.Αχιλ.

1064a-uh-1h-es_unknown.jpg

Στα πρώτα UH-1H και πιστεύω μέχρι την παραλαβή των πρώτων ΑΒ-205, το εθνόσημο βαφόταν και κάτω από τη θέση του συγκυβερνήτη, όπως φαίνεται στην φωτογραφία. Το χρώμα τους ήταν το χακί (FS 34087) όπως τα του Βιετνάμ και όχι όπως το σημερινό που έχει την ιδιότητα antiIR.

Comments
15 Σχόλια to “Ταξίαρχος ε.α (ΠΒ) Ιωάννης Μπαμπασάκης (σελ. 8η)”
  1. Ο/Η Αχιλ. Τυρεκίδης λέει:

    Στο Ε/Π 646, που κάνει εξωτερικό φορτίο, κυβερνήτης είναι ο Τχης (ΠΖ) Πάστρας Αναστάσιος και η πτήση αυτή έγινε στην Αμοργό.Αχιλ. Τυρεκίδης

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Irene Bla λέει:

    Συγκλονιστικό… ψάχνοντας στο διαδίκτυο να ανακαλύπτω αναφορά και φωτογραφίες του πατέρα μου ΜΠΛΑΝΗ ΙΩΑΝΝΗ καθώς και στενών οικογενειακών φίλων / συναδέλφων του!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ Irene Bla

      Σε ευχαριστούμε αγαπητή μας Ειρήνη. Νάσαστε καλά να τον θυμάστε. Εμείς, προσπαθούμε να διατηρούμε στην μνήμη μας (έστω και διαδικτυακά) όλους, για όσους μπορούμε να βρούμε ιστορικά στοιχεία και φωτό. Ευκαιρία να μας δώσεις -αν έχεις τα δικά σου για τον Πατέρα σου. Αν θέλεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο μειλ jhonlost@hotmail.gr

      Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος. λέει:

    @ Κωνσταντινε

    Καλως ηρθες και να περνας να μας βλεπεις. Τωρα ειμαστε σε αδειες και εχουμε καποια στασιμοτητα.

    Μολις…..μερικοι θα σταματησουν τις προσγειωσεις σε κεκλημενα επιπεδα θα ξεκινησουμε παλι.

    We just charging our bateries, that’s all.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Βρήκα τυχαία το site και ομολογώ πως συγκλονίστηκα με ΄λο αυτό το φωτογραφικό υλικό και τις μαρτυρίες.Είμαι ΕΜΘ υπαξιωματικός ιπτάμενος μηχανικός και υπηρετώ στο 307 ΤΣΥΑΥ.Συγχαρητήρια για την προσπάθεια αν και με όλα αυτά θα μπορούσε να δημιουργηθεί ενα μουσείο της αεροπορίας στρατού για να μάθει ο κόσμος ιδίως οι νέοι για τηνν αποστολή της.ευχαριστώ

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Καλώς Ήλθατε κύριε Φέγγο

    Ο Δημήτρης ο Σαμπάνης είναι από τα βασικά στελέχη της προσπάθειας αυτής. Δώστε ότι έχετε για τον εμπλουτισμό της. ευχαριστπύμε

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Τάσο θα σε πάρω στο τηλέφωνο και θα τα πούμε απο κοντά. Ευχαριστώ για το μήνυμα και για την επισκεψή σου στην εδώ παρέα μας. Ελπίζω να σας αρέσει η προσπάθεια που κάνουμε … και περιμένουμε «ενισχύσεις» απο όλους εσάς που μας βλέπετε και μας διαβάζετε.

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η ΤΑΣΟΣ ΦΕΓΓΟΣ λέει:

    Δημήτρη έχασα το τηλεφωνό σου. Βρήκα 2 φωτογραφίες 1 με L – 21 B το1960 και 1 με ΟΗ-13 ντυμένο κότα το Πάσχα του 68 και έχω και την ιστορία των αξιωματικών τεχνικού που είχε γράψει ο πατέρας μου.

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ

    Α, ΟΚ

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Λάθος διατύπωση ίσως, και συγγνώμη για το μπέρδεμα. Αν ανέβουμε λίγο πιο πάνω απο το μέσον περίπου αυτής της σελίδας βλέπουμε το ΕΣ622 σε άσκηση αρσης εξωτερικών φορτίων.

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Δ.Σαμπάνης

    Που το ξέρουμε ότι »το παραπάνω εικονιζόμενο» είναι το 622 ;

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Με αφορμή τη σημερινή απώλεια του τριμελούς πληρώματος του UH-1H στη Βόρειο Ελλάδα, το παραπάνω εικονιζόμενο ΕΣ622, είναι το Ε/Π που πήρε μαζί του στην αιώνια πτήση όλο το πλήρωμα του. Παρακάτω η παράθεση απο την αντίστοιχη σελίδα του παρόντος blog:

    «On 202010FEB2006, during NVG night flight, in the vicinity of ALEXANDRIA Army Aviation Base, S/N 622 helicopter type UH-1H, have a fatal accident, killing all four of the crew member.

    The accident took place during a high risk, low altitude aided flight with night vision goggles.

    The crew members are:

    Captain (AA) KARIPIDIS XRISTOS, pilot in command (2349 flight hours).
    WO (AA) KARAMPAS ILIAS, co-pilot (949 flight hours).
    SM (AA) ADAM ADAMOPOYLOS, flight engineer.
    Srgt (AA) FOTIADIS CONSTANTINE, flight engineer. «

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ nektarios

    Πιθανά να είναι αυτό της Κωπαϊδας Νεκτάριε

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η nektarios λέει:

    Το φράγμα που αναφέρεις ποιο πάνω, πρέπει να είναι αυτό της κωπαίδας!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ