ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Ε/Π ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ, στις επιχειρήσεις Iraqi Freedom (OIF) και Enduring Freedom (OEF).

Από τα συμπεράσματα των επιχειρήσεων του 2/6 Cavalry 11th Aviation Regiment, V Corps Attack Aviation, και του 1st Battalion 3rd Aviation Regiment σημειώνουμε ότι διαπιστώθηκε

“η ένταση του σύγχρονου πεδίου μάχης και η φονικότητα ενός σύγχρονου εχθρού”.

Αυτές οι εκθέσεις συμφωνούν επίσης ότι…

“ο εχθρός είναι ευφυής, δημιουργώντας συνεχώς ασύμμετρες τεχνικές προσβολής των επιθετικών ελικοπτέρων”.

Τα συμπεράσματα του 1ου Τάγματος του 3ου Συντάγματος Α.Σ, από την επιχείρηση OIF σημειώνουν ότι…..

“ο τρόπος για να έχουν επιτυχία οι επιχειρήσεις των επιθετικών ελικοπτέρων, είναι ότι αυτά πρέπει να έχουν εξαιρετικά ακριβή και λεπτομερή πληροφόρηση και γρήγορη αντίδραση”.

Από τις αδιαβάθμητες περιληπτικές αναφορές του Command and General Staff College, σημειώνουμε :

“κατά την διάρκεια της αρχικής προέλασης στο Ιράκ, ο Στρατός επεξέτεινε την γραμμή συντονισμού πυρών υποστηρίξεως (ΓΣΠΥ). Αυτό ήταν πιθανά μια προσπάθεια για να αποδειχτεί η επιχειρησιακή αξία της αποστολής, πέραν της γραμμής επαφής (ΓΕ), μεγάλου αριθμού ΕΕ/Π, με αποστολή την καταδίωξη των εχθρικών μονάδων τεθωρακισμένων και πυροβολικού”.

Έχοντας μια μεγάλη περιοχή μπροστά από τις επίγειες δυνάμεις (μπροστά από τη γραμμή επαφής) και πίσω από την γραμμή συντονισμού πυρών υποστηρίξεως θα επέτρεπε μόνο περιορισμένες επιχειρήσεις σε αεροσκάφη σταθερών πτερύγων. Εντούτοις η αναφορά AAR 1-227 του 11ου Συντάγματος ΑΣ από την επιχείρηση OIF αναφέρει ότι…

“ο εχθρός ήταν περισσότερο συντονισμένος και περισσότερο έτοιμος, για την αντιμετώπιση των επιχειρούντων σε βάθος επιθετικών ελικοπτέρων, απ’ ότι ήταν στην επιχείρηση Desert Storm I ”.

Επιπλέον, οι περιληπτικές αναφορές του Command and General Staff College, υπογραμμίζουν:

“την υψηλή κατάσταση ετοιμότητας του εχθρού για να αντιμετωπίσουν τις επιχειρήσεις των Απάτσι. Ο εχθρός είχε προγραμματίσει και είχε προετοιμαστεί για την μάχη ενάντια στα Απάτσι, επιλέγοντας περιοχές χωρίς πολύ, έως μηδενικό φωτισμό για να στήσει ενέδρες, περιοχές από όπου είχε εκτιμήσει ότι τα ελικόπτερα θα επέλεγαν να εκτελέσουν βολές από αιώρηση (και άρα θα ήταν εύκολος στόχος).

Αυτοί οι τύποι ενέδρας αποδεικνύουν ότι ο εχθρός στις επιχειρήσεις OIF και OEF σχεδίασε – για να αντιμετωπίσει την φονικότητα των επιθετικών ελικοπτέρων – ενέργειες που ήταν στη σφαίρα των ασύμμετρων απειλών. Ο εχθρός επίσης ήταν προετοιμασμένος για το ότι τα Απάτσι θα επιχειρήσουν σε βάθος και ανεξάρτητα από τις φίλιες επίγειες μονάδες. Είχαν μελετήσει την ικανότητα μας να “βλέπουμε την νύχτα” και παίζοντας με πολεμικά παιχνίδια, βρήκαν κάποιες λύσεις για να αντιμετωπίσουν την δύναμη πυρός των Απάτσι A και Longbow.

Επιπλέον, πριν από την έναρξη των επιχειρήσεων OIF και OEF, ο εχθρός είχε μελετήσει με λεπτομέρεια, το πώς διεξάγουμε μια επιχείρηση σε βάθος με τα ΕΕ/Π Α και D και είχε μάθει τουλάχιστον τις βασικές μας αρχές. Ο εχθρός βασικά, προετοιμάστηκε για επιθέσεις πολλαπλών ελικοπτέρων την νύχτα και ότι θα προωθηθούν κατά μήκος ενός άξονα για να μπορέσουν να τους χτυπήσουν. Από την άλλη μεριά η κοινωνία των επιθετικών ελικοπτέρων ήταν ανυποψίαστη νομίζοντας ότι τα πράγματα θα ήταν εύκολα.

Εκπαιδευμένοι μόνο για εκτέλεση επιχειρήσεων σε βάθος, για πάνω από είκοσι χρόνια, το προσωπικό της Αεροπορίας Στρατού, επέτρεψε στον εαυτό του πριν από τις επιχειρήσεις OIF και OEF, να γίνουν εύκολα αναγνωρίσιμοι οι τρόποι ενεργείας του. Λόγω της εστίασης της προσοχής της, στους ΑΝΣΚ που βρίσκονταν σε βάθος μέσα στο εχθρικό έδαφος, η ΑΣ έχασε το πλεονέκτημα της ευελιξίας στην τακτική χρησιμοποίηση των επιθετικών ελικοπτέρων. Το “κλειδί” που χάθηκε από τα επιθετικά ελικόπτερα στις επιχειρήσεις OIF και OEF, είναι ότι δεν υπήρξε διαφοροποίηση στους τρόπους ενεργείας των Μονάδων της, προκειμένου να απαγορέψει στον εχθρό να αντιληφθεί το πότε και το που τα ελικόπτερα Απάτσι θα μπουν στην μάχη.

Ακόμη και αν τα ελικόπτερα Απάτσι έχουν συντριπτική δύναμη πυρός, οι αρμόδιοι για τον αεροπορικό σχεδιασμό τους, δεν πρέπει ποτέ να επιτρέψουν στο εαυτό τους να γίνουν “εύκολο πολεμικό παιχνίδι”. Από την άλλη μεριά, οι Διοικητές των επίγειων δυνάμεων, συνεχίζουν να συμφωνούν ότι οι επιχειρήσεις των ελικοπτέρων σε βάθος, είναι μία από τις βασικές αποστολές της Αεροπορίας Στρατού. Εντούτοις αυτού του είδους οι αποστολές (σε βάθος), δεν θα έπρεπε να είναι ο μοναδικός τρόπος τακτικής χρησιμοποίησης των ΕΕ/Π. Τα επιθετικά ελικόπτερα μπορούν να εκτελέσουν προσβολές σε μεγάλο βάθος, αλλά κανείς δεν πρέπει να μη λαβαίνει υπόψη του ότι τα συμπεράσματα από τις επιχειρήσεις OIF και OEF, υποδεικνύουν ότι αυτού του είδους οι επιχειρήσεις, είναι αποστολές υψηλού κινδύνου.

Ιρακινός πανηγυρίζει τη πτώση του Ε/Π

Ιρακινός πανηγυρίζει τη πτώση του Ε/Π

Το 11ο Σύνταγμα ΑΣ [1] διηύθυνε μια υψηλού κινδύνου επιθετική επιχείρηση σε βάθος, στο Ιράκ. Το αποτέλεσμα της έλλειψης πληροφοριών και της μη κατάλληλης γνώσης του εχθρού ήταν, το Σύνταγμα να υποστεί μεγάλες ζημιές σε περισσότερα από 30 ελικόπτερα, ενώ έχασε και ένα πλήρωμα που αρχικά θεωρήθηκε ως απώλεια μάχης (ΜΙΑ). Αυτή η επιχείρηση απέδειξε ότι οι επιχειρήσεις σε βάθος των ελικοπτέρων πρέπει να σχεδιάζονται και να εκτελούνται μόνον όταν δεν είναι διαθέσιμες άλλες μονάδες ή δεν μπορεί να γίνει συνδυασμός ενεργειών σε βάθος από επίγειες και εναέριες μονάδες. Ο σχεδιασμός και η αποστολή ΕΕ/Π σε επιχειρήσεις σε βάθος, προϋποθέτει και απαιτεί τεράστιο συγχρονισμό.

Μερικοί από τους σημαντικότερους παράγοντες που απαιτούνται για μια επιτυχημένη επιχείρηση σε βάθος, είναι :

  1. Αύξηση των διαθέσιμων ποσοτήτων καυσίμων.
  2. Όλες οι διαθέσιμες πηγές πληροφοριών να συντονίζονται προκειμένου να είναι εστιασμένες στην υποστήριξη της επίθεσης σε βάθος.
  3. Η επάνδρωση όλων των Μονάδων, ΑΣ αλλά και των Μονάδων υποστήριξης να είναι όχι μόνο στα προβλεπόμενα επίπεδα, αλλά και μεγαλύτερη, για να υπάρχει η δυνατότητα διεξαγωγής και υποστήριξης τέτοιου είδους επιχειρήσεων όλο το 24ωρο.
  4. Να έχει σχεδιασθεί ένα αξιόπιστο σχέδιο υποστήριξης με πυρά ΠΒ (μάλλον πολλαπλών εκτοξευτών, λόγω της εμβελείας τους), για την υποστήριξη και της επιχείρησης, αλλά και για την υποστήριξη της επιχείρησης έρευνας και διάσωσης οποιουδήποτε ελικοπτέρου καταρριφτεί.

Ενώ από τους παραπάνω τέσσερεις, τουλάχιστον οι τρεις είχαν πλήρως ή μερικώς εξασφαλισθεί, κανένας δεν είχε μιλήσει για τον τέταρτο. Από τα αρχικά στάδια του σχεδιασμού των επιχειρήσεων ελικοπτέρων σε βάθος, δεν υπήρξε ποτέ ένα δοκιμασμένο στη πράξη σχέδιο έρευνας και διάσωσης για κανένα πλήρωμα που καταρρίφτηκε. Οι διάφορες ιδέες που κυκλοφορούσαν κατά τις ΤΑΜΣ, κυμαινόταν από την ατομική διαφυγή – διάσωση, μέχρι τη διαδικασία του κάποιου άλλου ελικοπτέρου που θα πετά πάνω από το καταρριφθέν ελικόπτερο για την κατάδειξη του σημείου πτώσης του, ή κάποιο Black Hawk που θα ακολουθούσε στο τέλος τα ΕΕ/Π, για να τους “μαζέψει”.

Χωρίς τίτλο

Ατομική διάσωση (για τα Απάτσι)[2], σημαίνει ότι κάποιο άλλο Απάτσι θα παραλάβει το πλήρωμα που καταρρίφτηκε. Μόλις τους πάρουν αγκιστρωμένους πάνω από τους πυλώνες, τότε πετούν προς ασφαλή περιοχή. Ένα βασικό πρόβλημα σε αυτή την τεχνική είναι η κατάσταση του καταρριφθέντος πληρώματος και η πιθανότητα ο ένας να είναι τραυματισμένος. Ενδεχομένως να μην έχει τις δυνάμεις να κρατηθεί στο ελικόπτερο ενώ αυτό πετά. Τέλος και η ιδέα του Black Hawk είναι επίσης απαράδεκτη διότι και το ελικόπτερο αυτό είναι ευάλωτο από το ίδιο όπλο που κατέρριψε το Απάτσι.

Για τους παραπάνω λόγους μη ύπαρξης ενός αποδεδειγμένου σχεδίου έρευνας και διάσωσης, οι αρμόδιοι του σχεδιασμού πρέπει να χρησιμοποιούν τα Απάτσι σε επιχειρήσεις σε βάθος μόνο όταν δεν υπάρχουν άλλες λύσεις και διαθέσιμες δυνάμεις που μπορούν να εκτελέσουν συνδυασμένες επιχειρήσεις σε βάθος.

Χωρίς τίτλο1

Ένα άλλο ιδιαίτερα ορατό πρόβλημα με τις επιχειρήσεις σε βάθος στο Ιράκ, εκτός από την έλλειψη ενός κατάλληλου σχεδίου έρευνας και διάσωσης, ήταν ότι αυτές εξαρτώνται ιδιαίτερα από τις “τεχνικές πληροφορίες” που παρέχει το Joint Surveillance Target Attack Radar System (JSTARS) [3]. Επειδή οι επιχειρήσεις πραγματοποιούνται μπροστά και μακριά από τα φίλια επίγεια στρατεύματα, οι θέσεις του εχθρού δίνονται με ψηφιακό τρόπο και πιθανότατα δεν προέρχονται από ανθρώπινες πηγές πληροφοριών (Human Intelligence – HUMINT). Εάν εξαιρέσει κανείς την δυνατότητα που έχουν οι περίπολοι μακράς ακτίνας δράσης των Ειδικών Δυνάμεων, να εντοπίζουν και να αναφέρουν τις θέσεις των εχθρικών στόχων, των συγκεντρώσεων εχθρικών αρμάτων και του πυροβολικού, οι πληροφορίες συνήθως για τις επιχειρήσεις ΕΕ/Π σε βάθος, προέρχονται πιθανότατα από δορυφόρους ή από μη επανδρωμένα αεροσκάφη.

Ο εχθρός είναι εξοικειωμένος με αυτούς τους τρόπους εντοπισμού και έχει επινοήσει πολλαπλά σχέδια εξαπάτησης, προκειμένου να αποφύγει την παρατήρηση, ή να αποκρυβεί από τα ελικόπτερα. Κατά την διάρκεια της επιχείρησης σε βάθος, εάν ο εχθρός αποφασίσει να κινηθεί ή να αλλάξει τοποθεσία, υπάρχουν λίγοι αποδεδειγμένοι τρόποι για να φτάσουν αυτές οι πληροφορίες στα πιλοτήρια των ελικοπτέρων στον κατάλληλο χρόνο. Ένα πιθανό παράδειγμα αυτού του προβλήματος είναι :

Ο εχθρός ελίσσεται ή αλλάζει θέσεις κατά την διάρκεια που τα Απάτσι αναχωρούν από τη βάση τους για να φτάσουν στους χώρους εμπλοκής. Εάν συμβεί αυτό, για να ειδοποιηθούν τα πληρώματα, υπάρχει μόνο ο ασύρματος FM που έχει κρυπτοφωνική συσκευή και είναι αποδεδειγμένα ασφαλής τρόπος να φτάσουν οι πληροφορίες στα πληρώματα. Εντούτοις, το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργείται είναι εάν τα Απάτσι βρίσκονται εκτός της εμβέλειας του ασυρμάτου…..

Εάν το Απάτσι Longbow πετά εκτός εμβέλειας του ασυρμάτου FM, ο μόνος διαθέσιμος τρόπος μεταβίβασης πληροφοριών είναι αυτή να γίνει ψηφιακά. Το Longbow είναι το μόνο επιθετικό ελικόπτερο που μπορεί να το πραγματοποιήσει. Το Απάτσι Α δεν έχει την δυνατότητα να λαμβάνει και να εκπέμπει ψηφιακές πληροφορίες.

Βασικά, οι εκπαιδεύσεις των πληρωμάτων στην ικανότητα της ψηφιακής εκπομπής και λήψης πληροφοριών, δεν είχε γίνει με εντατικούς ρυθμούς διότι απαιτείτο μεγάλη προσπάθεια για να βρεθούν οι Μονάδες για αυτήν την εκπαίδευση. Η έλλειψη της γνώσης και εκπαίδευσης ήταν εμφανής σε κριτικές που έγιναν μετά από ασκήσεις στο Εθνικό Κέντρο Εκπαίδευσης το 2001 όπου διαπιστώθηκε ότι τα περισσότερα πληρώματα των Longbow δεν είχαν την ικανότητα αποστολής και λήψης ψηφιακών μηνυμάτων.

Ως αποτέλεσμα αυτής της έλλειψης της επαρκούς εκπαίδευσης στην ψηφιακή τεχνολογία, λίγοι χειριστές ήταν επαγγελματικά ικανοί να επικοινωνούν ψηφιακά με τις φίλιες επίγειες Μονάδες. Ένα άλλο μειονέκτημα στην μεταβίβαση ψηφιακών μηνυμάτων ήταν ο φόρτος εργασίας στο πιλοτήριο. Ο στόχος της κυκλοφορίας των ψηφιακών μηνυμάτων, αύξησε το φόρτο εργασίας στα πληρώματα των Longbow . Ο χειριστής της μπροστινής θέσης ασχολείται συνέχεια με την μεταβίβαση μηνυμάτων και δεν μπορεί να εκπληρώσει κανένα άλλο στόχο.

Γενικά, οι επιχειρήσεις σε βάθος είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τον επίγειο Διοικητή εάν αυτές σχεδιαστούν με λεπτομερή συγχρονισμό και αύξηση του προσωπικού (εργατικό δυναμικό). Οι επιχειρήσεις των επιθετικών ελικοπτέρων σε βάθος, μπορούν να διαμορφώσουν το πεδίο της μάχης όταν χρησιμοποιηθούν κατάλληλα. Εντούτοις, αυτές οι αποστολές δεν πρέπει να είναι ο μοναδικός τρόπος για τον οποίο θα εκπαιδεύονται οι χειριστές των Απάτσι.

Το ελικόπτερο Απάτσι είναι ικανό για πολλαπλούς τύπους αποστολών και οι χειριστές πρέπει να εκπαιδευτούν σε όλους αυτούς τους τύπους. Επίσης απαιτείται περισσότερη έρευνα για τον προσδιορισμό ενός αποτελεσματικού σχεδίου έρευνας και διάσωσης. Οι χειριστές των ΕΕ/Π, είναι σίγουρο ότι θα προσφέρουν τον εαυτό τους σε αποστολές υψηλού κινδύνου με μεγαλύτερη άνεση, εάν γνωρίζουν ότι υπάρχει διαθέσιμο ένα σχέδιο έρευνας και διάσωσης.

Επιπλέον, αν οι επιχειρήσεις ΕΕ/Π σε βάθος γίνουν επιτυχείς στο μέλλον, πρέπει να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται προς υποστήριξη των επίγειων μονάδων. Τέλος, περισσότερη έρευνα πρέπει να γίνει για να βρεθεί ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για την λήψη των πληροφοριών στο πιλοτήριο. Διαθέτοντας ένα αποτελεσματικό σύστημα που θα είναι ικανό να μεταβιβάζει τις τρέχουσες θέσεις του εχθρού στο πιλοτήριο, θα βοηθούσε στη μείωση του χρόνου εμπλοκής με τον εχθρό. Ακόμη και αν η επικοινωνία με τον ασύρματο είναι εφικτή, ο τρόπος αυτός δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός.

————————————————————————————————————

[1] Σημείωση Army Aviator: Αναφέρεται στην επιχείρηση ‘’Το πέρασμα της Karbala (The Karbala Gap )’’, που έχουμε αναλύσει και παλαιότερα. Βλέπε, φυλλάδιο ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΕ/Π και ανάρτηση ΤΡΟΠΟΙ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΕ/Π.

[2] Σημείωση Army Aviator: Σχετικά έχουμε αναδείξει το θέμα, CSAR … ΑΠΟ APACHE..?, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ……! και LESSONS LEARNED….

[3] Το σύστημα αυτό (JSTARS -joint surveillance and target attack radar system), είναι ένα σύστημα που έγινε από την ΠΑ των ΗΠΑ από κοινού με το ΓΕΣ/ΗΠΑ, το οποίο παρέχει εναέρια επιτήρηση και αναζήτηση-ταυτοποίηση στόχων εδάφους, καθώς και είναι ένα εναέριο κέντρο Διοικήσεως & Ελέγχου.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ