ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ LAMSON 719- ΛΙΓΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ-ΖΩΝΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΩΣ Ε/Π

ΖΩΝΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΩΣ Ε/Π

Από την επίσημη Τελική Αναφορά της 101 AIRBORNE DIVISION για την επιχείρηση, Lamson 719, διαβάζουμε:

Στην περιοχή των επιχειρήσεων σπάνιες ήταν οι υπάρχουσες ΖΠ/Γ Ε/Π και οι λίγες που υπήρχαν ήταν χωρητικότητας 1-2 Ε/Π, δεν επέτρεπαν την προσγείωση και η επιβίβαση-αποβίβαση του προσωπικού γινόταν από το ύψος αιωρήσεως. Οι θέσεις επίσης ήταν είτε σε υψηλά εδάφη (λόφους και υψώματα), είτε σε βαθιές χαραδρώσεις και ήταν τόσο εμφανείς και στη φίλια αλλά και στην εχθρική παρατήρηση που ήταν σύνηθες το φαινόμενο να επιτηρούνται με πυρά από επίσης Β. Βιετναμέζους. Κατά συνέπεια, σε όλη τη διάρκεια επίσης επιχείρησης ήταν αναγκαίο να κατασκευάζονται νέες ΖΠ/Γ Ε/Π σε συνεργασία με την USAF.

[COMBAT AFTER ACTION REPORT– AIRMOBILE OPERATIONS IN SUPPORT OF OPERATION LAMSON 719 (101 AIRBORNE DIVISION 8 FEB 1971- 6  APR 1971)]

Εδώ θα κάνω μια μικρή παρένθεση, για να δείξω τον τρόπο  συνεργασίας, που τόσο ‘’διπλωματικά’’ αναφέρεται στην Τελική Αναφορά, αλλά και για να καταλάβουμε πόσες δυσκολίες αντιμετώπισαν οι συνάδελφοί επίσης. Είπαμε ο πόλεμος, δεν είναι για επίσης κοινωνίες αγγέλων….

Στη παραπάνω φωτογραφία φαίνεται η πυκνή βλάστηση που περικλείει τη ΖΠ/Γ. Η διάνοιξη μιας τέτοιας ΖΠ/Γ, με τα χέρια ήταν αδύνατη τα δε μηχανήματα ΜΧ, ήταν αδύνατο να ενεργούν επίσης φορές σε ζώνη εχθρική ή αμφισβητούμενη. (ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ).

Γι΄αυτό επίσης πολλές φορές τη λύση έδινε η ΠΑ, με βομβαρδισμό των επιλεγμένων περιοχών που έπρεπε να κατασκευασθούν ΖΠ/Γ. Η νέο ανασκευασθείσα βόμβα BLU-82 που χρησιμοποιούσε συμβατική εκρηκτική ύλη και ζύγιζε 15.000 λίβρες, μπορούσε να καθαρίσει μια περιοχή επίσης ζούγκλας από τα δένδρα, σε ένα κυκλικό εύρος 300-900 ποδών. Το αποτέλεσμα φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία (ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ).

Στη παραπάνω φωτογραφία, ένα Ε/Π CH-53 Knife, προσγειωμένο σε μια ΖΠ/Γ που προήλθε από βομβαρδισμό με βόμβα BLU-82 (ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ).

Ο βομβαρδισμός γινόταν από τα αεροπορικά μέσα της αμερικανικής Π.Α, αλλά και από τα Ε/Π  CH-54 Tarhe επίσης 1st Cavalry Division που ήταν εύκολο να μεταφέρουν και να αφήσουν μια  BLU-82/B (ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ).

ΚΑΙΡΟΣ

Αυτά με τις δυσκολίες από πλευράς ΖΠ/Γ. Αλλά ας συνεχίσουμε, με λίγα λόγια για τον καιρό, πάντα μέσα από την Τελική Αναφορά επίσης 101 AIRBORNE DIVISION :

Οι καιρικές συνθήκες αποτέλεσαν ένα παράγοντα που επηρέασε καθοριστικά επίσης χρονικές λεπτομέρειες επίσης επιχείρησης LAMSON 719. Η περιοχή των επιχειρήσεων επηρεαζόταν από επίσης επικρατούντες την εποχή ανέμους, τη βάση νεφών, επίσης βροχές και βέβαια από την μεταβατική περίοδο που συνέπεσε με αυτήν, επίσης μεταφοράς των μουσώνων (ισχυροί άνεμοι στην περιοχή εκείνη επίσης γης), από ΒΑ σε ΝΔ κατευθύνσεις.

Οι παραπάνω καιρικές συνθήκες επηρέαζαν και επίσης τρεις τομείς επίσης περιοχής των επιχειρήσεων. Και τον παραθαλάσσιο τομέα όπου βρισκόταν οι βάσεις των Ε/Π, επίσης οποίες διανυκτέρευε το σύνολο το Ε/Π και τον Προκεχωρημένο χώρο Συγκεντρώσεως στο Khe Sanh, όπου μερικά Ε/Π, παρέμειναν επίσης νύκτες αλλά και την περιοχή των επιχειρήσεων μέσα στο Λάος. Έτσι είχαμε να συνδυάσουμε τον καιρό, με επίσης ώρες απογειώσεως από επίσης χώρους διανυκτέρευσης των Ε/Π, επίσης ώρες προσγειώσεως στο  Khe Sanh, για ανεφοδιασμό και ενημέρωση των αποστολών επίσης ημέρας και βέβαια επίσης πτήσεις στη περιοχή των επιχειρήσεων μέσα στο Λάος. Οι πρωινές ομίχλες και βροχές αλλά και το ποσοστό επίσης κάλυψης των νεφών, επίσης φορές καθυστερούσαν επίσης προγραμματισμένες ΑΚΝ επιχειρήσεις αλλά και την επέμβαση επίσης τακτικής αεροπορίας, μέχρι επίσης μεσημβρινές έως απογευματινές ώρες. Ορισμένες δε φορές εκτελέσθηκαν ΑΚΝ επιχειρήσεις με τόσο χαμηλή βάση νεφών που ήταν απαγορευτική για την παροχή ΕΑΥ από την ΠΑ. Τέλος η ορατότητα επίσης φορές μειωνόταν ξαφνικά, από τον συνδυασμό επίσης τοπικής αχλύος, επίσης καπνούς και τη σκόνη των βολών του ΠΒ και τη κατεύθυνση επίσης πτήσης (επίσης τα δυτικά) που είχε κόντρα τον ήλιο. Αυτή η ιδιαιτερότητα είχε επιπτώσεις στην ασφάλεια των πτήσεων και περιέπλεκε πολύ την Διοίκηση και τον έλεγχο των Ε/Π.

Συνέχεια στο: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ LAMSON 719- ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ