Operation Eagle Claw – ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Οι λύσεις που εξετάσθηκαν για την διείσδυση της δυνάμεως διάσωσης ήταν, η διείσδυση από εδάφους με φορτηγά που θα ξεκινούσαν από Τουρκικό έδαφος, η διείσδυση από αέρος με αλεξίπτωτα και η διείσδυση από αέρος με ελικόπτερα.

Οι δύο πρώτες λύσεις, απορρίφθηκαν, λόγω του ότι εκτιμήθηκε ότι οι απώλειες θα ήταν μεγάλες και το αποτέλεσμα αμφιβόλου επιτυχίας.

Έτσι τον Δεκέμβριο 1979, αποφασίσθηκε η επιχείρηση διάσωσης να γίνει με ελικόπτερα και συγκροτήθηκε η δύναμη επέμβασης που άρχισε τις εκπαιδευτικές ασκήσεις μέχρι τον Μάρτιο του 1980.

Στις 16 Απριλίου 1980, έγινε η αξιολόγηση της δυνάμεως από το Διακλαδικό Επιτελείο  και όλα τα τμήματα – επίγεια και εναέρια – που συγκροτούσαν τη δύναμη, κινήθηκαν στους τελικούς χώρους προορισμού από 19 μέχρι 23 Απριλίου 1980.

Το σχέδιο που εγκρίθηκε, με λίγα λόγια, ήταν ένα πολύ φιλόδοξο και τολμηρό εγχείρημα, στο οποίο συμμετείχαν προσωπικό και μέσα και από τους  4 κλάδους των Ε.Δ των ΗΠΑ και συγκεκριμένα:

  • Οκτώ Ελικόπτερα του Π. Ναυτικού των ΗΠΑ, τύπου RH-53D που τα χειριζόταν πληρώματα των Πεζοναυτών των ΗΠΑ και όχι τα πληρώματα του Π. Ν.
  • 12 αεροσκάφη της Π.Α των ΗΠΑ, αναλυόμενα όπως:
    • 4 Αεροσκάφη Ειδικών επιχειρήσεων MC-130E Combat Talon.
    • 3 Αεροσκάφη διοικήσεως – Ελέγχου EC-130E Commando Solo.
    • 3 Εξοπλισμένα αεροσκάφη AC-130 Spectre.
    • 2 Μεταφορικά αεροσκάφη C-141 Starlifter.

    Το αεροπλανοφόρο USS Nimitz (CVN68), στη περιοχή της Αραβικής Θάλασσας.

  • Το αεροπλανοφόρο USS Coral Sea (CV43), στη περιοχή της Αραβικής Θάλασσας, για παροχή αεροπορικής υποστήριξης, εφόσον κρινόταν αναγκαίο, με Α/Φ F-14A Tomcat, A-6E Intruder και A-7E Corsair.

Η Ιδέα Ενεργείας, προέβλεπε τη διείσδυση της δυνάμεως στο Ιράν, την προηγούμενη της κρούσης νύκτα, την μεταφορά της στην Τεχεράνη, τη κρούση και την επιστροφή της δυνάμεως και των ομήρων σε φίλιο έδαφος

  • Τη πρώτη νύκτα, 3 αεροσκάφη MC-130′s Combat Talon, θα πετούσαν προς ένα σημείο μιας άγονης περιοχής του Ιράν, θα αποβίβαζαν τους άνδρες της Δύναμης Delta, τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και τους διερμηνείς/οδηγούς των φορτηγών οχημάτων τα οποία θα είχε εξασφαλίσει και μεταφέρει στο σημείο, άλλο προσωπικό που είχε διεισδύσει στην Τεχεράνη, οδικά από την Τουρκία.
  • Στη συνέχεια στο ίδιο σημείο, θα προσγειωνόταν τα 3 Α/Φ EC-130 τα οποία θα οργάνωναν κινητό σημείο ανεφοδιασμού σε καύσιμα, για τον ανεφοδιασμό των Ε/Π RH-53, που θα είχαν ξεκινήσει τη πτήση τους με αφετηρία το αεροπλανοφόρο USS Nimitz.
  • Με την ολοκλήρωση του ανεφοδιασμού των Ε/Π, η Δύναμη Delta, θα μεταφερόταν οδικά με ιδιωτικά βαν, σε ένα σημείο στα περίχωρα της Τεχεράνης, όπου θα την παραλάμβανε προσωπικό που είχε διεισδύσει στη χώρα, θα την απέκρυβε σε ένα κτήριο για να εκτελέσουν την κρούση την επόμενη νύκτα.
  • Τα Ε/Π θα παρέμειναν κρυμμένα στο σημείο, περιμένοντας το σήμα για να πάνε να ξαναπάρουν το προσωπικό της Δύναμη Delta, μετά την ολοκλήρωση της κρούσης.
  • Τη δεύτερη νύκτα, τα Α/Φ MC-130 και EC-130 θα έμπαιναν ξανά στο Ιράν, αυτή τη φορά μεταφέροντας 100 αμερικανούς Rangers και θα προσγειωνόταν στο Α/Δ Manzariyeh. Αποστολή των αμερικανών  Rangers ήταν η κατάληψη του Α/Δ για να μπορέσουν να προσγειωθούν τα δύο Α/Φ C-141 να φορτώσουν τους ομήρους και να τους επιστρέψουν σε φίλιο έδαφος. Τα τρία Α/Φ AC-130 είχαν αποστολή να παρέξουν κάλυψη, στους Rangers που θα κατελάμβαναν το Α/Δ Manzariyeh, στη Δύναμη Delta που θα εκτελούσε τη κρούση και την απελευθέρωση των ομήρων και να καταστείλουν οποιαδήποτε προσπάθεια της Ιρανικής Π.Α από την – κοντινή στο Α/Δ – αεροπορική βάση  Mehrabad.
  • Η Δύναμη Delta, θα προσέβαλε το κτίριο της πρεσβείας, θα ελευθέρωνε τους ομήρους και θα τους επιβίβαζε στα Ε/Π που θα περίμεναν σε ένα κοντά στο κτίριο, γήπεδο ποδοσφαίρου, από όπου όλοι μαζί θα μεταφερόταν στο Α/Δ Manzariyeh, που θα περιμένανε τα Α/Φ C-141 και όλοι μαζί θα πετούσαν προς φιλική χώρα, ή προς τις ΗΠΑ. Με την ολοκλήρωση αυτών των ενεργειών, όλα τα αεροπορικά μέσα εκτός από τα Ε/Π, θα επιστρέφανε στις βάσεις τους. Τα Ε/Π, θα καταστρεφόταν από το αμερικανικό προσωπικό, στο Α/Δ Manzariyeh, λίγο πριν την αναχώρηση των στρατευμάτων και των ομήρων από αυτό, για να μην πέσουν στα χέρια των Ιρανών.

Συνέχεια στο : ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ Ε/Π

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ