ΟΙ »ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ» & ΤΑ »ΓΕΡΑΣΜΕΝΑ» HUEY…
Περιμέναμε να πάρουμε τις φωτογραφίες, για να καλύψουμε το θέμα, έστω και μετά από 5-6 μέρες.
Η ανταπόκριση της 1ης ΤΑΞΑΣ και του 3ου ΤΕΑΣ, ήταν άμεση και έγκαιρη.
Αλλά ταυτόχρονα ήταν και μια απάντηση – όπως προσπαθούμε να την δώσουμε και με τον τίτλο – με πολλούς αποδέκτες….
Από μια σταχυολόγηση των διαφόρων καλύψεων του θέματος (οι πηγές φαίνονται στο τέλος), διαβάζουμε:
Δύο ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού, UH-1H «Χιούι», από το 3ο Τάγμα Ελικοπτέρων της Αλεξάνδρειας Ημαθίας και οκτώ άνδρες του Ελληνικού Στρατού συμμετείχαν στις 8 Δεκεμβρίου 2010, στην επιχείρηση που στήθηκε για την τροφοδοσία εγκλωβισμένων ζώων που για τέσσερις ημέρες παρέμειναν αποκομμένα σε νησίδα του ποταμού Στρυμόνα, στην περιοχή της Βυρώνειας, μετά τις τελευταίες πλημμύρες, που σημειώθηκαν στην περιοχή και την αύξηση της στάθμης των νερών.
Εμείς θα σας δώσουμε κάποια στοιχεία που πήραμε σήμερα:
Για την επιχείρηση αυτή λοιπόν, κινήθηκαν δύο (2) ελικόπτερα τύπου UH-1H προς την περιοχή του Μεγαλοχωρίου (Σερρών) στην ειδικά διαμορφωμένη περιοχή, όπου και γινόταν η φόρτωση των ζωοτροφών. Σημαντική ήταν η συμβολή της Αστυνομίας, όπου συνέβαλε στην περιμετρική φύλαξη του χώρου αλλά και των τοπικών αρχών που στήριξαν ιδιαίτερα αυτή την αποστολή του 3ου ΤΕΑΣ. Η προσπάθεια κατοίκων του παραπάνω οικισμού και εθελοντών από την γύρω περιοχή ήταν αξιέπαινη.
Τα πληρώματα των ελικοπτέρων έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό πραγματοποιώντας περίπου 40 εξόδους για μεταφορά ζωοτροφών, με προορισμό την παρόχθια περιοχή της λίμνης Κερκίνη.
και βέβαια αποκλειστικές φωτογραφίες »αντιπαραγωγικότητας» ……. Απολαύστε τις.
Στο τέλος έχουμε και ένα βιντεάκι προσφορά του αναγνώστη μας Stamatis
Καθώς ήταν αδύνατη η προσπέλαση της περιοχής με επίγεια μέσα, κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά ζωοτροφών από αέρος, σε μια προσπάθεια να επιτευχθεί η διάσωση του εγκλωβισμένου ζωικού κεφαλαίου
Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας αμέσως ανταποκρίθηκε στο αίτημα για βοήθεια και στις 8/12/2010 στήθηκε με επιτυχία η προσπάθεια τροφοδοσίας των ζώων.
Την όλη επιχείρηση συνέδραμαν και κάτοικοι της περιοχής, φορτώνοντας μπάλες με σανό στα ελικόπτερα, ώστε να διευκολύνουν τους άνδρες του στρατού, αλλά και τους κτηνοτρόφους.
και το βιντεάκι τώρα, με το ΕΣ 836. Μικρό μεν αλλά μεγάλη η προσφορά του Stamatis
ΠΗΓΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
@ Σπανός Παναγιώτης
Λές »Δεν πρέπει να κάνουμε υπερήφανους τους συναδέλφους που συμμετείχαν, επιτυχώς,σε αυτή την επιχείρηση ?»
Αν πρέπει; και βέβαια μάλιστα, αλλά αν το »σύστημα΄΄ έχει άλλα στο μυαλό του;
Για να το δεις και έτσι, και βέβαια χρειαζόμαστε ηθικό και προβολή, αλλά επειδή ξέρουμε – από μέσα – τις δυσκολίες – θα το ξαναπώ – γιαυτό είμαστε εδώ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Καλησπέρα
Επειδή και οι δύο (Army Aviator και Σαμπάνης) λίγο με ΄΄κεντρίσατε΄΄ θα μείνω στο θέμα και θα βγάλω λίγο θυμό.
Σέβομαι απόλυτα τους συναδέλφους που επιλέγουν τα θέματα που θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του ΓΕΣ.
Υπάρχει όμως, ένα ΟΜΩΣ.
Τρέχοντας στην ιστοσελίδα και δη στην παράθεση του κοινωνικού έργου του Στρατού υπάρχουν 14 αναρτήσεις, τι θα γινόταν εάν ήταν 20 ?
Θα καλυπτόταν η χωρητικότητα της ιστοσελίδας?
Πόσο θα γινόταν το σύνολο των διατεθησομένων χρημάτων (198.000 ΕΥΡΩ), εαν το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης πλήρωνε στους ΄΄αντιπαραγωγικούς΄΄ το ποσόν που πιστώθηκε, όχι από την αποζημίωση του ωριαίου κόστους του Ε/Π, αλλά από την διάσωση του ζωϊκού κεφαλαίου?
Έχει κοστολογήση κανείς τι ποσόν θα διατείθετο εάν η αποστολή είχε ανατεθεί σε κάποια ιδιωτική εταιρεία ?
Πως θα αποδείξουμε ότι όντως δεν είμαστε ΄΄αντιπαραγωγικοί΄΄ ?
Και τέλος έγινε με επιτυχία μία επιχείρηση, την οποία παλαιότερα εκτελούσαμε κάθε Μάρτιο, με ρήψη εφοδίων στους κτηνοτρόφους.
Δεν πρέπει να κάνουμε υπερήφανους τους συναδέλφους που συμμετείχαν, επιτυχώς,σε αυτή την επιχείρηση ?
Μήπως, λέω μήπως, μας ενοχλεί ότι δεν ήταν καλή η προβολή του UH-1 με τα σανώ?
Τα ζώα όμως τρέφωνται με σανώ , με καλαμπόκι και όχι με αρώματα.
Συγνώμη για τον θυμό και για την ενόχληση.
Με εκτίμηση
Σπανός Παναγιώτης
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Και ενα βιντεακι δικο μου απο την επιχειρηση στον Στρυμόνα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Stamatis
Σε ευχαριστούμε Stamatis, ήδη ανέβηκε στο αντίστοιχο ποστ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Παναγιώτης Σπανός
Η σελίδα της ΑΣ βρίσκεται πλέον υπο την σκέπη του ΓΕΣ, αλλά δεν μπορεί να είναι δυναμική ώστε να προβάλλει τις δραστηριότητές μας (αυτό και λόγω της χωρητικότητας του server). Οι οποιες δραστηριότητες κρίνονται οτι πρέπει να προβληθούν και σε ποιά έκταση, κρίνουν τα αρμόδια όργανα και φαίνονται στις καθημερινές σελίδες της ιστοδελίδας του ΓΕΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Καλημέρα
Πάλι συγχαρητήρια για την προβολή.
Το μειονέκτημά μας που είναι ότι περισσότερο γκρινάζουμε και λιγότερο φροντίζουμε για την προβολή μας απαλύνεται με την ιστοσελίδα..
Ίσως θα πρέπει να ενεργοποιηθή και η ιστοσελίδα της Α.Σ.
Army Aviator πολύ καλή προβολή.
Δημήτρη εκτιμώ ότι τα εσωτερικά φορτία μας απαλλάσουν από πολλές δουλείες και κινδύνους που παρουσιάζονται κατά την εκτέλεση μεταφοράς εξωτερικού φορτίου (υλικά , προσωπικό, καταστάσεις ανάγκης, κ.λ.π.).
Όσον αφορά την ρίψη των εσωτερικών φορτίων από ύψος αιωρήσεως/ τροχοδρόμηση,θεωρώ ότι εάν δεν συντρέχει κάποιος ειδικός λόγος ( αδυναμία Π/Γ , περιορισμένος χρόνος , βαλλώμενη LZ, ) καλό είναι να αποφεύγεται, ειδικά όταν ο χρόνος παραμονής είναι μεγάλος.
Εάν δεν υπάρχει κάποιος απαγορευτικός λόγος θα τα αναδημοσιεύσω και στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου
Με εκτίμηση
Σπανός Παναγιώτης
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Σπανός Παναγιώτης
Ευχαριστούμε. Γι αυτό είμαστε εδώ, για να προβάλουμε ότι δεν μπορεί η επίσημη ιστοσελίδα λόγω χωρητικότητας.
Σε ότι αφορά στην αναδημοσίευση, μπορείτε με τη παράκληση να μνημονεύεται η πηγή.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κατά την ταπεινή μου άποψη, το είδος της αποστολής δεν επέτρεπε την χρήση τυποποιημένων φορτίων. Στην περιοχή «άφιξης» (στόχος) το Ε/Π δεν θα το περίμενε ουτε ομάδα «παραλαβής» του εξωτ. φορτίου, ούτε το Ε/Π μπορούσε να προσγειωθεί εν μέσω των ζωντανών για να ξεφορτωθεί το εσωτερικό φορτίο. Αρα όπως καλά γράφτηκε, έπρεπε να γίνει «ρίψη» του φορτίου σε αιώρηση ή με χαμηλές διελεύσεις με χαμηλή ταχύτητα. Αρα ή αποστολή δεν ήταν μια τυπική αποστολή μεταφοράς φορτίου όπως την διδασκόμεθα για τακτικές μεταφορές σε επιχειρησεις εν καιρώ ειρήνης ή πολέμου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ
Πολύ σωστά τα γράφεις Δημήτρη, στόπα και άλλες φορες, έτοιμος να σου δώσουμε τα διακριτικά ιπταμένου είσαι (χα-χα).
Έτσι είναι πάντως. Για τα μη τυποποιημένα φορτία, όπως θα ήταν αυτά, αν τα κάναμε εξωτερικά, θα έπρεπε να προηγηθούν άλλες διαδικασίες και υλικά. Μπορεί η εικόνα του σανού μέσα σε ένα Huey, να μην μας κάθεται καλά, αλλά γιάυτά είμαστε, τα »αντιπαραγωγικά»…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Υποστρατηγος Πετσας Μιλτιαδης.
Ευχαριστω για την απαντηση Στρατηγε, αν και δεν γνωριζω πολλα πραγματα απο ελικοπτερα αυτη ηταν η πρωτη μου σκεψη. Αλλωστε και η εικονα δεν «δειχνει’ καλη ειδικα αυτη που δουλευει το στροφειο και συγχρονως γινεται η φορτωση.
Δεν θελω να επεκταθω αλλο,αλλα τονιζω και παλι οτι η «δουλεια» εγινε και αυτο μετρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΤΕΦΑΝΕ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΟ.ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ «ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΟΥ», Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ(ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ). ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Army Aviator.
Δεν θα σταθω στον τιτλο του ποστ, καταλαβαινω που το πας……
Ερωτηση θελω να κανω. Οι μπαλες ζωωοτροφης δεν μπορουσαν η αν θελεις δεν επρεπε να ειναι εξωτερικο φορτιο ; Παιρνει περισσοτερες μπαλες μεσα απ’οτι εξωτερικα ; Δεν νομιζω.
Οπως και να εχει ομως συγχαριτηρια στο τριτο ΤΕΑΣ και ελπιζω το πληρωμα να μην ειχε φαγουρα μετα την αποστολη διοτι το αχυρο φερνει πολυ φαγουρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!