DENSITY ALTITUDE
Ο Στέφανος μας έστειλε, ένα πολύ απλό και κατανοητό κομματάκι, γύρω από το θέμα του ΥΨΟΥΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ. Σας το παρουσιάζουμε στις σελίδες που ακολουθούν. Μπορείτε να το διαβάσετε και ηλεκτρονικά, ή ακόμη και να το κατεβάσετε σε μορφή pdf, εδώ :
ΥΨΟΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ- DENSITY ALTITUDE.
Γράφει ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΣΑΛΟΣ
Το παρακάτω κείμενο το βρήκα στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη της FAA στην παρακάτω διεύθυνση που μιλά για το ΥΨΟΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ και όπως σε κάθε βιβλιοθήκη υπάρχει ένας θησαυρός γνώσεων.
Σήμερα έχουμε την τύχη με ένα κλικ στο ποντικάκι να βρούμε αυτό που θέλουμε.
Το ύψος πυκνότητας δεν είναι κάτι που το συζητάμε όταν “πετάμε στο υπόστεγο”, αλλά οι χειριστές πρέπει να καταλάβουν αυτό το θέμα. Το ύψος πυκνότητας έχει μια σημαντική (και αναπόφευκτη) επιρροή στην απόδοση του αεροσκάφους και των κινητήρων, για αυτό ο κάθε χειριστής πρέπει να κατανοήσει με κάθε λεπτομέρεια τα αποτελέσματα του. Τα μεγάλα υψόμετρα, η ζέστη και οι συνθήκες με υγρασία, μπορούν να μετατρέψουν μια απογείωση ή προσγείωση ρουτίνας, σε ατύχημα σε λιγότερο χρόνο από όσο παίρνει για να αναφερθούμε σε αυτό το θέμα.
ΤΥΠΟΙ ΥΨΩΝ
Ενδεικνυόμενο ύψος = Είναι το ύψος, που μας δείχνει το υψόμετρο.
Αληθές υψόμετρο = Είναι το ύψος πάνω από την μέση στάθμη της θάλασσας.
Απόλυτο ύψος = είναι το ύψος πάνω από την επιφάνεια της γης.
Ύψος πίεσης = είναι το ενδεικνυόμενο ύψος όταν στην θυρίδα collsman του υψομέτρου, τοποθετήσουμε την βαρομετρική πίεση 29,92 ίντσες ή 1013.2 millibars. Αυτό το ύψος χρησιμοποιείται πρώτιστα στους υπολογισμούς για την απόδοση του αεροσκάφους και σε πτήσεις σε μεγάλα ύψη.
Ύψος πυκνότητας = Όπως επίσημα έχει οριστεί, το ύψος πυκνότητας είναι το ύψος πιέσεως διορθωμένο για μεταβλητές παραλλαγές της θερμοκρασίας.
Γιατί το ύψος πυκνότητας είναι τόσο σοβαρό;
Διότι….. ύψος πυκνότητας σημαίνει μειωμένη απόδοση του αεροσκάφους.
Ο επίσημος ορισμός του ύψους πυκνότητας είναι βεβαίως σωστός , αλλά το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κατανοηθεί είναι ότι το ύψος πυκνότητας είναι ένας δείκτης απόδοσης του αεροσκάφους. Ο όρος προέρχεται από το γεγονός ότι η πυκνότητα του αέρα μειώνεται με το ύψος. Ένα “μεγάλο” ύψος πυκνότητας σημαίνει ότι η πυκνότητα του αέρα έχει ελαττωθεί, γεγονός που επιδρά δυσμενώς στην απόδοση του αεροσκάφους.
Αγαπητέ Army Aviator
Αφήνω αυτό το μήνυμα για να σας στείλω αυτό το πολύ ενδιαφέρον link:
http://web.mit.edu/newsoffice/2010/nplus3-0517.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ ΑΑ
Σε ευχαριστώ αγαπητέ μου για το λινκ MIT-led team designs airplanes that would use 70 percent less fuel than current models
Πράγματι ενδιαφέρον, βλέπεις ΜΙΤ είναι αυτό!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ…
ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ,
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ, ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΟ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ tsitoyr
Και πάλι σε ευχαριστώ. Για την ιδέα σου, θα δω τι θα μπορούσα να κάνω
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ARMY AVIATOR, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αγαπητε Army Aviator,
θα ηταν χρησιμο, να μου εξηγουσες τον τροπο για download του παραπανω αρθρου. Με πηγαινει σε μια τοποθεσια ονοματι »Calemeo», και δεν μου δινει την δυνατοτητα να το κατεβασω, εστω και αν εχω κανει »Sign in»
Ευχαριστω πολυ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ tsitoyr
Αγαπητέ μου σε ευχαριστώ που μας διαβάζεις.
Είχα κάνει λάθος και στις παραμέτρους για διάβασμα, εκτύπωση κ.λπ, δεν είχα επιτρέψει το κατέβασμα. Τώρα διόρθωσα το λάθος (παράληψη).
Εσύ δεν έχει να κάνεις τίποτε άλλο από το να πάς, κτυπώντας πάνω στο τίτλο DENSITY ALTITUTE, θα σε πάει στο calameo και από κεί πλέον θα ζητήσεις download, όπου θα σου ζητήσει να κ’ανεις sign in και μπορείς να το κατεβάσεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Καλημερα σε ολους.
Επειδη μιλησαμε στο προηγουμενο κειμενο για μετατροπες μοναδων ,στο κειμενο βαρους και ζυγοσταθμισης, αλλα και σε αυτο που μας παραπεμπει στα διαγραματα στων εγχειριδιων θελω να πω ενα ευκολο και ακριβη τροπο για μετατροπη βαθμων Κελσιου σε Φαρεναιτ χωρις να χρησιμοποιειται χαρτι και μολυβι ,ακομη και αν τα χερια σας ειναι στα χειριστηρια.
Για να μετατρεψουμε βαθμους Κελσιου σε Φαρεναιτ…….
διπλασιαζουμε τους βαθμους Κελσιου, αφαιρουμε το 1/10 και προσθετουμε 32. ..Παραδειγμα. Θελουμε να μετατρεψουμε 26 βαθμους Κελσιου σε Φαρεναιτ. 26+26=52-5=47 + 32 =79.
Κανουμε ακριβως τις αντιθετες πραξεις για μετατροπη Φαρεναιτ σε Κελσιου…… Αφαιρουμε 32 , προσθετουμε το 1/10 και διαιρουμε δια 2.
Ελπιζω να το βρειτε πρακτικο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!