ΜΟΝΙΜΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ
Στο σημείωμα Ή ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΛΟΣ, Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ είχαμε αναφερθεί στην επιστροφή του ΓΑΠΕ, στη ΔΑΣ.
Στο τέλος του σημειώματος εκείνου, είχαμε και μία δημοσκόπιση για το θέμα του αν πρέπει να γυρίσει το ΓΑΠΕ στην ΔΑΣ, αλλά λόγω δικού μου λάθους, την άφησα και…χάθηκε…
Από σήμερα όμως θα την βλέπετε μόνιμα στη side bar, στη διπλανή στήλη, κάτω από τα Πόστερ.
Ψηφίστε, κατά όπως εσείς πιστεύτετε, αλλά ψηφίστε, μια που μας διαβάζετε κάπου 400 και βάλε άτομα κάθε μέρα.
@ airwings
Γράφεις κάπου »Στέφανε το ΓΑΠΕ για πρώτη φορά έκδοσε κανονισμό για τα αεροπορικά ατυχήματα (με τις όποιες ελλείψεις του) που κατά την γνώμη μου ήταν ένα μεγάλο βήμα για την ασφάλεια των πτήσεων.»
Θα μου επιτρέψεις να σε ενημερώσω ότι, ναι βγήκε ο κανονισμός που λες, αλλά ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ γιατί έγινε ή μπορεί να γίνει δουλειά με τη μορφή που πήρε όλο το θέμα της ασφάλειας των πτήσεων τα τελευταία 3-4 χρόνια. Ο κανονισμός αυτός, αν μπορούσες να δεις, στο συνοδευτικό του έγγραφο (ΦΕΕ το λένε) έχει υπογραφές από το 2003 και εδέησαν να τον εκδώσουν μόλις πρόσφατα. Αν αυτό δεν είναι ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ τότε δώσε εσύ ένα χαρακτηρισμό. Ποιος πονά περισσότερρο από εμάς το θέμα της ΑΠΕ ;
Τα λέω αυτά για να βάλω τα πράγματα στη θέση που ΕΠΡΕΠΕ να είναι στο μυαλό μας.
Λες επίσης ότι η δική σου η ψήφος είναι ΟΧΙ.
Πολύ καλά.
Σκέψου όμως λίγο, ότι ΛΕΙΠΟΥΝ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ στην Αλυσίδα Διοικήσεως (chain of command). Αυτός της ΔΑΣ και αυτός του Β’ΣΣ.
Από τον ΓΕΠΣ, στον Ταξίαρχο, αυτό πως σου φαίνεται;
Καλά τα λόγια για ανεξάρτητους φορείς κ.λπ, ΕΡΓΟ βλέπεις να γίνεται;
Πότε είδες αγαπητέ μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΙΣΑ στα υπόστεγα που δούλευες;
Πότε δούλεψες με εσωτερικές διαταγές (εννοώ του ΓΕΣ) στις διερευνήσεις που συμμετείχες (εδώ να σε διορθώσω, όχι ως Διερευνητής, αλλά ως μέλος τς επιτροπής διερευνήσεως);
Για τη πλαισίωση του ΓΑΠΕ, στο ανώτατο επίπεδο, ναι συμφωνώ και γώ για στελέχη του τεχνικού και γιατρό, με μία προϋπόθεση όμως, πέρα και πάνω από συντεχνιακές λοβιτούρες, η ίδια πλαισίωση να υπάρξει σε όλα τα κάτω από αυτό κλιμάκια. Αλλά τώρα τί να σου λέω, εδώ τους ψάχνουμε με το κερί να τους βρούμε….
Βασική αρχή της Διοικήσεως (του managment μια που είσαι του ΤΧ), είναι η ύπαρξη συνεχούς Διοικήσεως σε ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ. Όταν σου λείπουν ΓΑΠΕ, από τα δύο υψηλότερα, τότε για ποιάν Ασφάλεια μιλάμε αγαπητέ μου….
Πήγαινε στο http://helicoptersafety.wordpress.com/%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%95%CE%A7%CE%9F%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%91/%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97/
και διάβασε το σχόλιο του αναγνώστη μου Ρίκου Δημητρίου, και θα δεις από ποια σκοπιά ΕΠΡΕΠΕ να βλέπουν το θέμα, αυτοί που έχουν την ευθύνη για σένα και για μένα…..
Ο »ανεξάρτητος φορέας» μόνο για ψιθύρους και σφυρίγματα μπορεί να είναι αν συνεχίσει να έχει τη σημερινή δομή……άντε και να κάνει και κανέναν διαγωνισμό αφίσσας ΑΠΕ καμμιά φορά…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Airwings
Εχεις δικιο. Αλλωστε ησουν μεσα και τα γνωριζεις απο πρωτο χερι. Ειναι πραγματι λυπηρο να διαβαζεις τετοια πραγματα. Γραφεις και για το ΠΝ. Αυτους που εμεις τους μαθαμε να πετανε μας εβαλαν….πισω. Μπραβο τους.
Εκεινο ομως που πρεπει να γινει ειναι ολο αυτο βαρος της ασφαλειας πτησεων να το επωμισθουν οι διοικητες και τα γραφεια ασφαλειας πτησεων των μοναδων. Αυτο δεν σηκωνει αναστολη. πρεπει να γινει….χθες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μην περιμένεις online ή με άλλο τρόπο να απαντήσω στις ερωτήσεις σου για λόγους που καταλαβαίνεις.
Σε ότι αφορά τις ιστοσελίδες αλλά και γενικά περί γενικής ενημέρωσης, ο ΣΞ είναι αιώνες πίσω σε σχέση με ΠΑ και ΠΝ. Μία επίσκεψη στις σελίδες αυτών μπορεί να διακρίνει τις διαφορές τους.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Airwings
Εκανα την διαπιστωση ισως γιατι δεν εχω την καταλληλη πληροφορηση. Κρινω απο αυτα που διαβασα στο επισημο site του ΓΑΠΕ. Ειδα καποιες αλλες ενεργειες σχετικες με την οδικη ασφαλεια αλλα τιποτε σχετικο με ασφαλεια πτησεων.
Και καποιοες ερωτησεις, αν βεβαια μπορουν να απαντηθουν εδω. Ο υπευθυνος του Γραφειου ειναι χειριστης και τι βαθμο εχει ; Εχει συνεργατες ; Τι ειδικοτητες ειναι αυτες ;
Με αλλα λογια, ετσι οπως ειναι στελεχωμενο μπορει να ασχοληθει βαθια με την σαφαλεια πτησεων ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Στέφανε το ΓΑΠΕ για πρώτη φορά έκδοσε κανονισμό για τα αεροπορικά ατυχήματα (με τις όποιες ελλείψεις του) που κατά την γνώμη μου ήταν ένα μεγάλο βήμα για την ασφάλεια των πτήσεων. Επίσης από όσο γνωρίζω (και μέχρι την ημέρα που αποστρατεύτηκα) έχει βγάλει έγγραφα που αφορούν την ασφάλεια πτήσεων και τα οποία έπρεπε οι αρμόδιοι φορείς να ενημερώνουν όλους τους εμπλεκομένους.
Δεν ξέρω γιατί υπάρχει αυτή η εντύπωση περί μη κυκλοφορίας εγγράφων σχετικά με την ασφάλεια Πτήσεων. Εκτός εάν εννοείς μελέτες για τις οποίες θα συμφωνήσω αλλά όπως είπα χρειάζεται και η κατάλληλη στελέχωση. Όπως λέμε …..1=κανένας
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Airwings
Η τοποθετηση σου σεβαστη και τεκμηριωμενη. Προχωρας και ενα βημα παρακατω με την στελεχωση επιπλεον ατομων που ακουγεται σωστο.
Το θεμα ειναι οτι απο την ημερα που δημιουργηθηκε μεχρι σημερα δεν εχει γινει τιποτε. Δεν εχει κυκλοφορησει ουτε ενα εγγραφο σχετικα με την Ασφαλεια Πτησεων.
Κατι φταιει αλλα τι ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Η δικιά μου ψήφος είναι ΟΧΙ. Να παραμείνει εκεί που είναι και μάλιστα να στελεχωθεί και με περισσότερα άτομα όπως του Τεχνικού και Υγειονομικού.
Το ΓΑΠΕ πρέπει να είναι ανεξάρτητος φορέας και να είναι μακρυά από …ψιθύρους και σφυρίγματα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!