ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΟΡΤΩΣΕΩΣ ΜΙΑΣ ΑΚΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΣ
ΤΑΜΣ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 1980. Φόρτωση Ε’ ΜΚ από τον πρόχειρο διάδρομο Καλιφύτου Δράμας, για ΣΚΥΡΟ.
(Ευχαριστώ θερμά τον σεβαστό ε.α Συνάδελφο, για τη παραχώρηση της φωτογραφίας).
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΟΡΤΩΣΕΩΣ (ΣΦ).
Όπως και τα άλλα σχέδια, και αυτό βασίζεται πάνω στο ΕΤΣ, αλλά ειδικά αυτό έχει τη βάση του στο Σχέδιο εναερίου κινήσεως, μια που ο σκοπός του είναι με απλά λόγια, να εξασφαλίσει ότι τα επίγεια τμήματα, τα υλικά τους και τα εφόδιά τους θα φορτωθούν στα σωστά ελικόπτερα για να διατηρηθεί όχι μόνο η εσωτερική συνοχή των Υπομονάδων και Μονάδων που συγκροτούν του ΑΚΝ ΤΣ, αλλά και ότι αυτές θα προσγειωθούν στις ΖΠ, έτοιμες να εφαρμόσουν το ΕΤΣ.
Το ΣΦ, βασίζεται σε ορισμένες προτεραιότητες. Την προτεραιότητα των φόρτων, το σχέδιο εξαίρεσης φορτίων, τον τρόπο με τον οποίο θα διαμοιρασθούν στα ελικόπτερα οι φόρτοι έτσι ώστε να μην χαθούν όλοι μαζί οι υπηρέτες από σημαντικά οπλικά συστήματα, αν πέσει ένα ελικόπτερο.
Στο ΣΦ, καλύπτονται και όλα τα θέματα που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία της ΖΦ, όπως οι θέσεις αναμονής για φόρτωση των φόρτων, ο τρόπος σήμανσης των θέσεων προσγειώσεως, οι επικοινωνίες, η Ομάδα ελέγχου της ΖΦ και άλλα.
Το ΣΦ, όταν συνταχθεί από το 3 ΕΓ του ΑΚΝ ΤΣ, πρέπει να οπωσδήποτε να ελεγχεί από τον ΔΑΑ, ή τον ΑΣΑΣ, για τεχνικούς λόγους, όπως σωστή χωρητικότητα ελικοπτέρων κ.λπ.