ΕΞI ΤΡΟΠΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΖΩΕΣ.

Στην ιστοσελίδα της International Helicopter Safety Team IHST δημοσιεύθηκε ένα Ενημερωτικό δελτίο με τίτλο 6 Ways That Helicopter Instructors Can Save Lives (που μπορούμε να το κατεβάσουμε σε μορφή pdf αν κτυπήσουμε πάνω στον τίτλο)

Στο δελτίο – μετά από ανάλυση δεκάδων αεροπορικών ατυχημάτων ελικοπτέρων που είχαν θανατηφόρα αποτελέσματα για το πλήρωμα και τους επιβάτες – συνοψίζονται, από το αμερικανικό τμήμα της IHST (U.S. Helicopter Safety Team), έξι τομείς που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι χειριστές εκπαιδευτές ελικοπτέρων, για να βελτιστοποιήσουν την ασφάλεια των πτήσεων.

1. ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ

Οι Εκπαιδευτές πτήσεων και οι νέοι χειριστές θα ωφεληθούν από τη εκπαίδευση των τελευταίων πάνω σε θέματα σχετικά με τις αποδεκτές πρακτικές που πρέπει να εκτελούν σε ότι αφορά στην αξιολόγησης των κινδύνων κατά τη πτήση, πριν από την έναρξη μιας εκπαιδευτικής πτήσης.

Οι γνώσεις που θα τους δοθούν, θα τους βοηθήσουν να μπορούν να αναγνωρίσουν τους εγγενείς κινδύνους μιας πτήσης και θα βοηθήσουν στην ελαχιστοποίηση των κινδύνων.

Η USHST πιστεύει ότι πρέπει να καθορισθούν και να κυκλοφορήσουν ευρέως, τυποποιημένες κατευθυντήριες οδηγίες για την πριν από την πτήση αξιολόγηση των κινδύνων.

2. Η ΠΑΡΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ

Στην ανάλυσή της η USHST διαπίστωσε ότι στο 17% των θανατηφόρων ατυχημάτων, που είχαν ως αίτιο σφάλματα αποφάσεων, είχαν εμπλακεί χειριστές με φτωχές γνώσεις, των επιδόσεων και των ορίων των αεροσκαφών, τη διαθέσιμη ισχύ, τη διαχείριση καταστάσεων ανάγκης, του τρόπου εκτέλεσης των βασικών ελιγμών, ή/και τις ελλιπείς γνώσεις όσων αναγράφονταν στο εγχειρίδιο του αεροπορικού μέσου (σ.μ: -10). Γενικά τα ατυχήματα προέρχονταν από την έλλειψη βασικής επάρκειας του χειριστού να λειτουργήσει το αεροσκάφος με ασφάλεια, αποτελεσματικά, και αποδοτικά.
Η USHST πιστεύει ότι οι συνιστώμενες πρακτικές θα βελτιώσουν την κατάρτιση των εκπαιδευομένων στα τμήματα βασικής εκπαίδευσης.

3. ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.

Ενώ τα παραδοσιακά μοντέλα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην ΄΄εκ των αποτελεσμάτων΄΄ και στην ‘’προληπτική’’ διαχείριση της κατάστασης, η Διαχείριση των Απειλών και των Σφαλμάτων (Threat and Error Management) χρησιμοποιεί μια προγνωστική διαδικασία για την εξάλειψη των απειλών και των σφαλμάτων, πριν, κατά τη διάρκεια της πτήσης και μετά από κάθε πτήση.
Η USHST πιστεύει ότι η εισαγωγή της εκπαίδευσης στη Διαχείριση των Απειλών και των Σφαλμάτων (Threat and Error Management), πρέπει να περιλαμβάνεται στα αναλυτικά προγράμματα των τμημάτων Βασικής εκπαίδευσης χειριστών ελικοπτέρων, αλλά και σε αυτά της μετεκπαίδευσης σε νέο τύπο.

4. ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΣΤΕΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ.

Στην ανάλυσή της η USHST διαπίστωσε ότι στο 1 στα 10 θανατηφόρα ατυχήματα, είχαν ως κύριο ή συμβάλλοντα παράγοντα τον αποπροσανατολισμό στον χώρο.
Η USHST πιστεύει ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα θα μειωνόταν εάν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθούν ευρύτερα οι διαθέσιμοι προσομοιωτές αλλά και άλλου είδους τεχνολογία και εκπαιδευτικά σενάρια για την εκπαίδευση στην αναγνώριση και την ανάκαμψη από τον αποπροσανατολισμό στον χώρο.

5. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ

Η σταδιακή εισαγωγή των εκπαιδευομένων στην εκπαίδευση στις αυτοπεριστροφές, θα τους βοηθήσει να αποφύγουν μοιραίες συνέπειες που απορρέουν από τα απροσδόκητα εν πτήση προβλήματα.
Η USHST πιστεύει ότι οι εκπαιδευτές πτήσεων θα πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα όπως το ύψος εισόδου σε μία εκπαιδευτική αυτοπεριστροφή, στην απόφαση σε ύψος 300 ποδών εάν θα πρέπει να συνεχισθεί ή όχι η άσκηση, όπως και οι αυτοπεριστροφές 180 μοιρών.(περισσότερα στο FAA Advisory Circular 61-140A).

6. ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΗ ΓΙΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ TΟ ΦΑΚΕΛΟ ΠΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ.

Τα ισχύοντα μοντέλα εκπαίδευσης στους προσομοιωτές δεν χρησιμοποιούν καταστάσεις που είναι στα όρια ή/και έξω από το φάκελο πτήσης του μέσου και αυτό μπορεί να δίνει ρεαλιστική εκπαίδευση στον εκπαιδευόμενο σε καταστάσεις όπως η απώλεια του ουραίου και οι εκτέλεση αυτοπεριστροφών, με αποτέλεσμα όταν αυτές οι καταστάσεις παρουσιασθούν σε μία πραγματική πτήση, να φαίνεται η έλλειψη της εκπαίδευσης στους τομείς αυτούς.
Η USHST πιστεύει ότι μπορεί να γίνουν βελτιώσεις στα προγράμματα εκπαίδευσης σε προσομοιωτή προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα παραπάνω.

ΠΗΓΗ

6 Ways That Helicopter Instructors Can Save Lives

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: