ACH-47 Chinook Gunship

«Guns A Go-Go»

0034

Τον Οκτώβριο του 1962, μετά από πολλά χρόνια πειραματισμών με τα εξοπλισμένα Ε/Π, ο αμερικανικός στρατός, προώθησε στα πεδία των μαχών του Βιετνάμ, τα εξοπλισμένα με ρουκέτες, πυροβόλα και οβιδοβόλα Ε/Π UH-1B Huey, που εκτελούσαν αποστολές συνοδείας – προστασίας στα μεταφορικά Ε/Π Piasecki CH-21 Shawnee.

Όσο η αμερικανική εμπλοκή στο Βιετνάμ μεγάλωνε και παρά την επιτυχία των εξοπλισμένων Ε/Π UH-1B Huey, ο Στρατός αναζητούσε μεγαλύτερη δύναμη πυρός από αυτήν που μπορούσαν να παρέξουν αυτά τα Ε/Π, αλλά και τα ΕΕ/Π Cobra. Θα ήθελε βέβαια να πάρει το πολύ καλό ΕΕ/Π της Lockheed το AH-56 Cheyenne, αλλά αντιμετώπιζε μεγάλες αντιδράσεις από την Π.Α που αισθανόταν ότι ο Στρατός θα της ‘’έτρωγε’’ την – εκείνη την εποχή – πολύ σοβαρή της αποστολή της, την εγγύς αεροπορική υποστήριξη των επίγειων δυνάμεων.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και κάτω από τον σχεδιασμό να σταλούν μεταφορικά Ε/Π CH-47 Chinook στο Θέατρο Επιχειρήσεων του Βιετνάμ τον Νοέμβριο του 1965, η εταιρεία Boeing Vertol πρότεινε την μετατροπή 11 μεταφορικών Ε/Π CH-47, σε πρωτότυπα ACH-47A.

Σήμερα λέω να δούμε μία πολύ σπάνια έκδοση του γνωστού μας μέσου ή βαρέως τύπου ελικοπτέρου, του CH-47. Μια έκδοση που ‘’έζησε’’ για λίγο, αλλά που έχει και αυτή την ιστορία της, που αξίζει να την γνωρίσουμε. Αλλά και να δούμε πώς (αλλού ) διατηρείται και συνεχίζεται η ιστορία….

Το Ε/Π για το οποίο μιλάμε είναι το ACH-47A.

Αυτή είναιη επίσημη, από τον Αμερικανικό Στρατό, ονομασία του, που ερμηνεύεται ως Armed/ArmoredCH-47 A (ή A/ACH-47A), δηλαδή ως εξοπλισμένο/θωρακισμένο CH-47 A. Και βέβαια είχε και το ανεπίσημο παρατσούκλι του, το ονομάζανε «GunsAGo-Go».

ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ

Τέσσερα Ε/Π Chinook διασκευάσθηκαν σε εξοπλισμένα/θωρακισμένα Ε/Π από την κατασκευάστρια εταιρεία BoeingVertol, στα τέλη του 1965.

976b56608502d43683c93bda0e01d886

Το με αριθμό κατασκευής #64-13149 και την ονομασία «EASYMONEY»

0049

Το με αριθμό κατασκευής #64-13151 και την ονομασία «STUMPJUMPER»

ach78

Το με αριθμό κατασκευής #64-13154″ και την ονομασία Birth Control»

ach-47a_413145

Και το πρώτο Ε/ΠA/ACH-47A που κατασκευάσθηκε με αριθμό κατασκευής #64-13145, το οποίο όμως παρέμεινε στην αεροπορική βάση Edwards AFB για πτήσεις αξιολόγησης. Αργότερα όπως θα δούμε, προωθήθηκε στο Βιετνάμ, για αντικατάσταση άλλου που καταστράφηκε και έλαβε την ονομασία «Co$t Of Living«.

LTC William J. Tedesco assumed command Field Evaluation Detachment (Special) (CH-47) (Provisional) on Janurary 18, 1966 at Fort Benning, GA.

LTC William J. Tedesco assumed command
Field Evaluation Detachment
(Special) (CH-47) (Provisional)
on Janurary 18, 1966 at Fort Benning, GA.

Στις 18 Ιαν 1966, τα πρώτα τρία από τα παραπάνω Ε/Π δόθηκαν στο Field Evaluation Detachment (Special) (CH-47) (Provisional) στο Fort Benning, της πολιτείας Georgia, για εκπαίδευση των πληρωμάτων στον τύπο. Διοικητής του ο Αντισυνταγματάρχης William J. Tedesco που είναι και ο ‘’νονός’’ της ανεπίσημης ονομασίας της Μονάδας «Guns A Go-Go».

Αξίζει να δανειστούμε όσα γράφονται εδώ για το πώς η Μονάδα, πήρε την ανεπίσημη ονομασία της:

«είχαμε τελειώσει τις δοκιμές των οπλικών συστημάτων και βγήκαμε να φάμε σε ένα κλαμπ, όπου βλέπαμε τα Go Go girls, όταν μπήκε μέσα ο Διοικητής Αντισυνταγματάρχης William J. Tedesco και είπε ότι θα έδινε 25 δολάρια σε όποιον θα πρότεινε μια ονομασία για τη Μονάδα. Κάποιος πρότεινε την ονομασία Go Go girls και ο Tedesco, αφού σκέφτηκε για λίγο είπε, θα την πούμε «Guns A Go-Go»» (σ.σ κάτι παρόμοιο με το Whisky a Go-Go).

53rdpatch

Στις 19 Απρ 1966 η Μονάδα μετονομάσθηκε σε 53rd Aviation Detachment Field Evaluation (Provisional), με το υποκοριστικό προσωνύμιο Guns-A-Go-Go και μεταστάθμευσε στο Βιετνάμ για επιχειρησιακές δοκιμές και αξιολόγηση των δυνατοτήτων τους διάρκειας 6 μηνών, από τους οποίους 3 μήνες θα επιχειρούσε στην περιοχή Vung Tau στις νότιες ακτές, μία ώρα περίπου μακριά από την Σαϊγκόν και 3 μήνες στη περιοχή An Khe στα υψίπεδα που βρισκόταν στα κεντρικά της χώρας, όπου υποστήριξε και την Αυστραλιανή Δύναμη που βρισκόταν εκεί.

0054Στις 1 Σεπ 1966 η 53d Aviationn. Det. μετονομάστηκε σε 1st Aviation Detachment (Provisional) τέθηκε υπό διοίκηση στην 1st Cavarly Division (Airmobile) και στις 12 Σεπ 1966 τέθηκε υπό διοίκηση στο 228th Aviation Battalion (Assault Support) στο An Khe.

skull

Ανεξάρτητα της Διοικητικής υπαγωγής και της αλλαγής της ονομασίας της η Μονάδα διατήρησε το διακριτικό της που είναι το παραπάνω και ήταν ζωγραφισμένο στο εμπρόσθιο τμήμα του εμπρόσθιου πυλώνα των Ε/Π.

forcastle

ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ.

ACH-47A

Η μεγάλη ανυψωτική ικανότητα των δικινητήριων Ε/Π Chinook, επέτρεπε τον σχεδιαστή αλλά και τον χρήστη, να συνδυάσει αρκετά οπλικά συστήματα, φόρτους πυρομαχικών και εξαρτήματα προστασίας/θωράκισης του πληρώματος και των κρίσιμων τμημάτων της ατράκτου.
Τα οπλικά συστήματα με τα οποία εξοπλίστηκε το ACH-47A, είναι αυτά που φαίνονται στη παραπάνω φωτογραφία. Αναλυτικότερα:

0002

40mm Grenade Launcher

Στο ρύγχος υπήρχε ο πυργίσκος με τον εκτοξευτήρα βομβίδων XM5 40mm, που τροφοδοτείτο μέσω μιας εύκαμπτης ταινίας με 500 βομβίδες που ήταν αποθηκευμένες στο μπροστινό μέρος του χώρου φορτίου.

ach47armrf6crazy82checking the 20mm before a missionThe later model 20mm

Στους πλαϊνούς εξωτερικούς πυλώνες ήταν προσαρμοσμένα, από ένα πυροβόλο M24A1 των 20mm που τροφοδοτείτο μέσω μιας εύκαμπτης ταινίας με 800 φυσίγγια που ήταν τοποθετημένα στο εσωτερικό της καμπίνας.

Left side 20mm and FFAR Pod

Κάτω από κάθε ένα πυροβόλο, υπήρχε τοποθετημένος ένας εκτοξευτήρας 19 ρουκετών XM159B/XM159C των 2.75 inch.

armament_c

Πέρα από τα παραπάνω σταθερά προσαρμοσμένα οπλικά συστήματα υπήρχαν και πέντε θέσεις χειριστών-πολυβολητών αντίστοιχων πολυβόλων M2HB των 50 χιλ.

0013manning the #2 position

Οι τέσσερεις από αυτούς είχαν θέσεις δύο σε κάθε πλευρά του Ε/Π

0090

CH-47A 3

Και ένας στη ράμπα.
Για κάθε ένα από τα πολυβόλα αυτά ο φόρτος μάχης ήταν 1000 φυσίγγια, ανά όπλο.

fieldsoffirebbh5

Με όλον αυτόν τον οπλισμό, είναι ευκολονόητη η δυνατότητα περιμετρικής (επί 360 μοιρών) παροχής πυρών. Στο παραπάνω σχεδιάγραμμα, φαίνονται τα πεδία βολής κάθε οπλικού συστήματος.

0003the Armor Plating under the left-side cockpit

Παρά την αφαίρεση των υλικών που δεν απαιτούνταν για τη διαμόρφωση του Ε/Π από μεταφορικό σε εξοπλισμένο, όπως ήταν τα καθίσματα των οπλιτών, οι συσκευές για τα εξωτερικά φορτία και ένα σωρό άλλα συστήματα, το Ε/Π ACH-47A ‘’φορτώθηκε’’ με άλλα υλικά, βάρους 2.500 λιβρών που στην πλειονότητά τους ήταν οι θωρακισμένες επενδύσεις τα θωρακισμένα καθίσματα του πληρώματος κ.α (βλέπουμε σε σχεδιάγραμμα τα καθίσματα και ένα τμήμα της θωράκισης για τη προστασία του συγκυβερνήτη), για τη προστασία του πληρώματος, των κινητήρων, των πυλώνων και άλλων ζωτικής σημασίας συγκροτημάτων.

Οι στάνταρτ κινητήρες Lycoming T55, αναβαθμίστηκαν σε ισχύ και από 2,200 hp, απέδιναν 2,850 hp κάθε ένας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα πλήρως εξοπλισμένο Ε/Π ACH-47A, να έχει τις ίδιες πτητικές επιδόσεις με ένα πλήρως φορτωμένο μεταφορικό Ε/Π CH-47A.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Ε/Π ACH-47A

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα επίγεια στρατεύματα έμειναν πολύ ευχαριστημένα από την απόδοση των Ε/Π ACH-47A και λόγω της ισχύος πυρός τους αλλά και της δυνατότητας να παρέχουν πυρά σε κύκλο 360 μοιρών. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι κατά τη περίοδο αυτή των 6 μηνών αξιολόγησης, τα Ε/Π ACH-47A, κατέστρεψαν όλους τους στόχους που τους είχαν ανατεθεί.

The Go-Go'ers prepping an LZ 0177 0156 0125

Μία από τις κύριες αποστολές των Ε/Π ACH-47A, ήταν η προπαρασκευή με πυρά των ζωνών προσγειώσεως,

0133

αλλά και προσβολές σε αναγνωρισμένους μεμονωμένους στόχους.

Τέλος μία αποκλειστικά για τα Ε/Π ACH-47A αποστολή ήταν η υπέρπτηση πάνω από τις περιοχές που είχαν βομβαρδισθεί από τα αεροσκάφη B-52 Arc Light strike, με σκοπό την ολοκλήρωση της καταστροφής των εχθρικών στόχων που είχαν επιβιώσει.

Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ Ε/Π ACH-47 Chinook

Το Ε/Π #151 "Stump Jumper", μετά την πρόσκρουσή του με παρκαρισμένο μεταφορικό Ε/Π, στη πίστα του Vung Tau. Από τον αποχωρισμό του στροφείου, λόγω της ροπής που αναπτύχθηκε, η άτρακτος σχίσθηκε στα δύο. Ευτυχώς χωρίς θύματα.

Το Ε/Π #151 «Stump Jumper», μετά την πρόσκρουσή του με παρκαρισμένο μεταφορικό Ε/Π, στη πίστα του Vung Tau. Από τον αποχωρισμό του στροφείου, λόγω της ροπής που αναπτύχθηκε, η άτρακτος σχίσθηκε στα δύο. Ευτυχώς χωρίς θύματα.

0051

Μια άλλη φωτογραφία από το ατύχημα του #151.

Στις 5 Αυγούστου 1966 το Ε/Π #64-13151 «Stump Jumper» , καταστράφηκε πλήρως, μετά από ένα φρικτό ατύχημα στη πίστα στο Vung Tau, όταν κατά τη διάρκεια τροχοδρόμησης για απογείωση, τα πτερύγια του μπροστινού του στροφείου, κτύπησαν τα πτερύγια του οπίσθιου στροφείου ενός άλλου παρκαρισμένου μεταφορικού Ε/Π CH-47A #62-2118.

Από την πρόσκρουση καταστράφηκε πλήρως το Ε/Π ACH-47A #64-13151 «Stump Jumper», και προξενήθηκαν ζημιές και στα πτερύγια του παραπλεύρως σταθμευμένου Ε/Π ACH-47A 64-13154 (Birth Control).
Το καταστραμμένο Ε/Π ACH-47A #64-13151 «Stump Jumper», αντικαταστάθηκε από το Ε/Π ACH-47A «Cost of Living» που εκτελούσε δοκιμές οπλικών συστημάτων στην ΑΒ Edwards AFB.

0166

Στις 5 Μαΐου 1967 και ενώ τα Ε/Π EASY MONEY και CO$T OF LIVING, επέστρεφαν από μία πολεμική αποστολή, οι εμπρόσθιες περόνες ασφαλείας (pip pins) του ενός πυροβόλου M-24A 20mm του Ε/Π CO$T OF LIVING, με αποτέλεσμα αυτό να γυρίσει στην κατακόρυφο θέση και να βάλει με αποτέλεσμα να βληθούν οι πτέρυγες του εμπρόσθιου στροφείου και το Ε/Π να καταπέσει, σκοτώνοντας και τα οκτώ μέλη του πληρώματος. Στην παραπάνω εικόνα φαίνονται τα συντρίμμια του Ε/Π.

0166ζ

Στις 2 Φεβρουαρίου 1968, και ενώ οι επιχειρήσεις για την ανακατάληψη της πόλης Hue, βρισκόταν σε εξέλιξη, το Ε/Π BIRTH CONTROL βλήθηκε από Α/Α πυρά των Βόρειο-βιετναμέζων με αποτέλεσμα να κάνει αναγκαστική σε ένα χωράφι 600 μόλις μέτρα μπροστά από τις φίλιες γραμμές. Υπήρξαν ισχυρά πυρά όλμων των Βόρειο-βιετναμέζων και μετά από ηρωική προσπάθεια του Νο 2 Ε/Π του EASY MONEY, το πλήρωμα διεσώθη, αλλά όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το Ε/Π καταστράφηκε ολοσχερώς από τα πυρά των όλμων.

easy money

Το Ε/Π με αριθμό κατασκευής #64-13149 και την ονομασία «EASY MONEY», μετά την καταστροφή των τριών από τα τέσσερα ACH-47A, ήταν το μόνο που απέμεινε με την διαμόρφωση εξοπλισμένου/θωρακισμένου. Μόνο του πλέον δεν μπορούσε να εκτελεί επιχειρησιακές πτήσεις, αφού η τακτική που εφαρμοζόταν ήταν να ενεργούν σε ομάδες των δύο Ε/Π, αλλά και η ανάγκη σε μεγάλα μεταφορικά Ε/Π στο Βιετνάμ, απαγόρευε τη συνέχιση μετατροπής των μεταφορικών σε εξοπλισμένο/θωρακισμένο.

em-in-vt 0200

Η τύχη του πλέον ήταν να παροπλισθεί. Απενεργοποιήθηκε τον Μάρτιο 1968 και από τότε χρησιμοποιήθηκε ως εκπαιδευτικό υλικό στο Σχολείο Συντηρητών της Boeing, που λειτουργούσε στο Vung Tau.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του 228th Aviation Battalion (Assault Support), η θητεία του Ε/Π στο Βιετνάμ ήταν από τον Ιούνιο 1966 μέχρι τον Απρίλιο 1972.

easyside

Τον Απρίλιο 1972 μεταφέρθηκε στις ΗΠΑ και το 1997, ανακαλύφθηκε από κάποιους ‘’τρελούς’’ βετεράνους στο Fort Eustis, πάλι ως εκπαιδευτικό βοήθημα των ειδικοτήτων ελασματουργού.

Αξίζει να δούμε τη τελευταία του πολεμική nose art, λίγο πριν παροπλισθεί το 1968

easy_fly

Και πως είχε καταντήσει 30 χρόνια αργότερα.

easy_sm

Τελικά με τις προσπάθειες πολλών, από τις 1 Μαΐου 2000

Ded13jim_bev

βρίσκεται ως στατικό έκθεμα στη United States Army Aviation and Missile Command στο Redstone Arsenal στο Huntsville, της Alabama.

Η ιστορία του μοναδικού Ε/Π ACH-47A, (από τα μόνα 4 που διασκεύασε η Boeing/Vertol),που διασώθηκε, είναι αρκετά αξιόλογη. Με 700 πολεμικές ώρες στο ενεργητικό του, έχοντας παράξει υποστήριξη από αέρος σε σχεδόν κάθε μία επίγειο μονάδα στο Βιετνάμ από το 1966 μέχρι τα μέσα του 1968, υποχρέωνε θα έλεγα, τους αρμοδίους να του δώσουν την σημασία που του άξιζε.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

re7re21

Το 2006, το 160th Special Operations Aviation Regiment «Nightstalkers», ενεργοποίησε ένα νέο Τάγμα με Ε/Π MH-47 G Chinook. Θέλοντας να τιμήσει τους βετεράνους της 53rd «GunsA-Go-Go», τους ζήτησε την άδεια να θεσπίσει το δικό τους σήμα και να διατηρήσει στη ζωή, την ύπαρξή τους.

Οι παραπάνω φωτογραφίες δείχνουν στιγμιότυπα από την τελετή παράδοσης του σήματος στην νέα Μονάδα.

Για όσους δεν βαρεθήκαν να διαβάζουν, παρακάτω και 2-3 βίντεο για το θέμα:

Boeing Vertol ACH-47 Chinook Gunship «Guns A Go-Go»

ACH47A Chinook Gunship

ACH-47A Chinook Gunships in Vietnam

 

 

ΥΓ

Ένα μικρό δώρο-ερέθισμα για τον φίλο μας τον Δημήτρη:

ach47aar_4

Italeri’s 1/72 scale ACH-47A Armed Chinook

ach47rf_title

Italeri’s 1/48 scale ACH-47A Armed Chinook

 

ΠΗΓΕΣ

Boeing/Vertol ACH-47A «Chinook»

228th Assault Support  Helicopter Battalion /1st CAVALRY DIVISION (In Vietnam) 

Spotlight in History

One Powerful Helicopter Gunship- the ACH-47A «Guns A-Go-Go»

53rd Aviation Detachment

Guns-A-Go-Go reunion unites past and present members

Advertisements
Comments
One Response to “ACH-47 Chinook Gunship”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] "Guns A Go-Go" Τον Οκτώβριο του 1962, μετά από πολλά χρόνια πειραματισμών με τα εξοπλισμένα Ε/Π, ο αμερικανικός στρατός, προώθησε στα πεδία των μαχών του Βιετνάμ, τα εξοπλισμένα με ρουκέτες, πυροβό…  […]



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: