ΠΩΣ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ.

Σημείωση ΑΑ:

Για όλα όσα θα διαβάσετε παρακάτω έχουμε δώσει, κυρίως ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΣΤΑΛΟΣ, πολλά σημειώματα και αναρτήσεις ακόμη και φυλλάδια. Μάλιστα ανάλυση όσων παραστατικά γράφει η IHST παρακάτω, εμείς τα δώσαμε σε τουλάχιστον δύο αναρτήσεις του Στέφανου, την ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ …ΚΟΨΗ ; και την The Killing Zone. Τέλος όπου στο σημερινό κείμενο έχουμε ενεργά λνκς, σας δρομολογούμε σε δικά μας ανάλογα σημειώματα.

Η Ομάδα InternationalHelicopterSafetyTeam (IHST), εστιάζει τις μελέτες της στους τρόπους με τους οποίους θα μειώσει τα ατυχήματα ελικοπτέρων, θέτοντας ως όραμα τον ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ τους.

Για να φθάσει στο όραμα αυτό η IHST, προσπαθεί να ενημερώσει όλους τους χρήστες αλλά και τους χειριστές των ελικοπτέρων για τους λόγους που συμβαίνουν τα ατυχήματα ελικοπτέρων (του ιδιωτικού τομέα) και πως αυτά θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.

Κάθε αεροπορικό ατύχημα είναι μια ατυχής στιγμή, αλλά εκείνα που έχουν και ανθρώπινα θύματα είναι μια τραγική στιγμή.

Από την ανάλυση πολλών ατυχημάτων σε βάθος χρόνου, οι ειδικοί της IHST κατέληξαν στις καταστάσεις πτήσεως των αεροπορικών ατυχημάτων που έχουν ως αποτέλεσμα ανθρώπινα θύματα.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ του ελικοπτέρου είναι η πρώτη αιτία, με 1 στα 5 ατυχήματα, με δεύτερη τα ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ (ακούσια είσοδος σε IMC συνθήκες, νυκτερινές πτήσεις , ομίχλη κλπ).

Αθροιστικά αυτές οι δύο καταστάσεις πτήσεως είναι υπεύθυνες για ένα τρίτο όλων των θανατηφόρων ατυχημάτων ελικοπτέρων του ιδιωτικού τομέα.

Οι κυρίαρχες καταστάσεις πτήσεως που τα ατυχήματα ελικοπτέρων, είναι θανατηφόρα.

  1. ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ του ελικοπτέρου.
  2. ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ (ακούσια είσοδος σε IMC συνθήκες, νυκτερινές πτήσεις , ομίχλη κλπ).
  3. ΠΥΡΚΑΙΑ (μετά από πρόσκρουση).
  4. ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΣΕ ΚΑΛΩΔΙΑ.
  5. ΒΛΑΒΗ ΚΥΡΙΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Ε/Π.

Άλλες καταστάσεις πτήσεωςπου τα ατυχήματα ελικοπτέρων, είναι θανατηφόρα.

  1. ΑΥΤΟΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ (εκπαιδευτικές και αναγκαστικές)
  2. ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ Ε/Π ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
  3. ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ.ΑΠΟΤΟΜΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ.
  4. ΠΑΓΟΠΟΙΗΣΗ.

 Με με την κατάλληλη όμως στάση των χειριστών απέναντι σε θέματα ασφαλείας πτήσεως, και την ανάληψη πρωτοβουλίας για την εφαρμογή μείωσης των κινδύνων, περισσότεροι χειριστές ελικοπτέρων θα είναι σε θέση να απολαύσουν τις πτήσεις τους και να μείνουν ζωντανοί.

Επικίνδυνες συμπεριφορές χειριστών

Ο ΑΤΙΘΑΣΟΣΧΕΙΡΙΣΤΗΣ  ‘’μη μου λες τι πρέπει να κάνω”

Ο ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΣΧΕΙΡΙΣΤΗΣ «κάνε κάτι, γρήγορα, αμέσως»

 Ο ΑΤΡΩΤΟΣΧΕΙΡΙΣΤΗΣ «Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σε μένα»

Ο ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ «μπορώ να το κάνω και εγώ αυτό”

Ο ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΗΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ «δεν μπορώ να κάνωκάτι γιανα αλλάξω τη μοίρα μου«

Ασφαλείς συμπεριφορές χειριστών

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ συνήθως είναι ασφαλείς

ΜΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΠΡΩΤΑ ΣΚΕΨΟΥ !!

ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ

ΤΟ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΝ ΡΙΣΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ

 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ !!

 

ΥΓ

  1. Το κείμενο είναι μία προσπάθεια απόδοσης του   How Helicopter Pilots Die  που το βρήκαμε στην ιστοσελίδα www.IHST.org
  2. Στη παρακάτω φωτογραφία έχουμε το ίδιο κείμενο με αυτό του σημειώματος, αλλά σε μορφή flyer.

Χωρίς τίτλο

3. Για όσους θέλουν να το εκτυπώσουν σε μορφή pdf, μπορούν να το κάνουν κτυπώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

ΠΩΣ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ

4. Επίσης για όσους θέλουν να το διαβάσουν σαν ηλεκτρονικό περιοδικό μπορούν να κτυπήσουν τον παρακάτω σύνδεσμο:

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: