ΠΤΩΣΗ ΕΕ/Π ΑΗ-64 Ε ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΤΑΙΒΑΝ

Μέσα στα πλαίσια της όσο ευρύτερης ενημέρωσης που μπορούμε να έχουμε, για ότι αφορά στα δικά μας ή παρόμοια αεροπορικά μέσα, αντιγράφουμε από εδώ, κάποια στοιχεία από τη πτώση ενός ΕΕ/Π AH-64E, της Ταϊβανέζικης Αεροπορίας Στρατού, [Republic of China Army Aviation (RoCAA; Taiwan)], πάνω σε ένα τριώροφο κτήριο, στη περιοχή Taoyuan.

taiwanese_ah64e_crash_250413

Η παραπάνω φωτό που αναρτήθηκε στο κινέζικο ιστοχώρο κοινωνικής δικτύωσης Weibo, από τον χρήστη @YaoChyi-Tsai, δείχνει τον χώρο που κατέπεσε το ΕΕ/Π, στις 25/4/2014 περίπου στις 10:27 τοπική.

Οι δύο χειριστές τραυματίσθηκαν αλλά βρίσκονται εκτός κινδύνου. Το Ε/Π που ανήκε στην 601η ΤΑΞΑΣ (601st Air Cavalry Brigade), εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση στην περιοχή και το ατύχημα έγινε κατά την επιστροφή του στη βάση του, μετά από απώλεια ισχύος.

Roc_army_ah64e_crash_250413_002

Το ΕΕ/Π AH-64E του οποίου το callsign είναι 808 και είχε παραληφθεί τον Δεκέμβριο του 2013, φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία, κατά τη τελετή παραλαβής του (στην ένθετη φωτό, στο πιλοτήριο ο Πρόεδρος της Ταϊβάν MaYing-jeou) και μετά τη πτώση του.

Η Ταϊβάν είναι η μόνη ξένη χώρα που έχει παραγγείλει 30 ελικόπτερα αυτού του τύπου, που πρέπει να σημειωθεί θεωρούνται τα πλέον εξελιγμένα στο είδος τους. Από αυτά, τον Νοέμβριο του 2013 έχει παραλάβει τα πρώτα έξη AH-64E Apache, και τον Ιανουάριο του 2014, είχε παραλάβει άλλα έξη. Αυτό που κατέπεσε ανήκε στην πρώτη παραλαβή.

Εδώ να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την ιστοσελίδα AIRheads↑FLY:

 Το πλήρωμα του Ε/Π ήταν ο Ταγματάρχης Chen Long Qian, Κυβερνήτης και ο Αντισυνταγματάρχης Liu Ming Hui, Συγκυβερνήτης – Πυροβολητής,  με 1000 ώρες ο καθένας (χωρίς να έχει διασταυρωθεί σε τι τύπο αεροπορικού μέσου).

Αμέσως μετά την παραλαβή τους τα Ε/Π καθηλώθηκαν μετά από μία τεχνική οδηγία που βγήκε από την εταιρεία, και αφορούσε όλα τα Ε/Π του ιδιίου τύπου, μετά από μία σοβαρή βλάβη που παρουσιάσθηκε στο main transmission σε ιδίου τύπου Ε/Π στην μικτή βάση Lewis McChord κοντά στο Seattle των ΗΠΑ. Τα Ταϊβανέζικα Ε/Π αποκαθηλώθηκαν τον Φεβρουάριο του 2014, χωρίς να βρεθεί κάποι πρόβλημα στα  main transmission

Σύμφωνα με τις πρώτες επίσημες ανακοινώσεις, το ατύχημα διερευνάται. Από την πληροφόρηση που δόθηκε από τον Στρατό στα τοπικά μέσα της χώρας, το πλήρωμα έχασε όλο του το οπτικό πεδίο λόγω της επικρατούσης ομίχλης αλλά και της αδυναμίας του κυβερνήτη να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτροοπτικά συστήματα του Ε/Π, είτε λόγω της απώλειας της επαφής με το περιβάλλον, είτε λόγω τεχνιού προβλήματος των συστημάτων. Η βάση νεφών τη στιγμή του ατυχήματος ήταν 200 πόδια, το δε πλήρωμα προσπαθούσε να ανέλθει στα 350 πόδια. Το συγκεκριμμένο ΕΕ/Π είχε περίπου 86 ώρες πτήσεως, οι εργασίες της τεχνικής οδηγίας για το   main transmission είχαν ολοκληρωθεί στις 19 Μαρτίου 2014, ενώο ένας από τους δύο κινητήρες του, που είχε τοποθετηθεί πρόσφατα, είχε μόνον 8 ώρες λειτουργίας.

Παρακάτω μερικές φωτό και ένα βίντεο που ανέβηκε στο Youtube, που δείχνει τη στιγμή της πτώσης του ελικοπτέρου.

© AFP/Sam Yeh

© AFP/Sam Yeh

© AFP/Sam Yeh

© AFP/Sam Yeh

ΠΗΓΕΣ

Taiwanese AH-64Es suffering from “bad spell”

Brand new Taiwanese AH-64E helicopter gunship crashes

An Apache attack helicopter crashes into building, pilots injured – Latest – New Straits Times

Advertisements
Comments
One Response to “ΠΤΩΣΗ ΕΕ/Π ΑΗ-64 Ε ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΤΑΙΒΑΝ”
  1. Ο/Η antonios λέει:

    Oταν δημιουργουνται τετοιες ζημιες απο πτωση(και νομιζω οχι ανεξελεγκτη),σε περιπτωση πολυβολισμου τι θα γινει;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: