ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ.

Λάβαμε στο μέιλ μας και δημοσιεύουμε, λεπτομέρειες για την ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Δ.ΜΕΡΜΗΓΚΑ με τίτλο:

«ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ της 33ης  Μ.Ε.Β / Ε.Β.Α. 

ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΟ FAIREY BATTLE» 1940-1941

ώ ΐ Α Ώ Γ Ί » · Γ ·

Παρακάτω το ΔΕΛΤΙΟΝ   ΤΥΠΟΥ για την παραπάνω βιβλιοπαρουσίαση:

Χωρίς τίτλο

ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Δ. ΜΕΡΜΗΓΚΑ

«ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ

της 33ης  Μ.Ε.Β / Ε.Β.Α. 

ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΟ FAIREY BATTLE» 1940-1941

11 Μαρτίου 1941…..Το «Fairey Battle» με διακριτικό νηολογίου κλήσεως                          Β – 274 και με πλήρωμα τους Επισμηναγό (ΙΓΥ) Δημήτριο Σταθάκο και τον Σμηναγό (ΙΓΥ) Δημήτριο Πιτσίκα, μέσα στον μουντό και συννεφιασμένο ουρανό, έδινε την τελευταία του μάχη, με άνισους όμως όρους….

Τα Ιταλικά καταδιωκτικά σαν μύγες το είχαν περικυκλώσει και το πολυβολούσαν με μανία, παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες των Ελλήνων Αεροπόρων που προσπαθούσαν να απεγκλωβιστούν ανταποδίδοντας τα πυρά με σκοπό να ανοίξουν δίοδο διαφυγής.  Οι Ιταλοί σε μιά τελευταία προσπάθεια το κτυπούν καίρια και το αεροπλάνο με δύο από τους καλύτερους Αεροπόρους της Ε.Β.Α, άρχισε να χάνει ύψος και …. τέλος.

Ήταν 11 Μαρτίου 1941. Η 33η Μ.Ε.Β της Αεροπορίας μας έχανε τον Μανιάτη Υποδιοικητή της Δημ. Σταθάκο και τον Δημ. Πιτσίκα,  δυο από όλες τις πλευρές, άξιους και ικανούς αξιωματικούς της. Πιστοί στον όρκο τους και στα ιδανικά της Πατρίδας δεν δίστασαν να μπουν μπροστάρηδες και να κονταροχτυπηθούν στα μαρμαρένια αλώνια των Αιθέρων, κοιτώντας κατάματα τον Θάνατο! Ο Στρατός μας έδωσε σκληρή μάχη για να μην περιέλθουν τα άψυχα σώματα τους στους Ιταλούς εισβολείς, εκεί βόρεια της Τρεμπεσίνας. Εκεί και ετάφησαν και τόσα έτη θεωρούνται ακόμη επίσημα αγνοούμενοι. Ενώ μια μάχη λοιπόν τότε τελείωσε Νικηφόρα μια άλλη μάχη άρχισε αμέσως μετά με αντίπαλο τις γραφειοκρατικές και όποιες άλλες αγκυλώσεις και σκοπιμότητες και συνεχίζεται έως τώρα. Αυτοί όμως περιμένουν υπομονετικά να γυρίσουν στην Πατρίδα που τους γέννησε που για αυτήν έδωσαν την ζωή τους. Έως πότε όμως;;;;;;;;;;;;

82 έτη ακριβώς μετά, ένα σημαδιακό γεγονός θα έλθει να φωτίσει, με την λόγχη της πένας, αυτή την φορά, και την ανθρώπινη οξυδέρκεια, υπομονή και επιμονή, τα γεγονότα της δράσης, τις επιτυχίες αλλά και τις πικρές στιγμές μιας λίαν αξιόμαχης Ελληνικής Μοίρας Βομβαρδισμού κατά το 1940-41, της 33ης.

Μια  κοπιαστική έρευνα – μελέτη 12 ετών, μέσα από τις Συμπληγάδες της πατροπαράδοτης Ελληνικής Γραφειοκρατίας , τις παλινωδίες των (α)διαφόρων στον δρόμο για την έκδοσή της, στηριγμένη σε εκατοντάδες έγγραφα, διεθνή και Ελληνική βιβλιογραφία, ζωντανές μαρτυρίες όπως του Μανιάτη (εκ Μίνας Μέσα Μάνης) Σωτήρη Σκάντζικα του μοναδικού σήμερα εν ζωή Παλαίμαχου Αεροπόρου, 99 ετών, αυτής της Μοίρας, καθώς και σε άλλες μαρτυρίες εξ ίσου σημαντικών από απόψεως γνώσεως των γεγονότων της μακρινής πια εποχής, σε χάρτες του τότε, σε αναπαραστάσεις των επιχειρήσεων, σε περιγραφές των διαδρομών τους και σε ένα κατά κύριο λόγο, ανέκδοτο φωτογραφικό υλικό 350 φωτογραφιών/σχεδίων, έδωσε τελικά καρπό ένα έργο 300 σχεδόν σελίδων, μοναδικό λιθαράκι στην αποτύπωση της Ιστορίας μας και στον ηρωικό αγώνα των Αεροπόρων μας, προϊόν των εκδόσεων «ΑΩ».  Ειδικά αφιερώματα όπως αυτό της κατασκευής «ομοιώματος υπό Κλίμακα» του βομβαρδιστικού αεροπλάνου «Fairey Battle», ανέκδοτες ειδικές φωτογραφίες της ανεκμετάλλευτης (στην Πατρίδα μας) «Ενάλιας Αεροπορικής Αρχαιολογίας», λεπτομερείς κατατοπιστικοί Πίνακες όλου του υπηρετήσαντος προσωπικού και των εκτελεσθεισών Επιχειρήσεων, των τοποθεσιών των χρησιμοποιηθέντων αεροδρομίων και της ιστορίας τους, καθώς και πλήθος άλλων λεπτομερών διασταυρωμένων στοιχείων, δίνουν πλήρη εικόνα στον αναγνώστη.        Μαρτυρία μιας από τις πλέον ένδοξες σελίδες της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Μαρτυρία για την καθοριστική συμβολή της Ε.Β.Α στην Νικηφόρα έκβαση των διακλαδικών επιχειρήσεων 1940-1941.

Είναι φτωχή η παραγωγή ιστορικών παραθέσεων που αφορούν την Ελληνική Αεροπορία (Πολιτική & Πολεμική ) και ευτυχώς, τέτοια πονήματα αποτελούν την όαση μέσα στο έρημο τοπίο της Ελληνικής βιβλιογραφίας.  Παρά τις αντιξοότητες και τα μύρια εμπόδια, η αγάπη… ή μάλλον ο Έρωτας γιά την Αεροπορία έδωσε ώση μυριάδων λιμπρών για το ξεπέταγμα αυτής της προσπάθειας.

Την Τρίτη 11η Μαρτίου 2014, λοιπόν στον πάντα φιλόξενο χώρο του Αμφιθεάτρου του Πολεμικού Μουσείου Αθηνών θα γίνει η επίσημη παρουσίαση αυτού του βιβλίου, στις 7 το βράδυ με κύριους παρουσιαστές τους:

  • Υποστράτηγο έ.α κο Δημήτριο Γεδεών, τ. Δντή Δνσεως Ιστορίας Γενικού Επιτελείου Στρατού.
  • Καθηγητή Αεροπορικής Ιστορίας Σχολής Ικάρων, Δρ. Κωνσταντίνο Λαγό.
  • Εφ. Ταγματάρχη (ΠΖ-ΚΔ) κο Αλέξανδρο Κόντο, Πρόεδρο ΠΣΕΕΔ.
  • Συγγραφέα-Δημοσιογράφο, κο Τζών Κάρρ.

Συντονίζει: ο Δημοσιογράφος- Στρατιωτικός Συντάκτης κος Λεωνίδας Σ. Μπλαβέρης.

Συμμετέχουν: Η Ομάδα Αναβιωτών Ιστορίας των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Στο πιάνο, η Καθηγήτρια Μουσικής κα Βασιλική (Βάνα) Μαντζαβίνου.

 Ας είναι καλοτάξιδο…

Με αυτόν τον τρόπο, ένα μικρό-Μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της Πολεμικής μας Αεροπορίας, της Ιστορίας όλων εμάς των Ελλήνων, θα βρει την θέση του στον τεράστιο καμβά της, θα συμπληρώσει τις γνώσεις και θα συγκινήσει με τις ανθρώπινες στιγμές του.

Μία αξιέπαινη προσπάθεια που κρύβει και έναν άλλο στόχο, το να παρακινήσει και άλλους στον δρόμο της καταγραφής της Ιστορίας της Ελληνικής Αεροπορίας και μάλιστα στις μεγαλειώδεις στιγμές της εκατοντάχρονης πορείας της.

Το βιβλίο διατίθεται από τις εκδόσεις «ΑΩ»,

την Ε.Ε.Ε.Σ «ΚΗΡΥΚΕΙΟΝ» Α.Μ.Κ.Ε (6932363515)

και το βιβλιοπωλείο «ΧΑΡΤΟΠΟΛΙΣ» τηλ.: 210 5693975 – 694 8 949864, καθώς και στα μεγάλα Βιβλιοπωλεία.

Αξίζει να καταγράψουμε εδώ τον πρόλογο του βιβλίου του Ιστορικού-Αρχαιολόγου Δρ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΑΓΟΥ Λέκτορος Αεροπορικής Ιστορίας Σχολής Ικάρων & Καθηγητού Στρατιωτικής Ιστορίας Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού Ξηράς:

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Στους δύο (02) σχεδόν αιώνες ύπαρξης του σύγχρονου Ελληνικού κράτους, οι περισσότερες γενιές Ελλήνων είχαν την τύχη να ζήσουν σε ειρήνη. Εξαίρεση αποτελεί η περίοδος 1912-1949, στη διάρκεια της οποίας διεξήχθησαν οι περισσότεροι πόλεμοι της νεώτερης ιστορίας μας. Οι πρόγονοί μας που έζησαν τότε υποχρεώθηκαν να προβούν σε μεγάλες θυσίες για να διασφαλίσουν την ελευθερία και την Εθνική αξιοπρέπεια για τους ίδιους και τις επόμενες γενιές. Χιλιάδες Έλληνες θυσίασαν την ζωή τους στα πεδία των μαχών. Από τους πολέμους εκείνης της περιόδου ξεχωρίζει ιδιαίτερα αυτός του 1940-1941, καθώς σηματοδοτεί το ξεκίνημα της εμπλοκής της Χώρας μας στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και στον αγώνα της εναντίον των δυνάμεων του Άξονος. Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος αποτελεί το κορυφαίο γεγονός της σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας, και το 1940-1941 οι Έλληνες με την επιτυχημένη αντίστασή τους κατά της Φασιστικής Ιταλίας και αργότερα της παντοδύναμης Ναζιστικής Γερμανίας, όχι μόνο ενέπνευσαν με το παράδειγμά τους την ανθρωπότητα, αλλά απέδειξαν ότι επρόκειτο για Έθνος που είχε παρόν και μέλλον και όχι μόνο ένα ένδοξο παρελθόν. Η Ελληνική συμμετοχή στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο δεν έληξε με την αποχώρηση των Γερμανών από την κυρίως Ελλάδα το φθινόπωρο του 1944, αλλά με την ήττα και άνευ όρων παράδοση της Γερμανίας στους Συμμάχους τον Μάιο του 1945. Μέχρι και τότε οι Γερμανοί κατείχαν τμήματα της Ελληνικής επικράτειας, όπως την Νήσο Μήλο, τα Χανιά της Νήσου Κρήτης και ορισμένα νησιά των Δωδεκανήσων. Ενώ οι περισσότεροι Έλληνες ήδη από το Δεκέμβριο του 1944 είχαν αρχίσει να αλληλοσκοτώνονται, κάποιοι άλλοι συμπατριώτες τους συνέχιζαν τον αγώνα εναντίον των Γερμανών μέχρι το τέλος. Αυτοί ήταν κυρίως οι υπηρετούντες και τα στελέχη της Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας, (Ε.Β.Α) οι οποίοι επιχειρούσαν εναντίον των Γερμανικών θέσεων στο Αιγαίο. Η δράση της Ε.Β.Α στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ξεκίνησε σχεδόν πέντε (05) έτη ενωρίτερα, την πρώτη ημέρα του Πολέμου στις 28 Οκτωβρίου 1940. Σε όλη την διάρκεια των Ελληνοϊταλικού και Ελληνογερμανικού Πολέμων 1940-1941, η Ε.Β.Α αντιμετώπισε με επιτυχία αντιπάλους με πολλαπλάσιες αεροπορικές δυνάμεις. Το Βορειοηπειρωτικό Έπος του Ελληνικού Στρατού οφείλει πολλά στους Αεροπόρους μας που υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες μπόρεσαν να φέρουν σε πέρας πολλές αποστολές στο μέτωπο: επιχειρήσεις υποστήριξης του πεζικού, βομβαρδισμού επίγειων στόχων, αναγνωρίσεις και αεροφωτογραφίσεις, ανεφοδιασμού φίλιων δυνάμεων, καταρρίψεις εχθρικών αεροπλάνων κ.α. Το κόστος για την Ε.Β.Α. σε αίμα υπήρξε βαρύτατο, αφού από 28 Οκτωβρίου 1940 εως και το τέλος Απριλίου 1941 θρήνησε εξήντα επτά (67) φονευθέντες Αεροπόρους, στο Πεδίο της Τιμής.

Η δράση της Ε.Β.Α στους Πόλεμους 1940-1941 δεν είναι τόσο γνωστή όσο αυτής του Στρατού Ξηράς και του Β.Ν. καθώς είναι πολύ μικρός ο αριθμός των ερευνητών που ασχολούνται με το θέμα αυτό. Έτσι το βιβλίο το κ. Γεωργίου Δ. Μέρμηγκα για την 33η Μοίρα Ελαφρού Βομβαρδισμού/Ε.Β.Α (33η Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α) , που έχετε ανα χείρας και τιτλοφορείται δόκιμα ως : «Οι Πειρατές της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α και το Ελαφρύ Βομβαρδιστικό Fairey Battle», αποτελεί πολύτιμη προσθήκη στην λίαν περιορισμένη βιβλιογραφία της ιστορίας της Ελληνικής Αεροπορίας, ειδικότερα δε κατά την περίοδο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του ο κ. Γ.Δ. Μέρμηγκας ρίχνει φως στη συγκρότηση και την δράση μίας από τις πιο σημαντικές Ελληνικές Αεροπορικές Μοίρες που αποτέλεσαν την αιχμή του δόρατος στον επιθετικό πόλεμο της Ε.Β.Α. κατά των Ιταλών το 1940-1941. Επρόκειτο για τη μοναδική Μοίρα της Ε.Β.Α. με βομβαρδιστικά αεροπλάνα τύπου «Fairey Battle» που είχαν την δυνατότητα να βομβαρδίζουν κάνοντας κάθετη εφόρμηση. Λόγω ακριβώς αυτής της ιδιότητας των «Fairey Battle», τα πληρώματά τους επιχειρούσαν σε στενή συνεργασία με το πεζικό με αποτέλεσμα οι περισσότερες αποστολές βομβαρδισμού εχθρικών στόχων εκτελούνταν σε ελάχιστα μέτρα απόσταση από το έδαφος. Το αποτέλεσμα ήταν ότι, συνήθως, τα Ελληνικά αεροπλάνα που έβλεπαν καθαρά οι Έλληνες στρατιώτες που πολεμούσαν στην Πρώτη Γραμμή ήταν αυτά της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α.

Το βιβλίο του κ. Γ.Δ. Μέρμηγκα « Οι ΠΕΙΡΑΤΕΣ της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α και το Ελαφρύ Βομβαρδιστικό Fairey Battle», δεν περιορίζεται σε παραμέτρους που είναι γνωστές από τις εκδόσεις του Μουσείου Ιστορίας της Πολεμικής Αεροπορίας του Γ.Ε.Α, αφού συμπεριλαμβάνει και πολλές άγνωστες λεπτομέρειες, για την επιλογή και προμήθεια των συγκεκριμένων αεροπλάνων και για την δράση της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να επισημάνουμε το αξιόλογο πρωτότυπο ιστορικό υλικό του βιβλίου που είναι αποτέλεσμα της πολυετούς έρευνας του συγγραφέως. Αυτό περιλαμβάνει μαρτυρίες επιζώντων βετεράνων της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α, αυθεντικά έγγραφα και χάρτες της εποχής. Πολύ σημαντικό είναι και το φωτογραφικό υλικό, που σε συνδυασμό με την παραστατική γραφή του κ. Γ.Δ. Μέρμηγκα, βοηθά τον αναγνώστη να αποκτήσει μία ζωντανή εικόνα για τις επιχειρήσεις της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α, και τον τρόπο με τον όποιο μπόρεσαν οι Αεροπόροι της να αντεπεξέλθουν σε σωρεία προβλημάτων, ελλείψεων και δυσκολιών και να εκτελέσουν με επιτυχία ένα μεγάλο ποσοστό των αποστολών τους. Το βιβλίο περιλαμβάνει επίσης και σχεδιαγράμματα και διαγράμματα που δημιούργησε ο ίδιος ο συγγραφέας, και στα οποία αποτυπώνονται οι αποστολές της Μοίρας στη διάρκεια του Ελληνοϊταλικού Πολέμου. Τα πολλά άγνωστα στοιχεία που έχει συλλέξει ο κ. Γ.Δ. Μέρμηγκας διορθώνουν αρκετά λάθη για την ιστορία της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α που έχουν περάσει στην επίσημη βιβλιογραφία του Γ.Ε.Α. (και όχι μόνον) σχετικά με την συγκρότηση και πολεμική δράση αυτής της Μοίρας.

Εκτός όμως από τα στοιχεία για τις επιχειρήσεις της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α, ο κ. Γ.Δ. Μέρμηγκας έχει αφιερώσει ένα μεγάλο μέρος του πονήματός του στις προσωπικές ιστορίες των ανδρών της, είτε αυτοί ήταν οι χειριστές και τα πληρώματα των «Fairey Battle» και πετούσαν με αυτά στη φωτιά της μάχης, είτε ανήκαν στο προσωπικό εδάφους της Μοίρας που εργάζονταν ακατάπαυστα ώστε να μπορούν να πετούν με ασφάλεια τα αεροπλάνα και να είναι αξιόμαχα.  Απ’ όλες τις ιστορίες που έχει καταγράψει ο κ. Γ.Δ. Μέρμηγκας ξεχωρίζει αυτή με τον εντοπισμό του χώρου της πρόχειρης ταφής του Επισμηναγού Δημητρίου Σταθάκου, Υποδιοικητή της 33ης Μ.Ε.Β/Ε.Β.Α και του Σμηναγού Δημητρίου Πιτσίκα σε περιοχή της Χειμάρας. Οι δύο αυτοί αεροπόροι έπεσαν στο καθήκον την 11η Μαρτίου 1941 όταν το αεροπλάνο  τους κατερρίφθη από τους Ιταλούς κατά την διάρκεια επιχείρησης πάνω από το εχθρικό έδαφος. Ευελπιστούμε ότι με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του κ. Γ.Δ. Μέρμηγκα η Ελληνική πολιτεία θα εκτελέσει το χρέος της να διερευνήσει τις πληροφορίες του συγγραφέως για την ακριβή θέση του μνήματος των δύο ηρώων Αεροπόρων μας, και να φροντίσει για την αποκομιδή των οστών και τον ενταφιασμό τους στην Ελλάδα.

Καθώς επίσης και τον ΠΡΟΛΟΓΟ του ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΣΚΑΝΤΖΙΚΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ 33ης ΜΕΒ/ΕΒΑ:

Αγαπητέ κ. Μέρμηγκα. Συμπατριώτη Μανιάτη Γεώργιε, Κορώνι μου, όπως λέμε στον τόπο μας.                              

Αγαπητοί αναγνώστες.                                                                       

 Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να προλογήσω το σύγγραμμα σας.                                                                                      

Διαβάζοντάς το μου έρχονται νωπές οι συγκινητικές στιγμές που είχα ζήσει στους πολέμους που είχα συμμετάσχει, ιδίως δε στον κατά την Ιταλική και Γερμανική εισβολή 1940-1941 που ήταν και ο πρώτος μου, αφού εισήλθα στην «Σχολή Αεροπορίας», κατόπιν εισαγωγικών εξετάσεων, με την 4η Σειρά του Τμήματος «Ι», στις 26 Νοεμβρίου 1934 και απεφοίτησα ως Ανθυποσμηναγός χειριστής στις 07 Σεπτεμβρίου 1937. Τολμώ να πω ότι με απίστευτη ακρίβεια προσδιορίζετε τα γεγονότα όπως είχαν συμβεί πηγαίνοντάς με πίσω πολλά χρόνια αναπολώντας τις λίγες ξέγνοιαστες στιγμές αλλά και τις αναρίθμητες μάχες που έδωσα μαζί με τον αδελφό μου για να μείνει ακέραιο το Ελληνικό φρόνημα! Οι αληθείς περιγραφές των αποστολών της 33ης Μοίρας/ΕΒΑ, η σκιαγράφηση χαρακτήρων και ηθικού των αεροπόρων που υπηρετούσαν, εδάφους και ιπταμένων όλων των ειδικοτήτων και κυρίως η με σεβασμό αναφορές σας στους φονευθέντες, δίνουν μια πλήρη διάσταση και σαφή εικόνα του εναέριου άνισου αλλα Νικηφόρου πολέμου που διεξήγαγε η, τοτε, ΕΒΑ απέναντι σε δυο πάνοπλες αυτοκρατορίες. Η φωτογραφική εξεύρεση και ανάδειξη του μνήματος (εντός του Αλβανικού Εδάφους) των, Μανιάτη συμπατριώτου μας Αεροπόρου Σταθάκου και Αεροπόρου Πιτσίκα, τους οποίους ακόμη θεωρούμε αγνοουμένους, δίνουν μια άλλη διάσταση στα αποτελέσματα των αεροπορικών επιχειρήσεων της 33ης Μοίρας, αλλα δημιουργούν και την μεγίστη υποχρέωση της επισήμου Πολιτείας να πράξη ότι πρέπει προκειμένου οι δυο αυτοί Ήρωες Αεροπόροι να επιστρέψουν στην πατρώα γή. Ένα είναι σίγουρο, ότι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ για εμένα, αλλα και την οικογένεια μου, είναι όλη μου η ζωή, την υπηρέτησα ταπεινά ως πιστός και φιλότιμος Στρατιώτης και την υπηρετώ ακόμα κλείνοντας έναν αιώνα ζωής διατηρώντας άσβεστα τις Αξίες και τα Ιδεώδη της. Θέλω να πιστεύω πως και εγώ έβαλα ένα λιθαράκι για την Ανεξαρτησία, την Ελευθερία της Πατρίδος μας και την παγκόσμια Δημοκρατία.                                                                        

 Και πάλι συγχαρητήρια για το έργο σας και εύχομαι υγεία σε όλους, Πίστη, αλληλεγγύη και όλα να πάνε καλά για την Πατρίδα μας!

ΑΘΗΝΑΙ  10 Ιαν 2014

Με τιμή

Σαράντος Σκάντζικας

Επισμηναγός (Ι) έ.α

τ. Κυβερνήτης Τ.Α.Ε  Α.Ε & Ο.Α  Α.Ε

Advertisements
Comments
One Response to “ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ.”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. Ο/Η ΠΑΡΟΥΣΙ... λέει:

    […] Λάβαμε στο μέιλ μας και δημοσιεύουμε, λεπτομέρειες για την ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Δ.ΜΕΡΜΗΓΚΑ με τίτλο: «ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ της 33ης Μ.Ε.Β / Ε.Β.Α. ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΟ FAIREY…  […]



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: