ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚ. ΑΕΡ. ΣΤΡΑΤΟΥ.

Μετά τα δύο σημειώματα, το Future Vertical Lift (FVL). ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ και το Aviation 2050 Vision Technology for Tactics, ακόμη ένα σήμερα, που συμπληρώνει το αφιέρωμα αυτό.

size01

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αμερικανικού ΓΕΣ, υπάρχει μία ομιλία του Maj. Gen. Tim Crosby, (στην πάνω φωτό), που είναι ο Διευθυντής των εξοπλιστικών προγραμμάτων για την αμερικάνικη Αεροπορία Στρατού (program executive officer for aviation, το βιογραφικό του μπορούμε να το διαβάσουμε εδώ), που έγινε στα μέλη του τοπικού παραρτήματος της Association of the U.S. Army, στο REDSTONE ARSENAL, Ala, στις 18 Ιουνίου 2013.

Η ομιλία είχε θέμα ‘’ Ενημέρωση της Βιομηχανίας’’ με σκοπό να δώσει στα μέλη και της AUSA, αλλά και της  βιομηχανίας στοιχεία για το μέλλον της Αεροπορίας Στρατού.

Θα προσπαθήσουμε να ομαδοποιήσουμε τι είπε,  για την ενημέρωσή μας.

  • Τόνισε την ισορροπία, την επικοινωνία, την εκμετάλλευση των κοινών πόρων, και την βεβαιότητα ότι η Αεροπορία Στρατού διατηρεί τη συνάφειά της και την στενή συνεργασία με τις Διοικητές των επίγειων μονάδων.
  • Σημείωσε, ότι ως υπεύθυνος προγραμμάτων Α.Σ (και των πιστώσεων για τις πάσης φύσεως ανάγκες των ΜΑΣ), δεν έχει κανένα πρόβλημα να βρει πιστώσεις μέσα στον προϋπολογισμό του ΓΕΣ, διότι όλοι έχουν νιώσει στο πετσί τους ότι τίποτε δεν μπορεί να γίνει στο Αφγανιστάν χωρίς την Α.Σ, είτε μιλάμε για υποστήριξη επίγειων μονάδων, είτε για τον ανεφοδιασμό τους, για επιτήρηση δρομολογίων, αεροδιακομιδές και κάθε είδους άλλη αποστολή. Και όλα αυτά μέσα από τις κοινές αναφορές (Διοικήσεων εναέριων και επίγειων δυνάμεων.
  • Τόνισε επίσης ότι η προσπάθεια εκσυγχρονισμού των μέσων που έγινε, για να μπορέσουν να υποστηρίξουν τις επιχειρήσεις  Iraqi Freedom, New Dawn, και  Enduring Freedom, αύξησαν τον προϋπολογισμό της Α.Σ στα 8 δις δολάρια και με τα σημερινά ισχύοντα για τις αμυντικές δαπάνες (που μειώνονται συνεχώς), θα μας είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσουμε όλο τον στόλο που σήμερα έχουμε. Αλλά για να είναι αξιόμαχες οι Μονάδες Α.Σ, στα μάτια των επίγειων Διοικήσεων, πρέπει να συνεχίσουν να ‘’εκπαιδεύονται όπως θα πολεμήσουν’’. Μέσα από τις μειώσεις των σχετικών προϋπολογισμών, απαιτείται η εντατικοποίηση της εκπαίδευσης στο επίπεδο Μονάδας. Πρέπει να βρεθούν τρόποι να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη και να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών  μέσων. Αυτή προσπάθεια περιλαμβάνει και τους εξομοιωτές πτήσεων, που μπορούν να διατηρήσουν την πτητική ικανότητα των χειριστών, με λιγότερες ώρες πτήσεως για ατομική εκπαίδευση, έτσι ώστε τις ώρες αυτές (τις πραγματικές), που χρειάζονται για την διατήρηση της πτητικής ικανότητας των χειριστών, να τις διαθέτουμε σε ώρες συνεκπαίδευσης με τα επίγεια τμήματα-μονάδες.
  • Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη ύπαρξης των προγραμμάτων εκσυγχρονισμού, προσαρμοσμένα όμως μέσα στο περιβάλλον των οικονομικών μειώσεων που εφαρμόζονται. Σημείωσε ότι κάθε ένας από τους υφιστάμενους τύπους Ε/Π στο στόλο της Α.Σ πλησιάζει την 50ετία, ή έχει κλείσει τα 50 χρόνια ζωής του και πρέπει ο Στρατός να βλέπει ναι μεν σε νέες τεχνολογίες, αλλά οικονομικά συμφέρουσες.

future-vertical-lift-web

  • Σημείωσε δε σχετικά με το πρόγραμμα  Future Vertical Lift (FVL), ότι επειδή το 75% του σημερινού στόλου είναι Ε/Π μεταφορικά και επιθετικά, αυτό πρέπει να συνδυάζει τις δύο παραπάνω δυνατότητες, και ότι κάτω από την ιδέα του FVL πρέπει να κατασκευασθεί ένα νέο ελικόπτερο που θα χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες, τα νέα υλικά και σχεδιασμό, που θα το κάνουν γρηγορότερο από τα υπάρχοντα, μεγαλύτερης εμβέλειας, μεγαλύτερου μέγιστου μικτού βάρους απογείωσης, πιο εύκολο στη συντήρηση, και πιο αξιόπιστο. Βέβαια όλα τα παραπάνω θα πρέπει να εξετασθούν ως προς την αναλογία κόστος-αποδοτικότητα, έτσι ώστε – για παράδειγμα – αν η αύξηση της δυνατότητας μεγαλύτερης ταχύτητας αέρος στο FVL, αυξάνει το κόστος έρευνας-ανάπτυξης, να είναι δυνατή η αναπροσαρμογή των απαιτήσεων.
  • Σε ότι αφορά στον τομέα ‘’ δυνατότητα πτήσεων σε περιβάλλοντα χαμηλής φωτεινότητας’’, εξήγησε ότι οι ήδη εκσυγχρονισμένοι τύποι Ε/Π όπως τα Ε/Π UH-60M, AH-64E, και CH-47F, δεν έχουν πρόβλημα γιατί η όποια αναβάθμιση τους θα χρειαστεί στο μέλλον να γίνει θα γίνει στο λογισμικό τους. Το πρόβλημα είναι στα Ε/Π εκείνα που έχουν ακόμη αναλογικό πίνακα οργάνων και όλες οι προσπάθειες που κάνει είναι να περάσει όπου δεν υπάρχουν ηλεκτρονικούς πίνακες οργάνων, όπως το κυριότερο μέσο το Ε/Π UH-60 L, να γίνει όμοιο με την έκδοση Μ.
  • Τέλος σημείωσε την ανάγκη για ένα νέο εκπαιδευτικό Ε/Π, μια που τα ΤΗ-58, αρχίζουν να τελειώνουν και την ανάγκη να αποσυρθούν τα Α/Φ C-12 που θα αντικατασταθούν από το νέο FVL.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: