ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. (ΦΥΛΛΑΔΙΟ).

Πίσω στις 28 Μαρτίου 2009, είχαμε ανεβάσει ένα σημείωμα με τον τίτλο:
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Ήτανε ένα από τα πολλά κείμενα που εκείνη την εποχή, επειδή δεν είμασταν και τόσο καλοί στα του blog, αφήναμε τα κείμενα αναρτημένα, χωρίς να τα κάνουμε φυλλάδια στο Calameo για να μπορεί όποιος θέλει να τα κατεβάζει για δική του χρήση.
Είπαμε με τον Στέφανο να ξεκινήσουμε μια προσπάθεια όσα κείμενα – νομίζουμε ότι – αξίζουν, να τα κάνουμε σιγά-σιγά φυλλάδια και να τα ανεβάζουμε στο Calameo.
Όπως βέβαια είναι γνωστό, στην αριστερή πλευρά της αρχικής σελίδα του ιστολογίου, βρίσκεται η παρακάτω σημείωση:
κτυπώντας τη λέξη εδώ σας πάει κατευθείαν στη συλλογή μας, των 100 φυλλαδίων και των 1581 σελίδων.
Εδώ και μέρες, έχουμε ξεκινήσει να μετατρέπουμε κείμενα (από τα πιο παλιά), σε φυλλάδια.
Το σημερινό, που είναι αυτό του τίτλου του ποστ, μπορείτε να το κατεβάσετε από την παρακάτω διέυθυνση:
In a meeting webcast live on Jan. 29 2013, the NTSB determined that disconnection of the fore-aft servo control rod — most likely due to a missing safety pin and the improper reuse of a degraded self-locking nut — caused the crash of a Eurocopter AS350 B2 near Henderson, Nev. on Dec. 7, 2011. The NTSB also determined that the mechanic and inspector who performed maintenance on the helicopter shortly before the accident were suffering from fatigue at the time, making fatigue a contributing factor to the maintenance errors.