ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΝΗ-90 TGR

Μόλις 35’ μετά την προσγείωση των Ε/Π ΝΗ-90 TGR και τις αναμνηστικές φωτογραφίες που ακολούθησαν, είχαμε την τύχη να συνομιλήσουμε για λίγο με τους γάλλους χειριστές της Eurocopter για να μας πούνε στα γρήγορα το resumé του ιστορικού αυτού ταξιδιού.

Λόγω της τελικής σχετικά μεγάλης καθυστέρησης, τους ρωτήσαμε πιο ήταν το αρχικό σχέδιο πτήσης και οι λόγοι της άφιξης σχεδόν με το ξεκίνημα της νύχτας.

  •  Αρχικά είχαν προβλεφθεί φεύγοντας απο το Marignan,  δύο ενδιάμεσοι σταθμοί ανεφοδιασμού σε Περούτζια (Perugia) και Μπρίντεζι (Brindisi). Λόγω όμως των πολύ κακών καιρικών συνθηκών στη Νότιο Γαλλία αλλά και στον κόλπο της Γένοβας, προέβησαν σε αλλαγή με πρώτη στάση ανεφοδιασμού τη Μπαστιά (Bastia), στο νησί της Κορσικής.  Ύψος πτήσης λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών 1000-2000 πόδια το ανώτερο.

  • Στη συνέχεια πορεία προς Ρώμη (Rome Ciampino) για την δεύτερη στάση

  • και κατόπιν Α/Δ Lamezia Terme  στην Καλαβρία για την τρίτη και τελευταία στάση. Ανεφοδιασμός και σε λίγο το FIR Αθηνών…

Στη φωτογραφία, αριστερά ο κ. Vanceti και δεξιά ο κ Dupuis.

Έτσι λοιπόν, μας λέει ο κ. Augustin Dupuis, ο ένας απο τους δύο Δοκιμαστές Πιλότους της εταιρίας Eurocopter:

κάναμε τρείς στάσεις αντί για δυο. Αλλά τα ελικόπτερα ανταποκρίθηκαν όπως είχε προβλεφθεί, και όπως πάνε αρκετά γρήγορα (Κανονική ταχύτητα: 260km/h ή 140 Kts), φθάσαμε ουσιαστικά πριν την δύση του ηλίου, και όλα αυτά παρ’όλη την αρχικά σημειωθείσα καθυστέρηση κατά την αναχώρηση.

Όλα πήγαν καλά, παρ’όλο που πετάξαμε σε χαμηλό ύψος λόγω του καιρού.

Και οι καταναλώσεις καυσίμων?

Μέσα στα προβλεφθέντα όρια, αυτά που υπολογίσθηκαν κατά την διάρκεια του σχεδιασμού του πλάνου πτήσης. Έτσι παρ’όλο που κάναμε «μακρινά» σκέλη, όλα κύλησαν όπως αυτό είχε αρχικά προβλεφθεί παρ’ όλες τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής. Όταν φτάσαμε στην Ελλάδα, ο καιρός ήταν υπέροχος

και απο το ύψος της Κεφαλονιάς, οι Έλληνες Πιλότοι διαχειρίστηκαν το σύνολο της πτήσης μόνοι τους, ήταν ήδη «στο σπίτι τους» και έτσι εμείς είχαμε την ευκαιρία να δούμε τα νησιά σας απο ψηλά και ήταν πραγματικά υπέροχα.

Στη συνέχεια και για να μην τους κουράζουμε τους ζητήσαμε να μας δώσουν το βιογραφικό τους.

Ο αρχικός μου συνομιλητής ο κ. Augustin Dupuis μας είπε:

Είμαι δοκιμαστής πιλότος. Εκπαίδευσα τους δυο χειριστές σας και συμμετείχα στην μεταφορά των Ε/Π σήμερα. Και βέβαια έκανα όλες τις απαραίτητες δοκιμές ώστε αυτά τα Ε/Π να λειτουργήσουν όπως έπρεπε προκειμένου να πραγματοποιηθεί το σημερινό ταξίδι χωρίς προβλήματα. Είμαι στην εταιρία εδώ και οκτώ χρόνια, ενώ ο προηγούμενος εργοδότης μου ήταν το Γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό (Marine Nationale)

Ο δεύτερος χειριστής ο κ. Robert Vanceti μας είπε:

Και εγώ κάτι ανάλογο έχω κάνει. Αλλά μέχρι να μπω στην εταιρία ακολούθησα διαφορετική διαδρομή. Ήμουν χειριστής στη Γαλλική Αεροπορία Στρατού (ALAT). Μετά σε μια εταιρία offshore. Στη συνέχεια μπήκα στη Eurocopter τέλη 1994, έχουν περάσει ήδη κάποια χρόνια απο τότε. Μεταξύ των άλλων οργανώσαμε για σας το θέμα της εκπαίδευσης και κατόπιν τις δοκιμαστικές πτήσεις.

Ο Δκτης του 2ου ΤΕΑΣ Ανχης (ΑΣ) Μαντζουράνης Γεώργιος, παραδίδει στους Γάλλους χειριστές, αναμνηστικό δίπλωμα της πτήσης.

Ευχαριστώντας τους για αυτή τη μίνι συνέντευξη, τους αφήσαμε γνωρίζοντας ότι σίγουρα ήταν κουρασμένοι και θα έπρεπε να ξεκουραστούν μιας και την επομένη επέστρεφαν πίσω στην Eurocopter, όπου μια νέα αποστολή ανάλογη με αυτή που τους κράτησε για όσο διάστημα έπρεπε κοντά στα δικά μας πληρώματα, θα άρχιζε γι’αυτούς με βασικό στόχο την ικανοποίηση του νέου τους πελάτη.

Αναμνηστική φωτογραφία των πληρωμάτων, εκπροσώπων του ΓΕΣ και εκπροσώπων της εταιρείας.

Advertisements
Comments
One Response to “ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΝΗ-90 TGR”
  1. Ο/Η Σπύρος Πάτσης λέει:

    Πολύ ωραία και λιτή συνέντευξη, απο ένα εξαιρετικό ιστολόγιο.
    ΜΠΡΑΒΟ σας για άλλη μια φορά και αναμένουμε κι άλλες αποκλειστικότητες.

    Υ.Γ. Συγκινήθηκα βρε!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: