ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Ε/Π ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

Σημείωση Army Aviator

Στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας BOEING, υπάρχει ένα περιοδικό το APACHE NEWS, στο τεύχος 2010-1 του οποίου δημοσιεύθηκε ένα άρθρο του Bob Gradle με τίτλο Desert Operations Present Challenges, που αναφέρεται στις δυσκολίες των δοκιμαστικών πτήσεων σε δύσκολα περιβάλλοντα όπως οι συνθήκες που επικρατούν σε θέατρα επιχειρήσεων »ψηλά και ζεστά». Επίσης αναλύει και τις δυνατότητες  που έχουν τα Apache ΑΗ-64 D Block III, να κατευθύνουν πλήρως (επίπεδο 4), ΜΕΑ. Δυνατότητες για τις οποίες ξαναμιλήσαμε στο σημείωμα Σκόπευση πέρα από τη γραμμή του ορίζοντα και πέρα από το υφιστάμενο οπτικό πεδίο.

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΣΑΛΟΣ λοιπόν, κάθισε και απέδωσε το παραπάνω άρθρο – νάναι καλά  το παλληκάρι – το οποίο το ανεβάζουμε για εμπλουτισμό των γνώσεών μας.

Για να σας κάνουμε μια εισαγωγή στο θέμα, βρήκαμε ένα μικρό βιντεο του καναλιού DISCOVERY που μιλά για το θέμα αυτό. Είναι κατατοπιστικό, 1 εικώνα=1000 λέξεις, πριν από την ανάγνωση του άρθρου, δείτε το:

Το άρθρο το κάναμε φυλλάδιο, που μπορείτε να το διαβάσετε, αλλά και να το κατεβάσετε εδώ:

Καλή μας ανάγνωση.

Advertisements
Comments
4 Σχόλια to “ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Ε/Π ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.”
  1. Ο/Η ΑΑ λέει:

    Χαίρετε

    Πολύ ωραίο το «ελικοπτεράκι» 😀

    Νομίζω οτι το UAV το πάνε για αυτόνομο. Με άλλα λόγια, εκεί που ένα «απλό» τηλεκατευθηνόμενο πρέπει να το πετάς μέχρι και στη τελευταία λεπτομέρεια, το αυτόνομο «απλά» του λές, «Πήγαινε εκεί» ή «Ακολούθα με» ή «Κράτα Χ απόσταση απο εμένα»….Αν έρθει μια ριπή και το βγάλει εκτός πορείας ή αν υπάρχει ένα σταθερό ρεύμα αέρα που το εκτρέπει ή αν πάνω στη πορεία του υπάρχει ένα ψηλό κτήριο είναι θέμα καθαρά του UAV (και των αλγορίθμων του φυσικά) το πώς θα το διορθωσει ή θα το αποφύγει για να εκτελέσει την αποστολή.

    Τέτοιου είδους οχήματα υπάρχουν σε λειτουργία αυτή τη στιγμή. Τα περισσότερα είναι υποβρύχια. (ένα απο αυτά ήταν πρόσφατα στις «ειδήσεις». Τα υποβρύχια και τα ιπτάμενα είναι τα πιο εύκολα ίσως.

    Η ανησυχία μου σε αυτό το στάδιο είναι οτι το μη επανδρωμένο ελικόπτερο…θα κρατάει όπλο :-)….Οπότε το πιο δύσκολο πράγμα ίσως θα έιναι να το κάνουν να καταλαβαίνει οτι πάει να βρεθεί σε μια κατάσταση όπου θα βρεθεί σε διασταυρωμένα πυρά ή πρόκειται να χτυπήσει φιλικά μέσα….πάρα το αν θα τα καταφέρουν να το κάνουν να «πετάει μόνο του».

  2. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΑΜΠΑΝΗ
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου Δημητρη. Τι αλλο πλεον μπορουν να κανουν δυο ανθρωποι ; να πετουν ; να πολεμουν ; να κρυφτουν ; και να εχουν και αυτο το φουρφουρι να τους τραβα στην προσοχη. Μαλλον πολλα ζητουν με δεδομενο οτι το μυαλο του ανθρωπου παραμενει το ιδιο με ολα τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα που εχει. Ισως εγινα συντηριτικος λογω ηλικιας η στους χειριστες πρεπει να «φυτεψουν» ακομη ενα μυαλο και δυο χερια.

  3. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ

    Πολύ σωτές οι διαπιστώσεις σου-προβληματισμοί Δημήτρη, αλλά θα βρεθεί κάποια φόρμουλα, ίσως πχ, το ΜΕΑ να μην το ελέγχει-διαχειρίζεται η εν εμπλοκή Ομάδα ΕΕ/Π, αλλά κάποια άλλη με τέτοια αποστολή ως κυρία.

  4. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Με τις δυνατότητες που έχουν τα Apache ΑΗ-64 D Block III, να κατευθύνουν πλήρως (επίπεδο 4), ΜΕΑ, πως διαμορφώνεται άραγε ο φόρτος εργασίας του πληρώματος οταν η αποστολή περιλαμβάνει αυτή την δυνατότητα? Γιατί εκτός απο το οπτικό πεδίο που τους επιτρέπει να ελέγχουν την πτήση τους αυτή καθεαυτή, θα πρέπει μέσω των υπόλοιπων οθονών του glass cockpit να ελέγχουν πλήρως και το ΜΕΑ. Με παραμέτρους την χρονική στιγμή της πτήσης (μέρα/νύχτα), τις μετεωρολογικές συνθήκες, το πεδίο της μάχης (απόσταση και είδος απειλών), και άλλα πολλά, φαντάζομαι οτι τα ανωτέρω επιβαρύνουν το εργο του πληρώματος.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: