ΠΤΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΕ/Π ΑΗ-64DHA (updated 04-8-2010)

Σήμερα, 30 Ιουλίου 2010,  έχουμε ακόμη ένα θλιβερό γεγονός.

Δύο αγαπημένοι μας συνάδελφοι, ο Τχης (ΑΣ) Ανδρέας Δερμάρης και ο Αλχίας (ΑΣ) Κωνσταντίνος Γκιώκας, από τις 11:50, δεν είναι κοντά μας πλέον…

Ως πλήρωμα του ΕΕ/Π ΑΗ-64 DHA, ο πρώτος Κυβερνήτης-Δοκιμαστής και ο Δεύτερος Συγκυβερνήτης-Πυροβολητής που εκτελούσαν δοκιμαστική πτήση, κατέπεσαν, εντός του Α/Δ Πάχης Μεγάρων, με αποτέλεσμα να τραυματισθούν θανάσιμα.

Το ιστολόγιό μας απευθύνεται στις οικογένειες των συναδέλφων που χάθηκαν κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, ξέροντας τις ιδιαίτερες πτυχές της οικογένειας του καθενός από τους δύο, απευθύνεται λέμε προς αυτές, και εκφράζει μία από βάθους καρδίας ευχή:

ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ  ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ.

ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ

Για το αεροπορικό ατύχημα έχουμε :

Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι :

Στις 11:49 πμ της Παρασκευής 30 Ιουλίου 2010, ελικόπτερο τύπου ΑΗ-64 DHA (Apache) συνετρίβη στο αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων κατά την εκτέλεση δοκιμαστικής πτήσης.

Στο Ελικόπτερο, το οποίο είχε υποβληθεί σε προγραμματισμένη επιθεώρηση, επέβαιναν ο κυβερνήτης του ελικοπτέρου Ταγματάρχης(ΑΣ) Α.Δ. και ο συγκυβερνήτης Αρχιλοχίας (ΑΣ) Κ.Γ. Και οι δύο χειριστές τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά την πτώση.

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας διέταξε ήδη διενέργεια προανάκρισης από τον Εισαγγελέα του Στρατοδικείου, ενώ έχει κινηθεί η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία διερεύνησης των αιτιών του συμβάντος.

Το ΓΕΣ εκφράζει τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων.

Επίλαρχος Ιωάννης Ψωμάς
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΣ

Συλληπητήριο τηλεγράφημα του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια

«Με οδύνη απευθύνομαι στις οικογένειες των αδικοχαμένων χειριστών του ελικοπτέρου, εκφράζοντάς τους τη βαθιά θλίψη όλων μας για το τραγικό συμβάν και την αμέριστη συμπαράστασή μας. Η Ελλάδα ολόκληρη πενθεί για την τραγική απώλεια. Εύχομαι να είναι αυτή η τελευταία στο βωμό του καθήκοντος».

Με αφορμή το σημερινό τραγικό συμβάν με το ελικόπτερο Apache, ο  Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εκφράζω τη βαθιά μου οδύνη για τον τραγικό θάνατο δύο επίλεκτων στελεχών της Αεροπορίας Στρατού που χάθηκαν κατά την άσκηση του καθήκοντός τους στο σημερινό μείζον αεροπορικό ατύχημα του ελικοπτέρου Apache.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις και μαζί τους ο ελληνικός λαός θρηνούν την απώλεια δύο νέων ανθρώπων. Το μυαλό μας στρέφεται στις οικογένειές τους. Η στοργή και η μέριμνα της Πολιτείας θα είναι πλήρης αλλά αυτό δεν μειώνει δυστυχώς το μέγεθος της απώλειάς τους.

Έχει ήδη διαταχθεί η διενέργεια προανάκρισης από τον Εισαγγελέα του Στρατοδικείου και έχει κινηθεί η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία διερεύνησης των αιτίων του συμβάντος. Η έρευνα θα εισέλθει στο μέγιστο δυνατό βάθος και θα επεκταθεί σε όλες τις πτυχές. Παράλληλα έχουν διαταχθεί όλα τα αναγκαία μέτρα ασφάλειας των αεροπορικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων».

updated 31-7-2010

Εξώδιες Ακολουθίες Χειριστών ΑΣ

31.07.2010

Σήμερα, την 31 Ιουλίου 2010, τελούνται οι εξόδιες ακολουθίες των θανόντων χειριστών της Αεροπορίας Στρατού, κατά την πτώση του Ελικοπτέρου AH-64 DHA , που έλαβε χώρα την 30 Ιουλίου 2010 στο αεροδρόμιο της Πάχης Μεγάρων.

Συγκεκριμένα την 14:00, τελείται η νεκρώσιμος ακολουθία του Αρχιλοχία (ΑΣ) Κωνσταντίνου Γκιώκα στον Ιερό Ναό Αγ. Ιωάννη στον Ρέντη και στην συνέχεια η ταφή στο Γ’ Νεκροταφείο Πειραιά. Στην τελετή θα παραστεί ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης, ο Α/ΓΕΕΘΑ Πτέραρχος κ. Ιωάννης Γιάγκος και ο Διοικητής ΑΣΔΥΣ Αντιστράτηγος κ. Κων/νος Θεοφανίδης.

Την 16.30 τελείται η νεκρώσιμος ακολουθία και η ταφή του Ταγματάρχη (ΑΣ) Ανδρέα Δερμάρη στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στα Καλύβια Λαμίας. Στην τελετή θα παραστεί ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Α/ΓΕΣ Αντιστράτηγος κ. Φραγκούλης Φράγκος.

Επίλαρχος Ιωάννης Ψωμάς
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΣ

updated 04-8-2010

Από τη φιλική ιστοσελίδα GreekHelicopters.gr αντιγράφουμε την ανανέωση που έκανε στις 1/8/2010-22:30 χωρίς βέβαια να την επιβεβαιώνουμε, ή να την απορρίπτουμε, μια που δεν είμασταν εμείς οι αυτόπτες μάρτυρες, όσων έγραψε. Εξ άλλου – και χωρίς λέμε πάλι να την δεχόμαστεή να την απορρίπτουμε – όσοι από μας έχουν εμπειρία από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, μπορούν να καταλάβουν….

Τώρα θα μου πείτε, μετά από τόσα ……..αν,και,μεν,δε, αλλά……γιατί αναμεταδίδεις την είδηση;

Απλά και μόνο για να έχουμε όσο περισσότερο σφαιρική ενημέρωση μπορούμε, χωρίς να μπαίνουμε στα απόρρητα (και σωστά απόρρητα) χωράφια της διερεύνησης.

Ας πάμε λοιπόν στο copy-paste :

Αξιόπιστος αυτόπτης μάρτυρας που γνωρίζει καλά το αντικείμενο αλλά δεν μας επέτρεψε να δημοσιοποιήσουμε το όνομά του, αναφέρει τα εξής:

…το ελικόπτερο είχε εκτελέσει μερικούς κύκλους κατά την διάρκεια των δοκιμών ακολουθώντας επακριβώς το προκαθορισμένο ίχνος και ερχόμενο πάντα στην τελική του 26 και αρκετά ψηλά εκτελώντας κατα πάσα πιθανότητα αυτοπεριστροφές στο πλαίσιο ελέγχων.

Την τελευταία φορά όμως δεν ακολούθησε την συνήθη διαδρομή αλλά βρέθηκε να κλείνει τον κύκλο του και να περνάει πάνω από τα υπόστεγα της πολιτικής πίστας σε ύψος που κατά την εκτίμησή μου δεν ήταν πάνω από 400 πόδια. Αυτή η ασυνήθιστη πορεία και ύψος του μοιραίου Apache με έκανε να το παρατηρήσω όταν είδα το στροφείο να παρουσιάζει υπερβολική κόνωση σε βαθμό που οι πτέρυγες ήρθαν σε γωνία άνω των 45 μοιρών από το δίσκο περιστροφής.

Ταυτόχρονα σχεδόν με την κόνωση η μία πτέρυγα αποκολλήθηκε και ακούστηκε έντονο σφύριγμα υπερστροφής των κινητήρων. Το σκάφος περιστράφηκε δεξιόστροφα και χτύπησε στο έδαφος σχεδόν ανεστραμμένο. Η έκρηξη ήταν άμεση και την ακολούθησε φωτιά ενώ κομμάτια μάλλον απο τις πτέρυγες συνέχιζαν να πέφτουν…

ΥΓ

Δείτε όλα τα σχετικά δημοσιεύματα της 30/7/2010, για το ατύχημα, στη σελίδα μας στο facebook

Advertisements
Comments
23 Σχόλια to “ΠΤΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΕ/Π ΑΗ-64DHA (updated 04-8-2010)”
  1. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Ανδρέας Ροδίτης

    Σε ευχαριστούμε Ανδρέα, για τη συμπαράσταση.

  2. Ο/Η Kamov Ka-50 Black Shark λέει:

    Δεν είναι ώρα για περισσότερα, σχετικά με τα ‘κουφά’!
    Κουφά γράφονται και εδώ μέσα και γινόντουσαν επί διοικήσεων.Θα τα συζητήσουμε εάν θέλετε εν καιρώ.
    Τώρα είμαστε ΣΥΝΤΕΤΡΙΜΕΝΟΙ.

  3. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ Army Aviator.
    Ωρες που ειναι δεν χρειαζονται αλλα λογια. Θα περιμενω και εγω να ακουσω τα «κουφα». Οσο για τα αμερικανακια δεν ειναι και αυτο του παροντος.

  4. Ο/Η Ανδρέας Ροδίτης λέει:

    Ο Θεός ας αναπαύσει τα παιδιά ΜΑΣ.

  5. Ο/Η F-22 raptor λέει:

    Army Aviator μην ευχαριστείς τα συλλυπητήρια και ένα ευχαριστώ από μέρους μας είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε.

    Με το που περάσει λίγος καιρός θα θέλαμε την εκτίμηση σου για το γεγονός όπως και για τους δείκτες ατυχημάτων που τα μέσα ΑΣ και τι πρέπει να γίνει ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον νέα ατυχήματα.

  6. Ο/Η Myron λέει:

    Ήμουν μακριά, όταν το πρωτοέμαθα και οι αρχικές πληροφορίες, που μίλαγαν «μόνο» για βαρειά προσγείωση με έκαναν αρχικά να ελπίζω ότι δεν θα υπήρχαν ανθρώπινες απώλειες.
    Δυστυχώς, η ελπίδα μου αυτή διαψεύστηκε.

    Τα λόγια πλέον δεν σημαίνουν τίποτα. Ο Θεός να δώσει κουράγιο στους συγγενείς και στους φίλους τους.

  7. Ο/Η Καραδέδος Χρήστος λέει:

    Δύο άδικες απώλειες που μακάρι να είναι οι τελευταίες. Θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες και στους συναδέλφους των χειριστών.

    Αιωνία τους η μνήμη

  8. Ο/Η Kamov Ka-50 Black Shark λέει:

    »Ας ειναι ομως, ετσι επρεπε ετσι εγινε.»
    Αυτή είναι η διαφορά του Έλληνα με τα αμερικανάκια!
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ!
    Για να προσεχουν μερικοι τι λενε τι γραφουν οταν μιλαμε για παιδια 29 – 37!Τα υπολοιπα αλλη μερα γιατι διαβαζουμε πολλα κουφα εδω μεσα.
    Αντρέα & Κωνσταντίνε ΑΙΩΝΙΑ ΣΑΣ Η ΜΝΗΜΗ

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ Kamov Ka-50 Black Shark

      Αγαπητέ μου, ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ.
      Σίγουρα και ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ, και δεν νομίζω ότι αυτό εννοούσε ο φίλος Στέφανος.
      Σε ότι αφορά »Τα υπολοιπα αλλη μερα γιατι διαβαζουμε πολλα κουφα εδω μεσα.» πράγματι θα περιμένουμε τις απόψεις-σχόλιά σου, άλλη μέρα.

  9. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    Δεν ξερω τι μου συμβαινει εδω μακρυα που βρισκομαι οταν διαβαζω τετοια νεα. Δεν μπορουν τα δαχτυλα να γραψουν δυο λογια, σβηνω γραφω και δεν μπορω να τα βαλω στην σειρα και ας εχω γραψει εκατονταδες σελιδες σε τουτο το ιστολογιο. Χασαμε δυο ανθρωπους παλι ; απο αυτους που δεν περισσευει κανεις ; Τι δεν πηγε καλα ρε γτο ; Αχ αυτη η απορια καθε φορα. Ας ειναι ομως, ετσι επρεπε ετσι εγινε.
    Αιωνια τους η μνημη και καλο τους ταξιδι. Κουραγιο σε ολους μεσα στις μοναδες και ιδιαιτερα στους οικειους τους.

  10. Ο/Η VIPER λέει:

    ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  11. Ο/Η aetosjm λέει:

    Έμαθα για το ατύχημα στη δοθλεία, λίγη ώρα μετά το συμβάν από πρώην συναδέλφους, είμαι κυριολεκτικά σοκαρισμένος από το θλιβερό γεγονός, είναι πραγματικά απίστευτο αυτό που συνέβη σήμερα.
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σκεπάσει τα δυο παλληκάρια, θα είναι πάντα κοντά μας, στη σκέψη και στο μυαλό μας. Θερμότατα συλλυπητήρια στους οικείους τους.

  12. Ο/Η Basilis Oye λέει:

    Τα συλλυπητήρια μου στους δικούς τους. Αν και φαντάρος πριν πολλά χρόνια στα Μέγαρα μα και στο Βόλο, απέκτησα καλούς φίλους και αρκετούς γνωστούς, και κάθε φορά που μια τραγωδία χτυπάει την πόρτα, σε αυτήν την πολυαγαπημένη οικογένεια, μία μαύρη σκιά σκεπάζει την καρδία μου. Να περνάτε καλά όπου και αν πήγατε, θα είστε πάντα μέσα στην καρδία μας και πάντα ριζωμένοι στις μνήμες μας.

  13. Ο/Η F-22 raptor λέει:

    Αιωνία του η μνήμη, συλλυπητήρια στους δικούς τους.

    Ευχαριστούμε για όσα έκαναν μέχρι τώρα.

  14. Ο/Η Σπύρος Πάτσης λέει:

    Εμαθα τα νεα τηλεφωνικος απο την γυναικα μου λιγο μετα το δυστυχημα στα Μεγαρα, η οποια πηγε στον χωρο της συντριβης και ειδε το εε/π!

    Ειμαι παρα πολυ χαλια ψυχολογικα, και δεν ντρεπομαι να πω οτι παρ’ολο που ειμαι 43 χρονων, κλαιω σαν μικρο παιδακι με την συμφορα αυτη…

    Δυο ΑΕΤΟΙ πεταξαν για αλλους ουρανους σημερα, αφηνοντας εμας τους κοινους θνητους με την πικρα στα χειλη…

    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΕΤΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΨΗΛΑ…..

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ…..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: