Πως να μην το χαίρεσαι, άσχετα αν είναι η απόδειξη του πόσο ΑΧΡΗΣΤΟΙ είμαστε !!

Ο κ. Μπάκας στην καμπίνα του ελικοπτέρου του.

Θυμάστε τι γράφαμε στο σημείωμα  Είναι κάτι ….”τρελοί”…. αλλά …είμαι και γω ο άχρηστος!

Ε, διαβάστε το και θα συνεχίσουμε…

Ας ξεκινήσω με το βίντεο πρώτα

Ο Παναγιώτης Μπάκας απογειώνει άψογα το «χειροποίητο» Bell 47 και το πιλοτάρει τέλεια μέσα στο χιονόνερο.

Μετά απο μια σύντομη πτήση με χιονόνερο, ο Πάνος προσγειώνει άψογα το ελικόπτερο του, στο ιδιωτικό του ελικοδρόμιο.

Ο Δημήτρης ήταν ο τυχερός που πέταξε με τον Πάνο και το ελικόπτερό του.

τα υπόλοιπα μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ

εδώ

εδώ

εδώ

εδώ

εδώ και βίντεο

Αφού λοιπόν πήραμε μια σφαιρική γεύση, τι ακριβώς συμβαίνει, αντιλαμβανόμαστε πιστεύω, ότι όσα έγραφα στις 31 Οκτωβρίου 2009 :

Δε μπορώ να φαντασθώ τον ”τρελό” που ξοδεύει λεφτά και χρόνο για να κάνει την καυ…. του (έτσι λένε μερικοί γι΄αυτούς και έχουν ΑΔΙΚΟ) και να βλέπω τη δικιά μου την μιζέρια και τον ωχαδελφισμό.

είχαν και βάση αλλά και αποδεικνύονται από κάτι τέτοια παραδείγματα ανθρώπων.

Έφερε υλικά από την Αμερική!!!

και μεις τα πουλ΄ησαμε με το κιλό για παλιοσίδερα και δεν κρατήσαμε κάποιο στοκ, για να συντηρούμε ένα – δύο βρε αδελφέ !!

Όλα στα παλιοσίδερα, όλα στα τσακίδια…..

Για να δούμε;

θα συγκινηθεί κανένας, να βγάλει μια Πάγια Διαταγή για το αποσυρόμενο Κύριο Υλικό, με την οποία να προβλέπεται

(άρα να είναι υποχρεωμένοι οι συπιτζίδες και οι τεχνικάριοι),

να συντηρούνται  και να υποστηρίζονται ένα – δύο κομμάτια από κάθε είδος ;


Advertisements
Comments
4 Σχόλια to “Πως να μην το χαίρεσαι, άσχετα αν είναι η απόδειξη του πόσο ΑΧΡΗΣΤΟΙ είμαστε !!”
  1. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ Army Aviator
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    Εχεις δικιο, εγω ξεφυγα απο το θεμα γιατι μου ηρθαν αναμνησεις απο το παρελθον και …απασφαλησα.
    Οσο για τα δικα μας ιπταμενα μεσα τα εχουμε πει τοσες φορες που δεν θελεις πια να το συζητας. Για αυτο ρωτανε στα παιδια στις παρελασεις τι γιορταζουμε σημερα και απαντουν αλλα των αλλων για να μην πω τιποτε χειροτερο μερες που ειναι. Η ιστορια ειναι αλλο πραγμα για μερικους. Οταν επισκεφτομαστε ξενα αεροπορικα μουσεια σκυβουμε το κεφαλι. Ετσι θελουν καποιοι να ειμαστε με σκυμμενα κεφαλια.
    Καμια MERCEDES να αγορασουμε……………….

  2. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    Κατ αρχας συγχαριτηρια στον Κο Μπακα. Το ονειρο του εγινε πραγματικοτητα αλλα……. Αν τον πηρε 20 χρονια για να το ολοκληρωσει θα παρει τουλαχιστον αλλα 250 χρονια να το πιστοποιησει και να παρει νηολογιο. Αν ηταν στην Αμερικη, λεω αν , θα μπορουσε να πεταει σαν experimental (πειραματικο). Αλλα οταν μιλαμε για Ελληνικη ΥΠΑ θα ηταν καλυτερα να φαει μια χουφτα αναμμενα καρβουνα παρα να προσπαθησει να παρει νηολογιο. Πριν το νηολογιο απαιτειται το πιστοποιητικο τυπου (type certificate). Αυτο απο που θα το παρει? Απαιτειται flight manual kai maintenance manual. Απαιτουνται τοσα πραγματα που θα βρει μπροστα του , αν δεν τα βρηκε ηδη, που θα τον κανουν να μετανοιωσει. Κατοπιν εχουμε την ασφαλιστικη καλυψη και παει λεγοντας.Υπηρχαν επιχειρηματιες οι οποιοι ηθελαν να αγορασουν ελικοπτερα της πρωην Σοβιετικης Ενωσης και δεν τα καταφεραν διοτι δεν ειχαν πιστοποιητικο τυπου. Η μονη λυση ειναι το πειραματικο. Θα το παρει απο τη ΥΠΑ ; ΑΔΥΝΑΤΟΝ
    Αυτα δεν μειωνουν την προσπαθεια του που ειναι αξιεπαινη αλλα ας εχει καπου στο μυαλο του την απογοητευση που θα ερθει. Και παλι συγχαριτηρια για την προσπαθεια και το αποτελεσμα.

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ Στεφανος Ατσαλος

      Πολύ σωστά το θέτεις ως προς τις απαιτούμενες διαδικασίες και τις δυσκαμψίες της ελληνικής ΥΠΑ. Το θέμα για μας δεν είναι η – κατά τα άλλα κατάπτυστη- δυσκολία για να πάρει ή όχι την όποια άδεια, αλλά το ότι ένας »άσχετος» στην αρχή »τρελός» με πείσμα και επιμονή και (γιατί όχι) μαθαίνοντας στου »κασίδι το κεφάλι», έφτιαξε ένα 13άρι, όταν εμείς, με τους τόσους τεχνικούς και συπυτζίδες φωστήρες, κοιτάμε πως και πως, μόλις τα βγάλουμε μη επιχειρησιακά, να τα πουλίσουμε σαν παλιοσίδερα, χωρίς να έχουμε ούτε καν ως σκέψη ότι ΠΡΕΠΕΙ να κρατάμε και 1-2 από κάθε είδος ως ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΜΕΣΑ.
      Για αυτό και έκανα τη πρόταση
      ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: