Έτσι για να είμαστε ενημερωμένοι..

Σε τούτο δω το ιστολόγιο, πάντα προσπαθούσαμε και θα προσπαθούμε να είμαστε ενημερωμένοι, για ότι συμβαίνει γύρω μας, σχετικά με τον κόσμο των ελικοπτέρων.

Βέβαια έχουμε κάνει αρκετά αφιερώματα για τη συμμετοχή σε επιχειρήσεις, που βρίσκονται ακόμη και σήμερα σε εξέλιξη, δυνάμεων ελικοπτέρων άλλων κρατών και έχουμε καταγράψει και τις ιδιαιτερότητες των επιχειρησιακών περιοχών αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν εκεί.

Ε/Π MERLIN HC3/3A στη βάση τους στο Benson του Oxfordshire

Το γεγονός όμως αυτό, δεν μας σταματά από το να προσφέρουμε (κατά την δική μας ταπεινή άποψη), όσα περισσότερα μπορούμε.

Σήμερα  με αφορμή ένα άρθρο των Guy Norris και Robert Wall  στο Aviatin Week, λέω να δούμε πως οι σοβαροί οργανισμοί προετοιμάζουν τα πληρώματά τους για τις επιχειρήσεις.

Όπως μας είναι γνωστό, η ανάγκη του ΝΑΤΟ για ελικόπτερα στο Θέατρο Επιχειρήσεων του Αφγανιστάν, είναι τεράστια.

Η μορφολογία του εδάφους και οι κλιματολογικές συνθήκες εκεί, καθιστούν το ελικόπτερο, το κύριο μέσο και των τακτικών κινήσεων αλλά και των κινήσεων Δ.Μ.

Αλλά ο χώρος έχει δύο χαρακτηριστικά, το μεγάλο υψόμετρο (πάνω από 3.000 πόδια) και τη φοβερή σκόνη, με τις περίφημες dust storms, ιδανικές για brownout.

Οι Εγγλέζοι λοιπόν, πήραν στα μέσα του 2009, την απόφαση να αυξήσουν τη δύναμη των Ε/Π τους που επιχειρούν στο Αφγανιστάν και να στείλουν και τα νέα τους μεταφορικά  Ε/Π τα Merlin HC3/3A της AgustaWestland, που σύντομα θα αναπτυχθούν στο παραπάνω Θ.Ε.

Για να είναι σίγουροι βέβαια ότι δώσανε στα πληρώματα αλλά και στο τεχνικό προσωπικό, τη κατάλληλη εκπαίδευση αλλά και μία on the job training πραγματική ευκαιρία τί κάνανε;

Στείλαν στα τέλη Αυγούστου 2009, το προσωπικό της RAF (Royal Air Force) που θα επανδρώσει τη δύναμη που θα αναπτυχθεί στο Αφγανιστάν στην  επαρχία Helmand (περίπου 40 πληρώματα), να εκπαιδευθεί για περίοδο 4 μηνών στη βάση El Centro του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ, στην Καλιφόρνια, που παρουσιάζει παρόμοια μορφολογικά δεδομένα με αυτά του Αφγανιστάν, έχοντας αρκετές εκτάσεις με αμμώδεις ερήμους και ακόμη μεγαλύτερες εκτάσεις με ψηλά βουνά.

Η τετράμηνη αυτή εκπαίδευση, εκτός των άλλων ΑΝΣΚ είχε και τους ΑΝΣΚ να πιστοποιηθούν τα πληρώματα σε αποπροσγειώσεις με συνθήκες brownout, σε πτήσεις σε μεγάλα υψόμετρα και σε μεγάλες θρμοκρασίες και μεταφορά εξωτερικών φορτίων, σε τακτικές πτήσεις με ιδιαίτερη έμφαση στις τακτικές αποπροσγειώσεις χαμηλής πτήσης.

Όλες οι εκπαιδεύσεις γίνονται και ημέρα αλλά και νύκτα με τη χρήση ΔΝΟ, μέσω ενός συστήματος της εταιράς Elbit που πρόσφατα εγκαταστάθηκε στο συγκεκριμένο ελικόπτερο.

Αξίζει να δούμε τί λέει ο Διοικητής του συγκροτήματος των ελικοπτέρων, Lt. Cdr. Neil Parrock:

‘Η απειλή που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ελικοπτέρων στο Αφγανιστάν, είναι σαφέστερα μεγαλύτερη από αυτή του Ιράκ. Ο εχθρός είναι καλύτερα εκπαιδευμένος, αρτιώτερα εξοπλισμένος και με υψηλότατο ηθικό. Η μορφολογία του εδάφους είναι ορεινή και με πολύ ζέστη τα δε ελικόπτερα λειτουργούν στα όρια των επιδόσεών τους. Τα πληρώματα που θα μετασταθμεύσουν στο Αφγανιστάν, χρειάζεται να αποκτήσουν εμπειρία, πριν αποσταλούν στο εκεί Θ.Ε . Δεν μπορούμε να φαντασθούμε να στείλουμε σε τέτοιου είδους Θ.Ε, ανθρώπους μας, χωρίς να τους δώσουμε την ποιο καλή εκπαίδευση»

Από το επίσημο σάϊτ τώρα του ΥΕΘΑ του ΗΒ, μαθαίνουμε ότι ήδη η παραπάνω δύναμη με το τέλος Νοεμβρίου 2009, έχει αναπτυχθεί στο ΘΕ του Αφγανιστάν. Να και μερικές φωτογραφίες.

Το πρώτο Merlin της RAF φθάνει στο Αφγανιστάν (Camp Bastion) στις 16/11/2009.

Εμείς βέβαια πιστεύουμε ότι έχουμε καλύψει το θέμα του Αφγανιστάν πλήρως !!!

Τότε ρε συ γιατί μας ζαλίζεις την ησυχία μας ;

Το σημερινό ποστ, έχει πολλές σημασίες, μία είναι να δούμε ότι το θέμα είναι και θα είναι πάντα – όσο κρατά αυτός ο πόλεμος – καυτή πατάτα, μία άλλη για να είμαστε συνεχώς ενήμεροι του τι συμβαίνει, αλλά μία άλλη είναι για να δούμε ….

το πως οι επαγγελματίες σχεδιάζουν, εισηγούνται, εκπαιδεύονται και μεριμνούν για το προσωπικό τους !!!!

έτσι για να λέμε και να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους……

…και να μη ξεχνάμε, μικροί και μεγάλοι ότι για το πιο μικρό και πιο ασήμαντο χρειάζεται η ΑΡΙΣΤΗ προετοιμασία…

……και ότι με πορδές δε βάφονται αυγά…..

National and international military efforts to provide greater rotary lift for operations in Afghanistan are coming to fruition.Royal Air Force AgustaWestland Merlin helicopters will shortly begin operations in Afghanistan, following the end of four months of training for the deployment, as part of an effort to increase the number of British support helicopters in-theater.NATO, meanwhile, is also trying to provide additional capacity for the International Security Assistance Force by tapping the fleet of Mil Mi-17 Hip rotorcraft operated by some of its Eastern European members.

The RAF has been using the U.S. Navy’s El Centro facility in California for the Merlin work-up. The four-month exercise, dubbed Merlin Vortex, marks the RAF’s first use of El Centro for helicopter training and makes use of the local desert and mountains to certify crews for “brownout” landings in dusty conditions, high-altitude/hot-weather operations, flying with underslung loads, tactical flying and use of the Elbit Systems display night-vision-goggles system newly installed in the Merlin.

“The threat in Afghanistan is significantly greater than Iraq. The enemy is better trained, better equipped and more highly motivated. The terrain is mountainous and hotter, and the aircraft are operating at the edges of their envelope. The ab-initio crews need experience before they fly in that for the time period—bottom line,” says Lt. Cdr. Neil Parrock, Merlin Vortex detachment commander. “There is no way we can justify sending people there without this training, and we have no experience of Afghanistan in the Merlin force,” he adds.

Following the U.K. decision in mid-year to deploy the Merlin to Afghanistan, the establishment of the operation at El Centro was expedited in late August with the airlift of four HC3 helicopters directly from RAF Benson in England to California using RAF C-17s. Since then “we’ve had up to 40 crews through here, and we will process around 450 people including support staff,” says Parrock, who adds that this includes around 20 new crews who fly additional sorties as part of required ab-initio training.

Parrock says the mountain training is significant because of the high altitudes in the Afghan theater. The U.K.’s Camp Bastion base is at a 4,000-ft. altitude—versus sea level for most areas of Iraq—while operational sorties will see the Merlin fleet tasked to various sites around the Hindu Kush mountains, which run northeast to southwest across Afghanistan.

Pre-deployment training focuses on a series of tactical sorties to familiarize crews with night-vision goggles, tactical approaches, low flying and takeoffs, landing in pairs and gunnery. Pintel-mounted general-purpose machine guns have been installed in the Merlin HC3/3As along with several other modifications under urgent operational requirement upgrades. Other theater entry-standard modifications include communications and defensive aids system upgrades, improved ballistic protection and a more capable forward-looking infrared chin turret.

One of the four Merlins detached to California has been fitted with the BERP IV (British Experimental Rotor Program) advanced main rotor blade system, which will be standard on all aircraft deployed.

Besides trying to directly boost the U.K.’s comparatively small number of support helicopters deployed in Afghanistan, London is, with Paris, leading the Multinational Helicopter Initiative. This sets aside funding for rotorcraft-related developments. Funds from the program have been used for pre-deployment training.

Czech forces recently deployed four Mi-171s (along with Mi‑24/35 attack helicopters) to the Pyrenees mountains of France for pre-deployment training. In addition to working with helicopter landing sites above 3,000 ft., the forces also are exercising with night-vision equipment, says Maj. Karl Valvoda, the Czech commander in charge of the detachment. The exercise will also involve Czech helicopter crews operating with French army personnel to simulate Afghanistan operations.

Part of NATO’s problem in leveraging Eastern European Mil-fleets has been the inadequate training and lack of compatibility with NATO-standard equipment.

To help spur that effort, nine NATO members late last month signed up to be part of the helicopter task force and the Czech Republic, which leads the effort, committed to deploying three Mi-17s to Afghanistan this year. Hungary and Bulgaria also have said they are ready to sent transport helicopters to support ISAF, although no date has been set.

The task force is supposed to help countries that do not have the means to maintain deployed transport helicopter operations. The pooling system aims at making available those helicopters now sidelined from operations due to lack of crew training or equipment deficiencies.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: