Είναι κάτι ….»τρελοί»…. αλλά …είμαι και γω ο άχρηστος!

IMG_0338_tnα

Το στρατιωτικό όχημα που βλέπουμε στη φωτογραφία, είναι μια DODGE κατασκευής του  1940 και παρελαύνει στο κεντρικό δρόμο της Ηλιούπολης Αθηνών, στις 28 Οκτ 2009 .

Κατά την πληροφόρηση του ιδιοκτήτη του, είναι το όχημα που είχε ο – μετέπειτα Στρατηγός –  Θρασ. Τσακαλώτος, Διοικητής του Ιερού Λόχου και το χρησιμοποίησε στην απόβαση της Ν. Ιταλίας το 1944.

Αλήθεια ή ψέματα – σε ότι αφορά το σε ποιον άνηκε το όχημα – δεν με πολυνοιάζει γιατί αλλού θα το πάω το τρενάκι…..

Εν πάσει περιπτώση ναι ! υπάρχουν »τρελοί» που αγοράζουν, συντηρούν, αναπαλαιώνουν και διατηρούν ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ παλαιά στρατιωτικά οχήματα και τεθωρακισμένα οχήματα.

Τα οποία τα κατεβάζουν και σε παρελάσεις αλλά και σε πολλές άλλες εκδηλώσεις.

IMG_0277_tnα

Μία Austin 8HP Series AP του 1937, περιμένοντας για τη παρέλαση στην Ηλιούπολη 28-10-2009.

IMG_0322_tnα

Ηλιούπολις 28-10-2009

IMG_0342_tnα

Ηλιούπολις 28-10-2009

Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι από την ίδια παρέλαση, στην Ηλιούπολη, φέτος στις 28 Οκτ.

Αν κτυπήσετε εδώ θα δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου Διατήρησης Ιστορικού Οχήματος, μέλος του οποίου είναι και ο ιδιοκτήτης της DODGE.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτοί οι »τρελοί», έχουμε και στη Βόρεια Ελλάδα τον ΣΙΣΟ

12092008

Σ.Ι.Σ.Ο Στο περίπτερό του της ΔΕΘ τον Σεπ 2008.

Αξιέπαινη η προσπάθειά τους  και δικαίωμα στη »τρέλα», γιατί όχι ;

Με το κιλό τα αγοράζουν (θυμάστε την ιστορία του Aerocommander), ψυχή τους δίνουν… Αυτοί οι »τρελοί»….

Εμείς βέβαια που δεν πληρώνουμε τίποτε, από τη τσέπη μας, αλλά που τελικά πάμε για μια μετάλλαξη έτσι …κατά πέρα….., τί κάνουμε ;

L 21 B ES 258 SAS 28_3_2008 ΗΡΩΟ ΣΤΕΦΑΝΟΒΙΚΕΙΟΥα

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 28-3-2008

L-21B_ES258_E

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 26-6-2008

Μπορούμε να δούμε την εγκατάλειψη, στο σώμα του καϋμένου….

IMG_6656α

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 26-6-2008. Λεπτομέρεια ατράκτου.

Όλο το σώμα (άτρακτος, φτερά και κατακόρυφο-οριζόντιο πτερύγωμα), του L-21 B, ήταν από ειδικό πανί, το οποίο μετά το περνούσαν ένα ειδικό υγρό και έσφιγγε, πλαστικοποιούταν περίπου. Αν πάμε και το ακουμπήσουμε σήμερα, όλα είναι από λαμαρίνα !! Ναί λαμαρίνα γιατί έτσι του κατέβηκε ενός ή κάποιων. Το θεωρήσαν αγγαρεία που τους πίεσε κάποιος και την κάνανε τη μακακία…

IMG_6659α

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 26-6-2008. Λεπτομέρεια σημάνσεων.

Οι σημάνσεις !!

Σα να μου θυμίζουν το κόμμα του καρατζαφέρη, σε μπλε (του λείπει λίγο κόκκινο) !!

IMG_6662α

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 26-6-2008. Λεπτομέρεια αλεξήνεμων και κονσόλας.

Τι να πει κανείς !!

Μόνο ο σωλήνας pitot στέκεται ακόμη στην αρχική του μορφή !!

L-21B_ES258_C

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 26-6-2008. Λεπτομέρεια ουραίου τμήματος ατράκτου.

Η λαμαρίνα που σας έλεγα ;

S8002580α

Α/Φ L-21 B ΕΣ 258, στις 6-2-2009. Σημερινή θέση.

Σε κάπως καλλίτερη θέση, αλλά μην νομίζετε, στην ίδια σχεδόν μαϊμουτζίδικη κατάσταση…..

….α δε τελειώσαμε έχουμε και συνέχεια, γυρίστε σελίδα….

Advertisements
Comments
12 Σχόλια to “Είναι κάτι ….»τρελοί»…. αλλά …είμαι και γω ο άχρηστος!”
  1. Ο/Η SV2IPW stelios λέει:

    Ως μέλος του ΣΙΣΟ, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η κρατική υποστήριξη των συλλόγων τύπου ΣΙΣΟ-ΣΔΙΟ είναι μηδαμινή… ενδεικτικά να σας αναφέρω ότι πρίν λίγο καιρό εντοπίστηκαν κάποια οχήματα του ΕΣ τα οποία ήταν ξεχασμένα μέσα σε μια ετοιμόροπη αποθήκη στρατοπέδου στη Μακεδονία, τα οχήματα αυτα αρκετά σπάνια Μ3 SCOUTCAR Μ3 HALFTRUCK υποτείθεται ότι ήταν στεγασμένα για να γίνουν κάποια στιγμή μουσιακά….ο ΣΙΣΟ έκανε καποιες ενέργειες που έφτασαν μέχρι το ΥΠΕΘΑ για να δωθούν με μορφή δανεισμού στον σύλλογο και να γίνουν λειτουργικά ώστε να παρελαυνουν όπως όλα τα οχήματα που διαθέτει….τελικά αφού μας αποκάλεσαν Στρατο…..λους και τρελούς-λοξούς το θέμα πάγωσε μέχρι που τα οχήματα εκποιήθηκαν για σίδερο.
    Δυστυχώς αυτή είναι η αντιμετώπιση απο το Ελληνικό κράτος και το πιο λυπηρό είναι ότι κάποιες τέτοιες αρνητικές αποφάσεις για τα ιστορικά οχήματα-αεροσκάφη, τις παίρνουν στρατιωτικοί

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ SV2IPW stelios

      Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ αγαπητέ μου.
      Το σύστημα, ειδικά αυτό των συνδέλφων που ασχολείται περισσότερο με τη Διοικητική Μέριμνα (αυτούς αντιμετώπισες εσύ, στην ιστορία που περιγράφεις), δυστυχώς έχει – και το ξαναλέω δυστυχώς – από το αίσθημα της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων !!!!!

  2. Ο/Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ λέει:

    Δεν είναι μόνο παλιοσίδερα!!! Έχουν ψυχή. Την Ψυχή των Ελλήνων Αεροπόρων. Τα πλήρωσε ο Ελληνικός Λαός απο το υστέρημά του. Κάτι πρέπει να γίνει μ΄αυτά τα άχρηστα για τους πολλούς υλικά. Είμαι μέσα. Κάποτε πριν 30 περίπου χρόνια, ευτύχισα να μάθω να πετάω με μικρά μονοκινητήρια σαν φοιτητής στην Ιταλία. Υπήρχε στήριξη και βοήθεια σ’ αυτή την προσπάθεια. Μετά στην Ελλάδα τα πράγματα ήταν απαγορευτικά και τα εγκατέλειψα. Τώρα με τη δημιουργιά αεροδρομίου στο Δ.Δ. Κάμπου του Ν. Καρδίτσας οι παλιές και όχι ξεχασμένες αγάπες έρχονται στην επιφάνεια και ίσως τα όνειρα γίνουν πραγματικότητα. ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ

      Σε ευχαριστώ που μας διαβάζεις Παναγιώτη και που συμφωνείς με όσα λέμε. Δεν θα ήταν καθόλου άσχημα να μας στείλεις, αν θέλεις, ένα κειμενάκι και καμμιά φωτογραφία από το Α/Δ που λές. Εξ άλλου, στο Φλαμούλι, οι προγενέστεροι από μας, έκαναν πολύ εκαπίδευση και ακόμη πιο πριν, είχαμε και μονάναδα εκεί. Περιμένω συνεργασία Παναγιώτη !!!

  3. Ο/Η Μηχανοσυνθέτης λέει:

    Στον Δ.ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ το Ε/Π ΟΗ-13Η τοποθετήθηκε στην θέση του. το 2005.Το δε Ε/Π ΟΗ-13Η της Ν. ΙΩΝΙΑΣ βρίσκεται στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ .Εκτεθημένο μέσα στα χώματα και χόρτα.Ιδρώσαμε να το συναρμολογήσουμε και να το βάψουμε.Ενα χρόνο το είχαμε έτοιμο στην Μονάδα.Το παραδώσαμε το 2005 για το αμαξωστάσιο»»»»του ΟΣΕ»»»’κ. της Ν. ΙΩΝΙΑΣ.

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ Μηχανοσυνθέτης

      Σε ευχαριστώ φίλε μας. Θα συμφωνήσω με το Ε/Π που δώσαμε στο Δ. Ν.Ιωνίας, ότι ακόμη να το βάλουν στη θέση του. Αλλά για το του Δ. Βελεστίνου οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι το είχαν στήσει αλλά το έβγαλαν γιατί αναπαλαιώνουν ένα πύργο και όταν τελειώσουν οι εργασίες θα το ξαναβάλουν.

  4. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @AA
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου στο θεμα των donations αρκει να βρεθει καποιος με ορεξη για λιγη δουλεια.

    Ενας δεκανεας ρε παιδιααααααααααααα………….!

  5. Ο/Η AA λέει:

    «…την τρελλα την “διαθετουν” οι ιδιωτες»
    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο 🙂

    Κάθε μήνα στο Aeroplane εμφανίζοντε πολλές ιστορίες ιδιωτών που αγοράζουν ένα φόρτωμα «παλιοσίδερα» απο όπου το βρούν (στη ζούγκλα, σε κάτι μάντρες στην Αίγυπτο, κλπ). Μισό φτερό απο δώ, ένας κολημένος (απο τη σκουριά) κινητήρας απο εκεί και το κάνουν αεροπλάνο….Όχι υπερμεγέθες μοντέλο…Αεροπλάνο (!), περνάει evaluation και παίρνει άδεια πτήσης (πολλές φορές με σημαντικούς περιορισμούς στη ταχύτητα και τις επιτρεπόμενες μανούβρες….αλλά πετάει!)
    Είναι πολύ μεγάλη δουλειά να το παίρνεις κουφάρι και να το βλέπεις μετά απο 5-6 χρόνια στον αέρα. Και οι ιδιώτες «έχουν τα λεφτά» (γιατί, κακά τα ψέματα, είναι πανάκριβη υπόθεση) και έχουν και την άνεση του χρόνου.

    Εδώ (UK, αλλά και NZ, USA, Αυστραλία, και αλλού) το κάνανε με το Vulcan και τώρα ετοιμάζοντε να το κάνουν και με το Concord (!).

    Δημιουργείται μια εταιρία που σκοπό έχει τη συντήρηση του αεροσκάφους και τη προώθηση του στα shows. Επειδή δεν μπορούν να τα κάνουν όλα απο μόνοι τους, ζητάνε βοήθεια απο το κοινό (και τεχνική και χρηματική) και υπάρχει κόσμος που ανταποκρίνεται.

    Αν λοιπόν μπορεί κάποιος (που έχει το χρόνο και τη γνώση) να καταγράψει τι χρειάζεται για να επανέλθουν τα εκθέματα που παρουσιάζοντε σε αυτό το post σε μια…εμφανίσημη κατάσταση και το κόστος που χρειάζεται για αυτή τη δουλειά, μπορείτε να ξεκινήσετε πολύ εύκολα donations μέσω του paypal (ή του Network For Good) για να μαζευτούν αυτά τα λεφτά όχι μόνο απο τους «άμεσα ενδιαφερόμενους» αλλά απο τους ενδιαφερόμενους γενικά…απο όλο το κόσμο!

    Δεν νομίζω οτι όταν θα υπάρχει το «σχέδιο» (για ποιό σκόπο; ποιό είναι το όραμα; πόσα λεφτά; πόσοι άνθρωποι; πόσα υλικά; πόση ώρα; πότε; κλπ) και τα λεφτά μαζί θα είχαν αντίρηση οι αρχές να προσλάβουν μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει το συμάζεμα….

    Συγγνώμη αν μακρυγόρησα….Καλό κουράγιο, ελπίζω να προχωρήσει μια τέτοια πρωτοβουλία.

  6. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Προσωπικά είμαι έτοιμος να βοηθήσω στην αναπαλαίωση αεροπορικού υλικού και με την τεκμηρίωση που διαθέτω και με προσωπικές ώρες (κατά προτίμηση το Σαββατοκύριακο). Μονάδες ΤΣΥΑΥ με εξοπλισμό, δόξα τω Θεώ, υπάρχουν πάντα δίπλα μας. Αναμένωντας θα προσπαθώ για την καλύτερη αξιοποίηση των αποστρατικοποιημένων μέσων και για την προβολή και την διαφήμηση της ΑΣ μέσα απο τα δύο blogs αλλα και με την δημοσίευση φωτογραφιών μου σε διεθνή sites αεροπορικού ενδιαφέροντος.

  7. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Στεφανος Ατσαλος

    και γω μαζί σου ακόμη και στον έρανο, όσο για τους 2 Συλλόγους, άσε μη μιλήσω γιατί θα έιμαι ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ, σε τέτοιο βαθμό που θα με κυνηγάει κανένας εισαγγελέας……

  8. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ Army Aviator.
    Μην ξεχνας οτι την τρελλα την «διαθετουν» οι ιδιωτες. Τα Υπουργεια πουλανε αλλου ειδους τρελλα. Ειδες πως ηταν τα Beaver και πως εγιναν στα χερια των ιδιωτων.
    Οι δυο συλλογοι της ΑΣ δεν μπορουν να κανουν κατι ; Αναμεσα τους βρισκονται και τεχνικοι που μπορουν να τα συμαζεψουν.
    Προτεινω ερανο……

    • Ο/Η i ΜΑΝ λέει:

      Περί εξωτερικού ο λόγος!!! Με τι ασχολούνται στο εξωτερικό…όσοι έχετε υπομονή δείτε το ς το τέλος και αν δεν συγκινηθείτε ///
      Αφορά ένα βομβαρδιστικό Β-29 και τις ποσπαθειες διάσωσης.

      sv2ipw stelios

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: