NEXTGEN

Το θέμα του σημερινού σημειώματος, ίσως σας φανεί λίγο »παράξενο», »τραβηγμένο», »άσχετο» ή τέλος πάντων, μη συμβατό με μας, τη δουλειά μας, τα ενδιαφέροντά μας.

Μερικοί που θα το δουν λίγο πιο θετικά, θα καταλάβουν αμέσως, ότι αφορά »εσωτερική» υπόθεση των ΗΠΑ, σε ότι έχει σχέση με τον τρόπο που ενασκείται και διεξάγεται ο έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας, στο εσωτερικό της και το πως σχεδιάζουν να γίνεται στο άμεσο μέλλον.

Τότε τι το ανεβάζεις ρε μακάκα ;;;

Για να το παίζεις ΄΄βαρύγδουπος΄΄

(σ.σ έτσι μας αποκάλεσε ο gunslinger κάποτε, όταν τον »κράζαμε» που έγινε ντεκόρ σε ζούγκλες).

Όχι βρε αδέλφια.

Το ανεβάζω για να ενημερωνόμαστε για το τι συμβαίνει γύρω μας.

Να ερεθιζόμαστε λίγο…..

Δεν είναι κακό….

Αντε λοιπόν να δούμε τα βίντεα…

Next GenerationAir Transportation System (NextGen)

NEXTGEN GATE TO GATE

Από »πύλη» σε »πύλη», οι ταξιδιώτες θα απολαμβάνουν τα ευεργετήματα του νέου συστήματος  NextGen, μέσα από, λιγότερες καθυστερήσεις, βελτιωμένη ασφάλεια πτήσεων και  δραστική μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος από τις πτήσεις. Το νέο σύστημα NextGen ,»Gate to Gate», πέρνει τις οπτικές παραστάσεις του τι ισχύει σήμερα στις εσωτερικές (των ΗΠΑ) αεροπορικές πτήσεις και το μεταφέρει στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, με τη χρήση της τεχνολογίας Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφοράς του συστήματος  NextGen air traffic technologies.

NEXTGEN: The next generation of flight .  Part 1

NEXTGEN: The next generation of flight .  Part 2

NextGen, αλλάζει τον τρόπο με το οποίο πετά μέχρι σήμερα η Αμερική. Η FAA με τη χρησιμοποίηση τεχνολογίας state-of-the-art θα μετακινεί τους επιβάτες των αερογραμμών εσωτερικού, χωρίς καθυστερήσεις, με ασφάλεια και με μειωμένες περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις από τη χρήση των αεροσκαφών.

Advertisements
Comments
7 Σχόλια to “NEXTGEN”
  1. Ο/Η AA λέει:

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας.

  2. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος. λέει:

    @ AA
    Απαντηση. Ναι ετσι πετανε… «ενωνουν τις τελειες» μεχρι το GPS να μπει για τα καλα στην ναυτιλια. Ειναι ακομη στο σταδιο των δοκιμων. Εσυ (σαν επιβατης) νομιζεις οτι πετας ευθεια αλλα δεν…….. Οπως ακουσες στο βιντεο απο δυτικες ακτες μεχρι τις ανατολικες αλλαζεις συχνοτητες μεχρι και 25 φορες και ταξιδευεις ζικ-ζακ. Αυτο προσπαθουν να αποφυγουν. Αυτα ειναι τα optimal routes σημερα. «Αυριο» θα ειναι ευθειες γραμμες.

  3. Ο/Η AA λέει:

    NextGen αλλά δεν είπε ούτε μια κουβέντα για Flying Wings (αν και το πήρε το μάτι μου παρκαρισμένο σε ένα rendering του αεροδρομίου στο πρώτο video…Η Nasa το λέει Blended Wing αλλά μάλλον χρειάζονταν ένα ολοκαίνουριο όνομα για να πάρουν τη πατέντα 😀 )

    Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Άτσαλο, όμως δεν θα το περιόριζα μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο πρωτοπόρος (κάθε εθνικότητας) ρισκάρει και απολαμβάνει το payoff.

    Ερώτησης:
    Το άκουσα και στο προηγούμενο post (στο video που έδωσε ο κ. Στέφανος), οτι τα αεροσκάφη πρός το παρόν δεν πετάνε optimal routes (?!?) και δίνεται η εντύπωση οτι πετάνε κατ’ ευθείαν απάνω στα VOR σαν να «εννώνουν τις τελείες». Κατα πόσο ισχύει αυτό; (απο τη στιγμή που και μέσω του VOR -ενός ή περισσότερων- μπορείς να πετάξεις -και αυτοματοποιημένα και manually- οτι πόρεια θέλεις). Μόνο αν περνάς απο controlled areas θα έπρεπε να «χαλάει» η ιδανική πορεία, και μόνο αν «ενοχλείς». (; )

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ AA

      Ως προς την ερώτηση:
      Μέχρι σήμερα που μιλάμε και ίσως και αρκετό καιρό, οι αεροδιάδρομοι, που στοιχίσονται πάνω σε αξιόπιστα βοηθήματα (όπως είναι τα VOR’s), θα είναι ΄σως ο μόνος τρόπος, εκχώρησης »δρομολογίων» για τα εναέρια μέσα που πετούν κάτω από κανόνες IFR. Για παράδειγμα, σου λέω (επί πργματικής βάσεως και δεδομένων), ένα αεροσκάφος ου έρχεται από τα βόρεια, για να μπεί στο ελληνικό FIR, έχει ένα υποχρεωτικό σημείο εισόδου στην Ελλάδα (TALAS) και για προσγειωθεί στο Ελ. Βενιζέλος, δε μπορεί παρά να ακολουθήσει τον αεροδιάδρομο Ν 132, που στοιχίζεται πάνω στο VOR Σκοπέλου και αυτό της ΚΕΑΣ. Αυτό που κάνει ο ΕΕΚ σήμερα, με την εισαγωγή των RADAR, ελέγχου περιοχής, είναι (από την στιγμή που τα βλέπει) να μειώνει τις αποστάσεις προπορευομένου, ακολουθούντος αεροσκάφους, αλλά και να »μικραίνει» τις αποστάσεις του κατακόρυφου διαχωρισμού, όταν δύο ή περισσότερα αεροσκάφη πετούν στον ίδιο αεροδιάδρομο. Τα optimal routes – που προϋποθέτουν ενδεχομένως και πιο εξελιγμένα ραδιοναυτιλιακά βοηθήματα (π.χ GPS, που είπε και ο Στέφανος), δεν έχουν ακόμη εφαρμοσθεί, λόγω των πεπερασμένων δυνατοτήτων των VOR’s. Ναι μπορείς να πετάξεις από και προς ένα VOR, ότι ίχνος θέλεις, αλλά αυτό μονο για εκπαιδευτικούς λόγους. Αν μπεις στον εναέριο χώρο με κανονικό clearance (το οποίο σου καθορίζει από ώρα απογείωσης, ύψος πτήσης, διαδρομή που θα ακολουθήσεις, δηλαδή ποιον ή ποιους αεροδιάδρομους), δεν μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. ακόμη και αν για λόγους κακού υπολογισμού, εαν καθυστερήσεις να βρεθείς πάνω από ένα υποχρεωτικό σημείο αναφοράς θέσεως, πέραν των 3 λεπτών, αυτό είναι λόγος παράβασης πτήσεως. Πρέπει να κάνεις διόρθωση του εκτιμώμενου χρόνου, έγκαιρα, για να είσαι μέσα στα περιθωρια νομιμότητας των υπηρεσιών ΕΕΚ.
      Ως προς το NEXTGEN, σωστά μιλάς.

  4. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ Army Aviator.

    Οτι γινεται εδω (ΗΠΑ) αργα η γρηγορα «ταξιδευει» σε ολο το πλανητη. Καλο η κακο.
    Αρα πρεπει να ενδιαφερει ολους.
    Γεγονος ειναι οτι προετοιμαζουν το μελλον, διοτι ειναι γνωστο οτι, το μελλον ανηκει σε αυτους που το προετοιμαζουν.
    Δεν αφηνουν τα πραγματα στην τυχη, στον Θεο και στους αλλους.

    • Ο/Η Army Aviator λέει:

      @ Στεφανος Ατσαλος

      Ένας από τους λόγους που ανέβασα τα »ακατονόμαστα» για ορισμένους από μας, είναι και το ότι πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι, αν θέλουμε να είμαστε επαγγελματίες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: