ΜΟΝΙΜΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ

Στο σημείωμα Ή ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΛΟΣ, Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ είχαμε αναφερθεί στην επιστροφή του ΓΑΠΕ, στη ΔΑΣ.

Στο τέλος του σημειώματος εκείνου, είχαμε και μία δημοσκόπιση για το θέμα του αν πρέπει να γυρίσει το ΓΑΠΕ στην ΔΑΣ, αλλά λόγω δικού μου λάθους, την άφησα και…χάθηκε…

Από σήμερα όμως θα την βλέπετε μόνιμα στη side bar, στη διπλανή στήλη, κάτω από τα Πόστερ.

Ψηφίστε, κατά όπως εσείς πιστεύτετε, αλλά ψηφίστε, μια που μας διαβάζετε κάπου 400 και βάλε άτομα κάθε μέρα.

Comments
7 Σχόλια to “ΜΟΝΙΜΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ”
  1. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ airwings

    Γράφεις κάπου »Στέφανε το ΓΑΠΕ για πρώτη φορά έκδοσε κανονισμό για τα αεροπορικά ατυχήματα (με τις όποιες ελλείψεις του) που κατά την γνώμη μου ήταν ένα μεγάλο βήμα για την ασφάλεια των πτήσεων.»

    Θα μου επιτρέψεις να σε ενημερώσω ότι, ναι βγήκε ο κανονισμός που λες, αλλά ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ γιατί έγινε ή μπορεί να γίνει δουλειά με τη μορφή που πήρε όλο το θέμα της ασφάλειας των πτήσεων τα τελευταία 3-4 χρόνια. Ο κανονισμός αυτός, αν μπορούσες να δεις, στο συνοδευτικό του έγγραφο (ΦΕΕ το λένε) έχει υπογραφές από το 2003 και εδέησαν να τον εκδώσουν μόλις πρόσφατα. Αν αυτό δεν είναι ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ τότε δώσε εσύ ένα χαρακτηρισμό. Ποιος πονά περισσότερρο από εμάς το θέμα της ΑΠΕ ;
    Τα λέω αυτά για να βάλω τα πράγματα στη θέση που ΕΠΡΕΠΕ να είναι στο μυαλό μας.

    Λες επίσης ότι η δική σου η ψήφος είναι ΟΧΙ.
    Πολύ καλά.
    Σκέψου όμως λίγο, ότι ΛΕΙΠΟΥΝ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ στην Αλυσίδα Διοικήσεως (chain of command). Αυτός της ΔΑΣ και αυτός του Β’ΣΣ.
    Από τον ΓΕΠΣ, στον Ταξίαρχο, αυτό πως σου φαίνεται;
    Καλά τα λόγια για ανεξάρτητους φορείς κ.λπ, ΕΡΓΟ βλέπεις να γίνεται;
    Πότε είδες αγαπητέ μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΙΣΑ στα υπόστεγα που δούλευες;
    Πότε δούλεψες με εσωτερικές διαταγές (εννοώ του ΓΕΣ) στις διερευνήσεις που συμμετείχες (εδώ να σε διορθώσω, όχι ως Διερευνητής, αλλά ως μέλος τς επιτροπής διερευνήσεως);
    Για τη πλαισίωση του ΓΑΠΕ, στο ανώτατο επίπεδο, ναι συμφωνώ και γώ για στελέχη του τεχνικού και γιατρό, με μία προϋπόθεση όμως, πέρα και πάνω από συντεχνιακές λοβιτούρες, η ίδια πλαισίωση να υπάρξει σε όλα τα κάτω από αυτό κλιμάκια. Αλλά τώρα τί να σου λέω, εδώ τους ψάχνουμε με το κερί να τους βρούμε….
    Βασική αρχή της Διοικήσεως (του managment μια που είσαι του ΤΧ), είναι η ύπαρξη συνεχούς Διοικήσεως σε ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ. Όταν σου λείπουν ΓΑΠΕ, από τα δύο υψηλότερα, τότε για ποιάν Ασφάλεια μιλάμε αγαπητέ μου….

    Πήγαινε στο http://helicoptersafety.wordpress.com/%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%95%CE%A7%CE%9F%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%91/%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97/
    και διάβασε το σχόλιο του αναγνώστη μου Ρίκου Δημητρίου, και θα δεις από ποια σκοπιά ΕΠΡΕΠΕ να βλέπουν το θέμα, αυτοί που έχουν την ευθύνη για σένα και για μένα…..

    Ο »ανεξάρτητος φορέας» μόνο για ψιθύρους και σφυρίγματα μπορεί να είναι αν συνεχίσει να έχει τη σημερινή δομή……άντε και να κάνει και κανέναν διαγωνισμό αφίσσας ΑΠΕ καμμιά φορά…..

  2. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ Airwings

    Εχεις δικιο. Αλλωστε ησουν μεσα και τα γνωριζεις απο πρωτο χερι. Ειναι πραγματι λυπηρο να διαβαζεις τετοια πραγματα. Γραφεις και για το ΠΝ. Αυτους που εμεις τους μαθαμε να πετανε μας εβαλαν….πισω. Μπραβο τους.

    Εκεινο ομως που πρεπει να γινει ειναι ολο αυτο βαρος της ασφαλειας πτησεων να το επωμισθουν οι διοικητες και τα γραφεια ασφαλειας πτησεων των μοναδων. Αυτο δεν σηκωνει αναστολη. πρεπει να γινει….χθες.

  3. Ο/Η airwings λέει:

    Μην περιμένεις online ή με άλλο τρόπο να απαντήσω στις ερωτήσεις σου για λόγους που καταλαβαίνεις.

    Σε ότι αφορά τις ιστοσελίδες αλλά και γενικά περί γενικής ενημέρωσης, ο ΣΞ είναι αιώνες πίσω σε σχέση με ΠΑ και ΠΝ. Μία επίσκεψη στις σελίδες αυτών μπορεί να διακρίνει τις διαφορές τους.

  4. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος λέει:

    @ Airwings

    Εκανα την διαπιστωση ισως γιατι δεν εχω την καταλληλη πληροφορηση. Κρινω απο αυτα που διαβασα στο επισημο site του ΓΑΠΕ. Ειδα καποιες αλλες ενεργειες σχετικες με την οδικη ασφαλεια αλλα τιποτε σχετικο με ασφαλεια πτησεων.
    Και καποιοες ερωτησεις, αν βεβαια μπορουν να απαντηθουν εδω. Ο υπευθυνος του Γραφειου ειναι χειριστης και τι βαθμο εχει ; Εχει συνεργατες ; Τι ειδικοτητες ειναι αυτες ;
    Με αλλα λογια, ετσι οπως ειναι στελεχωμενο μπορει να ασχοληθει βαθια με την σαφαλεια πτησεων ;

  5. Ο/Η airwings λέει:

    Στέφανε το ΓΑΠΕ για πρώτη φορά έκδοσε κανονισμό για τα αεροπορικά ατυχήματα (με τις όποιες ελλείψεις του) που κατά την γνώμη μου ήταν ένα μεγάλο βήμα για την ασφάλεια των πτήσεων. Επίσης από όσο γνωρίζω (και μέχρι την ημέρα που αποστρατεύτηκα) έχει βγάλει έγγραφα που αφορούν την ασφάλεια πτήσεων και τα οποία έπρεπε οι αρμόδιοι φορείς να ενημερώνουν όλους τους εμπλεκομένους.

    Δεν ξέρω γιατί υπάρχει αυτή η εντύπωση περί μη κυκλοφορίας εγγράφων σχετικά με την ασφάλεια Πτήσεων. Εκτός εάν εννοείς μελέτες για τις οποίες θα συμφωνήσω αλλά όπως είπα χρειάζεται και η κατάλληλη στελέχωση. Όπως λέμε …..1=κανένας

  6. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος. λέει:

    @ Airwings

    Η τοποθετηση σου σεβαστη και τεκμηριωμενη. Προχωρας και ενα βημα παρακατω με την στελεχωση επιπλεον ατομων που ακουγεται σωστο.
    Το θεμα ειναι οτι απο την ημερα που δημιουργηθηκε μεχρι σημερα δεν εχει γινει τιποτε. Δεν εχει κυκλοφορησει ουτε ενα εγγραφο σχετικα με την Ασφαλεια Πτησεων.
    Κατι φταιει αλλα τι ;

  7. Ο/Η airwings λέει:

    Η δικιά μου ψήφος είναι ΟΧΙ. Να παραμείνει εκεί που είναι και μάλιστα να στελεχωθεί και με περισσότερα άτομα όπως του Τεχνικού και Υγειονομικού.
    Το ΓΑΠΕ πρέπει να είναι ανεξάρτητος φορέας και να είναι μακρυά από …ψιθύρους και σφυρίγματα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2016.

    Ιανουάριος 2016

    Poster_2016-1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2016

    2016-2 POSTERHires εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: