Opinion is like the asshole, everybody has one.

Τα παλικάρια τα  θάψαμε, τους τιμήσαμε και θα τους θυμόμαστε και αυτούς  όπως όλους της μικρής Αεροπορικής μας οικογενείας που κατά καιρούς χάσαμε. 

Η βρώμα , όμως , που κάποιοι άφησαν και αφήνουν μετά από κάθε αεροπορικό ατύχημα είναι ακόμη στον αέρα.  

Πρόκειται για ανίδεους ?   

ή για τσιράκια κάποιων που το κάνουν με σκοπό για να πλήξουν το ΟΠΛΟ, κρυβόμενοι πίσω από την «δήθεν» ενημέρωση ? 

Ακούστηκε και διαβάστηκε σχεδόν σε όλον το τύπο ότι το Ε/Π είναι παλιό διότι είχε 9 χιλιάδες και κάτι ώρες. 

Ε και ???  

Είναι παλιό ένα μέσο 9 χιλιάδων ωρών ? 

Ας μου δείξει κάποιος ή ας με παραπέμψει σε ένα τεχνικό εγχειρίδιο. ή οδηγία του κατασκευαστή ή της  F.A.A, σε πόσες ώρες ή σε πόσα χρόνια ένα μέσο αποσύρεται.

Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως.   

Ένας…………..

Δεν θα βρεθεί κάνει !!. 

ΕΝΑ ΜΕΣΟ Η  ΕΙΝΑΙ  ΠΛΟΪΜΟ  Η  ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ μέση κατάσταση δεν υπάρχει. 

Ο εκμεταλλευόμενος, είτε πρόκειται για ιδιώτη, είτε για εταιρεία, είτε για δημόσια ή στρατιωτική υπηρεσία είναι αυτός  ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ που κρίνει αν το μέσον πρέπει  να αποσυρθεί, είτε διότι η περαιτέρω συντήρηση κρίνετε οικονομικά ασύμφορη, ή δεν διαθέτει  τα μέσα να την κάνει, ή διότι το μέσον θα μείνει εκτός ενεργείας για μακρύ χρονικό διάστημα. 

Το συγκεκριμένο Ε/Π είχε 9000 ώρες. Δηλαδή η άτρακτος.

Η  επιστήμη της Μεταλλουργίας, για αυτούς που δεν το γνωρίζουν, είναι αρκετά προχωρημένη για να μην πω ότι κάνει …θαύματα. 

Οι άτρακτοι  των α/φων  είναι.. ON CONDITION.

Αυτό σημαίνει ότι όσο μπορείς να την συντηρείς,  σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες του κατασκευαστή, τη διατηρείς σε πτήσιμη κατάσταση. 

Όσο για τα κινητά μέρη του  α/φους,   ΝΑΙ  υπάρχουν περιορισμοί ωρών λειτουργίας. Για τον λόγο αυτό και κάθε ιπτάμενο μέσο έχει  και τα  ανάλογα μητρώα. Α. Της ατράκτου, Β.  Ένα για κάθε κινητήρα Γ.  Της κάθε έλικας ή κάθε στροφείου αν πρόκειται  για Ε/Π. 

Το κάθε ανταλλακτικό που κατασκευάζεται έχει την υπογραφή καταλληλότητας ( Quality assurance η Quality control ) του εργοστάσιου το οποίο έχει ελέγχει και πιστοποιηθεί από την  F.A.A. Μην ξεχνάτε ότι του ίδιου τύπου Ε/Π χρησιμοποιούνται και στην ιδιωτική αεροπορία. Το  κάθε ανταλλακτικό συνοδεύεται  από την πράσινη ετικέτα  (green tag ) την οποία ο μηχανικός τοποθετεί στο μητρώο μετά την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και σε αυτό  που αφαιρείται τοποθετεί την κόκκινη ετικέτα ( red tag) που σημαίνει ότι είναι χρησιμοποιημένο και πρέπει να πάει για επιθεώρηση η επισκευή. 

Ποιος είναι αυτός ο μηχανικός που θα παραβεί αυτόν τον κανόνα  και θα κάνει  κάτι διαφορετικό?

Προτιμά να το καθηλώσει για όσο χρόνο χρειαστεί μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό παρά να βάλει την υπογραφή του και να το αποδεσμεύσει για πτήση.
 
Είναι εγκληματικό, και εγώ δεν άκουσα ΠΟΤΕ έλληνας αξιωματικός η υπαξιωματικός να υποπέσει σε τέτοιο παράπτωμα. 

Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ στην  F.A.A με κάποια «μεγάλη σφραγίδα» για να ελεγχθεί και να πιστοποιεί την καταλληλότητα των ανταλλακτικών. Όλα τα εργοστάσια παράγουν και ελέγχουν τα ανταλλακτικά  συμφωνά με τις προδιαγραφές που έδωσε η  F.A.A και είναι υπεύθυνα. 

Εδώ θέλω να κάνω μια παρένθεση και να πω ότι υπάρχουν ανταλλακτικά τα οποία δεν γίνονται μονό για αεροπλάνα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.  Ένα  alternator που χρησιμοποιείται από την  CESSNA  η την  PIPER η άλλης εταιρείας είναι το ίδιο με αυτό που «φοράνε» πολλοί τύποι αυτοκίνητων στην Αμερική. Για το αυτοκίνητο κοστίζει 150 δολ ενώ το ίδιο ανταλλακτικό για τα αεροπλάνα  κοστίζει 600 η 700 δολ. Ο λόγος της διαφοράς είναι  ότι οι έλεγχοι που έγιναν για να αναβαθμίσει σε αεροπορικό υλικό και να πάρει την πράσινη ετικέτα έφτασαν την τιμή του εκεί ψηλά. 

Μίλησαν οι «ειδικοί» για αστοχία υλικού.

Ποιος το αποφάσισε αυτό?

Κάποιοι «ειδικοί»σε κάποιο  studio ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού, ή επί του «πιεστηρίου» ????? 

Α Μ Ο Ι Ρ Ο Ι …..αν αυτό το υλικό δεν πάει σε ειδικό εργαστήριο του εξωτερικού να ελεγχθεί και να αποφανθούν οι πραγματικά ειδικοί , κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να μιλεί για αστοχία υλικού.

Όχι ότι δεν συμβαίνει, αλλά θα το πουν άλλοι και όχι εσείς, οι «ειδικοί του καναπέ», που εκτός από το να χαρακτηρίζονται – το ελάχιστο – ως  αστείοι ή γραφικοί (θέμα που  δεν με νοιάζει), γίνονται επικίνδυνοι και αυτό με νοιάζει. 

Δεν καταλαβαίνουν ότι δημιουργούν πρόβλημα ακόμη και στις οικογένειες των χειριστών που αναρωτιούνται με τι είδους  ιπτάμενα μέσα πετούν τα παιδιά τους ή οι σύζυγοι τους ?? 

Ας σταματήσουν λοιπόν αυτοί οι ‘’διαμορφωτές και οι αναλυτές’’  με  IQ μπιφτεκιού να βγαίνουν στα κανάλια και στα ραδιόφωνα και να λένε τις «παπα@@ές» τους. 

Την αλήθεια θα την μάθετε από αυτούς που βρίσκονται στις πίστες και στα υπόστεγα, από αυτούς που τα συντηρούν και αυτούς που τα πετούν. 

Αυτοί είναι οι ειδικοί, όλοι οι άλλοι εν στολή η όχι που το «παίζουν» ειδήμονες είναι για  τα ….μπάζα 

Η διερεύνηση είναι σε εξέλιξη. Το πόρισμα θα δείξει τι έγινε. Ας περιμένουμε λοιπόν υπομονετικά να αποφανθούν οι ειδικοί, τεκμηριωμένα και με τα εργαστηριακά αποτελέσματα , αν απαιτηθούν. Έτσι γίνεται παγκοσμίως.  

Στην πατρίδα μας , δυστυχώς, όλοι κάνουν διερεύνηση  long distance!!!!!!!!!  

Ένα αεροπλάνο στο ΠΕΡΟΥ να πέσει, οι παραθυράτοι, θα μας  «ενημερώσουν» πως έπεσε. Αν ρωτηθεί κάποιος από αυτούς να μας πει τι γνώσεις έχει από αεροπλάνα και ελικόπτερα η απάντηση του είναι ότι «δημοκρατία έχουμε και ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του» 

Σωστά. 

Opinion is like the asshole, everybody have one.

Στέφανος Άτσαλος

New York 23 March 2008

 

ΥΓ Army Aviator

Το έλαβα σήμερα και το ανέβασα αμέσως, γιατί, το ξαναλέω, ο Στέφανος, αν και τόσο μακρυά (γεωγραφικά) από την Πατρίδα, ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ ΔΙΑΝΑ και συμμερίζεται τον ΠΟΝΟ μας αλλά και την ΟΡΓΗ μας.

Σε ευχαριστούμε, για μια ακόμη φορά Στέφανε.  

Advertisements
Comments
19 Σχόλια to “Opinion is like the asshole, everybody has one.”
  1. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ huey

    »ας μην υπερεκτιμουμε τις δυνατοτητες τις δικες μας ή του ελικοπτερου..αυτο που μετραει δεν ειναι το περας των αποστολων αλλα οι ασφαλεια μας και οι επιστροφη ολων μας στις οικογενειες μας!!»

    ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΚΕΨΗ ας είναι το παράδειγμα για όλους μας !

  2. Ο/Η huey λέει:

    παντως αν δεν νοιαστουμε εμεις για το πληρωμα και τον εαυτο μας..δυστυχως δεν προκειτε να νοιαστει κανεις..γι΄ αυτο θα ηθελα να πω οτι η ματαιωση μιας πτησης,λογω καιρου,δεν ειναι ντροπη!ας μην υπερεκτιμουμε τις δυνατοτητες τις δικες μας ή του ελικοπτερου..αυτο που μετραει δεν ειναι το περας των αποστολων αλλα οι ασφαλεια μας και οι επιστροφη ολων μας στις οικογενειες μας!!

  3. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Στέφανος

    »Κανεις δεν το μετανοιωσε που γυρισε πισω. Απεναντιας το μετανοιωσαν αυτοι που το επιχειρησαν και η τους εγινε μαθημα η δεν ειναι πλεον μαζι μας.»

    Αυτή η σκέψη ας είναι το παράδειγμα για ΟΛΟΥΣ

  4. Ο/Η Στεφανος λέει:

    Θελει πραγματι δυναμη ψυχης να αποφασισει ενας χειριστης να ματαιωσει μια αποστολη,ενω βρισκετε εν πτησει . Και εκει ειναι που γινοντε τα λαθη.Εκεινη την στιγμη πρεπει να βαλει τον εγωισμο του κατω και «να τον πατησει» διοτι περι στιγμης εγωισμου προκειτε και ειδικοτερα αν απο το σημειο αυτο που εχει παλιοκαιρο η ομιχλη καποιος αλλος η αλλοι περασαν.Αλλα δυστυχως η σκεψη μας ειναι … γιατι αυτοι και οχι εγω? Μην ξεχνας ποτε οτι τα ορια τα βαζεις εσυ και οχι οι αλλοι. Κανεις δεν το μετανοιωσε που γυρισε πισω. Απεναντιας το μετανοιωσαν αυτοι που το επιχειρησαν και η τους εγινε μαθημα η δεν ειναι πλεον μαζι μας.

  5. Ο/Η huey λέει:

    εσυ τα ξερεις καλυτερα φιλε army aviator..εχουν τυχει στιγμες ομως,σιγουρα και σε σενα,να συναντησεις ομιχλη ή αλλες δυσκολες καιρικες συνθηκες σε περιοχη που δεν το περιμενες… ο θεος να μας δωσει κουραγιο και δυναμη να συνεχισουμε να εργαζομαστε για την ασφαλεια τον πτησεων!κουραγιο παλικαρια!

  6. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ huey

    »ας προσεξουν οι ”μεγαλοι”, πριν δωσουν διαταγες για τις διαφορες αποστολες, τις καιρικες συνθηκες..γιατι κακα τα ψεμματα ειναι το μονο πραγμα που ‘υστερουν’ τα συγκεκριμενα ε/π..»

    Σαν επισήμανση αγαπητέ huey, την δέχομαι. Αλλά ως ορισμένος κυβερνήτης ενός μέσου, έμαθα, ότι πρέπει να μελετώ τον καιρό και τη πρόγνωση, να σχεδιάζω αλλά και να λέω ότι Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ.
    Το έχω κάνει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ όταν πράγματι δεν πήγαινε ο καιρός.

  7. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Στέφανος
    Μπήκε η λέξη που είπες

  8. Ο/Η Στεφανος λέει:

    Θα παρακαλουσα διπλα στην λεξη χειριστες να βαλετε και την λεξη μηχανικους.

  9. Ο/Η Στεφανος λέει:

    Προς ολους τους χειριστες και μηχανικούς
    Λεβεντες, βλεπετε οτι το ΟΠΛΟ που υπηρετειτε βαλετε απο παντου και ειδικοτερα οταν γινετε ενα ατυχημα. Δεν φτανει που θρηνειτε τους συναδελφους σας, δεν φτανει η παγωμαρα που πεφτει στις μοναδες (το εζησα) τις ημερες αυτες, δεν φτανει που μερικοι απο εσας μπορει να αργησετε να το ξεπερασετε (διοτι ησασταν πολυ κοντα στους νεκρους) εχετε και τους απ εξω να ακουτε τα «κουφα» με τον τονο. Μιληστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε επιτελους. Οι εποχες αλλαξαν, και δεν αλλαξαν μονο για μερικους, αλλαξαν και για εσας. Βαλτε μερικους «εντος» στην θεση τους. Εσεις χερετε ποιους.
    Οσο τα αφηνετε τα προβληματα να διογκονοντε μετα απο καθε ατυχημα θα τα βρισκετε μπροστα σας διπλασια και τριπλασια σε ογκο και θα μετανοιωνετε που δεν βαλατε το μαχαιρι στο κοκκαλο την προηγουμενη φορα. Ειδικα στους «εντος» που το δηλητηριο τους ειναι περοσσοτερο φαρμακερο απο τους εξω.
    Τα κινητρα των «εξω» τα ξερετε και στο κατω κατω δεν ειναι δικη σας δουλεια να μπερδευτειτε. Τους «μεσα» ομως ειναι δικη σας δουλεια. Τους ξερετε. Αντε λοιπον. Do something.

  10. Ο/Η huey λέει:

    η συντηρηση στο μεσο ειναι αψογη παρα τις περιορισμενες δυνατοτητες…λογω ανταλλακτικων και εργαλειων!απλα..χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος…ας προσεξουν οι »μεγαλοι» ,πριν δωσουν διαταγες για τις διαφορες αποστολες,τις καιρικες συνθηκες..γιατι κακα τα ψεμματα ειναι το μονο πραγμα που ‘υστερουν’ τα συγκεκριμενα ε/π..
    οσοι πεταξαν με ομιχλη πιστευω οτι ξερουν…
    καλη ανταμωση αδερφια μας που χαθηκατε τοσο νωρις..θα σας θυμωμαστε παντα!

  11. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Yaz Okulu

    Welcome in our blog.
    No there is not any other information about this subject in other languages. You should learn Greek, or use some of the known transalate softwares, in order to understand the subject of this blog.
    Thank you for your visit

  12. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Petros
    Σε ευχαριστώ Πέτρο για την παρέμβασή σου. Έτσι είναι όπως τα λες.

  13. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Giorgos

    Αγαπητέ Γιώργο, το παληκάρι ο Στέφανος, έχει στην πλάτη του 4 με 5 χιλιάδες ώρες πτήσης. Άρα ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και πολύ μεγάλη. Το σκεπτικό σου τώρα,
    »Αν μερικοί την έκαναν την λαδιά τους και πάνε τώρα να τα μπαλώσουν όπως-όπως για να σώσουν τις καριέρες τους είναι δικό τους πρόβλημα. Δεν τους φταίνε σε τίποτα τα πληρώματα (που δεν μας περισεύουν) ούτε τα μέσα (που επίσης δεν μας περισεύουν). », ακούγεται – θα μου επιτρέψεις να σου πω – πολύ »παραθυράτο», »εισαγγελάτο» και »μακοπουλικό». Βέβαια έχεις και εσύ το opinion σου και έχεις το δικαίωμα να γράφεις όσα πιστεύεις. Αλήθεια, είσαι ιπτάμενος; έχεις σχέση με τη πτήση και το flight line? Διότι αν έχεις θα πρέπει να ήξερες ότι η υπογραφή του υπολόγου αλλά και του επιθεωρητού, είναι »ιερές» και μη αμφισβητήσιμες, για πολλούς και διαφόρους λόγους, μεταξύ των οποίων και η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    Θεωρώ ότι μια πολύ περιεκτική και πλήρη απάνητηση σου έδωσε ο Petros στο σχόλιό του.
    Σε ότι αφορά τώρα τις »λαδιές» και τις »καριέρες» που αναφέρεις, να ξέρεις ότι κανείς από μας δεν βάζει ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ στην αδελφοσύνη και τη συναδελφοσύνη που σε δένει, μέσα από κοινές αγωνίες, ιδρώτα, κινδύνους και κόπους.
    Αλλά για να μπορέσεις να με καταλάβεις, πρέπει να είσαι στο »συνάφι» μας, που έχω την εντύπωση ότι δεν είσαι. Απλά (και πιθανά) να είσαι και συ επηρεασμένος από τους »τηλε-ειδικούς» και »τηλε-επιστήμονες» που μας-σε βομβαρδίζουν κάθε μέρα στις 8. Σου προτείνω να διαβάσεις το βιβλίο της Παναγιωταρέα »Ο κυρίαρχος των 8» για να δεις πως παίζονται τα παιχνίδια, που βλέπω ότι και συ – όπως δυστυχώς πολλοί άλλοι -»αγόρασες» από το γυαλί.
    Θα κλείσω με αυτό που σου έγραψε ο Petros »Όχι άλλος λαικισμός, όχι άλλη παραπληροφόρηση! »

  14. Ο/Η Στεφανος λέει:

    http://ncrpweb.wip.gsa.gov/gsa/cm_attachments/GSA_DOCUMENT/UH-1_Inspection_Planning_Guide_R2I-x2-p_0Z5RDZ-i34K-pR.doc

    Στο παραπανω λινκ θα βρειτε το εγχειριδιο συντηρησης του Ε/Π
    UH-1H. Διαβαστετο με την προσοχη που απαιτει ενα εγχειριδιο και ειδικοτερα το κεφαλαιο 8 που αναφερετε στην ατρακτο.Το εγχειριδιο ειναι με τον αριθμο ΤΜ-55-1520-210-23.
    Επισης το πιστοποιητοκο τυπου του Ε/Π ειναι το Η3SO.
    Οποιον και απο τους δυο αριθμους αν βαλετε στο Google θα σας παραπεμψει στο ελικοπτερο.

  15. Ο/Η Yaz Okulu λέει:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

  16. Ο/Η Petros λέει:

    Αν εσύ Γιώργο νοιάζεσαι μία φορά για τα πληρώματα, οι μηχανικοί και οι τεχνικοί που ζούνε μαζί τους καθημερινά και υπογράφουν για την αποδέσμευση κάθε πτητικού μέσου η όχι, νοιάζοντα 10000000000 φορές περισσότερο. Όχι άλλος λαικισμός, όχι άλλη παραπληροφόρηση!

  17. Ο/Η Giorgos λέει:

    δεν έχει και μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα το παληκάρι o Stefanos, ε?

    Άκου εκεί τι λέει, ένα μέσο ή είναι πλόϊμο ή δεν είναι. Θα συμφωνήσω τελικά με το συμπέρασμά του: Opinion is INDEED like the asshole, everybody have one.

    Αν μερικοί την έκαναν την λαδιά τους και πάνε τώρα να τα μπαλώσουν όπως-όπως για να σώσουν τις καριέρες τους είναι δικό τους πρόβλημα. Δεν τους φταίνε σε τίποτα τα πληρώματα (που δεν μας περισεύουν) ούτε τα μέσα (που επίσης δεν μας περισεύουν).

    Καλά θα κάνουν να ξυπνήσουν μερικοί, εκτός αν πρέπει να πέσουν όλα τα ελικόπτερα για να πούμε επιτέλους ότι «μας φτύνουν» αντί για «βρέχει»…

  18. Ο/Η Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Βλέπεις Στέφανε, δεν είσαι μόνο εσύ που έχεις τέτοια άποψη, υπάρχουν ακόμη ορθώς και υγειώς σκεπτόμενοι έλληνες πολίτες που καταλαβαίνουν τα παιχνίδια που παίζονται… και για δεις οτι είστε στην ίδια συχνότητα δεν έχεις παρά να ταξιδέψεις στην διεύθυνση που έχει τίτλο «….ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΡΕ….»

    http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=7803.0

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: