ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ και ….oι ενημερωμένοι…..

es-822-remains-large.jpg

Στο χθεσινό μου ποστ ΠΤΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ Ε/Π UH-1H, σχετικά με το ατύχημα του ΕΣ 822 που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο τριών αγαπημένων συναδέλφων, αφού έκανα ορισμένες σκέψεις κατέληγα κάπως έτσι :

»Αφήστε λοιπόν τις κορώνες τις ”πληροφόρησης” (που δεν έχουν φανερή πηγή αλλά ούτε και φανερό σκοπό) και

Σκύψτε, μαζί με μας, μπρος τους άταφους ακόμα Νεκρούς μας.»

Σήμερα, δεν το κρύβω άλλωστε, κάθισα και διάβασα ΟΛΑ τα δημοσιεύματα των εφημερίδων που έχουν σελίδα στο διαδίκτυο και μπορώ να πω, εκτός από τις κορώνες κάποιων, που εξυπηρετούν πολιτικούς σκοπούς (βλέπε είτε συμπολιτεύσεως είτε αντιπολιτεύσεως), η κάλυψη του τραγικού συμβάντος, είναι μέσα στα »αποδεκτά» για μένα (και ελπίζω και για όλους τους 30.000 αναγνώστες μου) επίπεδα.

Δεν λέω, υπήρξαν και κορωνίτσες περί παλαιότητας, δημοσιεύματα περί προγραμμάτων που προωθούσε το ΠΑΣΟΚ και δεν συνέχισε η Ν.Δ και τούμπαλιν, καταγραφές του πόσες επερωτήσεις έκανε ο τάδε και ο δείνα…. και πάει λέγοντας….

Εντάξει, όλα είναι αποδεκτά και όλα κατανοητά, μια που ξέρουμε, και που βρισκόμαστε, αλλά και ΠΟΙΟΙ παίζουν μπάλα ΣΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΓΗΠΕΔΟ…. (είπαμε όμως ο ρημάδης ο Σ.Π.Κ είναι αυστηρός…..).

Εντάξει η »ενημέρωση της κοινής γνώμης» είναι και απαράβατη αρχή λειτουργίας του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, αλλά και υποχρέωση των εντεταλμένων οργάνων για να την κάνουν.

Ψάχνοντας στον γούγλη, έπεσα στην σελίδα της DefenceNet και είχα την »τύχη» να διαβάσω το άρθρο Τα αίτια και οι υπεύθυνοι του ατυχήματος του UH-1H που δεν είναι ενυπόγραφο αλλά η εκτίμησή μου είναι ότι τυχαίνει της έγκρισης της εταιρείας DefenceNet Media.

Το άρθρο αγαπητοί μου, αναρτήθηκε στις 18-3-2008, στις 15:46:19, δηλαδή κάνα – δύο τρεις ώρες μετά τη στιγμή του δυστυχήματος και έχει ως εισαγωγή του την εξής πρόταση:

»Σε αστοχία υλικού για την οποία καταδεικνύονται από έγκυρες πηγές του ΓΕΣ, τρεις παράγοντες ως υπεύθυνοι, οφείλεται η πτώση του ελικοπτέρου UH-1H Huey και ο τραγικός θάνατος των ………»

Επίσης κάπου μέσα στο άρθρο αναφέρεται ότι ο συντάκτης έχει …….

‘πληροφόρηση από ανώτερο αξιωματικό της Διεύθυνσης Αεροπορίας Στρατού, ο οποίος τους είπε ότι η κατάσταση με τα UH-1H, έχει φθάσει στο απροχώρητο, ότι πετάμε αρχαία ελικόπτερα και ότι κάποιες φορές είναι συντηρημένα με »ανταλλακτικά μαϊμούδες», όταν υπάρχουν βέβαια. Γιατί με τον πρόσφατο νόμο3433/2006 δεν μπορούμε να αγοράσουμε ανταλλακτικά κ.λ.π, κ.λ.π »

Κάπου μέσα στο άρθρο λοιπόν, διάβασα και την μεγάλη »αλήθεια τους» ότι…..

»τα ανταλλακτικά που αγοράζονται για τα UH-1H, δεν συνοδεύονται από πιστοποιητικά της FΑΑ που είναι ο μόνος αρμόδιος φορέας πιστοποίησης»

Άντε τώρα να ….αποδείξεις ότι δε είσαι …αρκούδα, αλλά θα το προσπαθήσω έτσι για ένα μνημόσυνο στους νεκρούς μας

Αγαπητοί μου Κύριοι (με και χωρίς μαλλιά)…………

Θα ήθελα να μου αφήσετε σε ένα σχόλιό σας σε αυτό το ποστ (δύο λινκαρίσματα σας έκανα, δεν θα το πάρει κανένας είδηση), απαντήσεις για τη :

Τη φόρμουλα και το τρόπο που μέσα σε 2 ώρες από τη στιγμή του δυστυχήματος, οι »έγκυρες πηγές του ΓΕΣ», που επικαλείσθε, βγάλανε – και εσείς υιοθετήσατε – ότι το δυστύχημα οφείλεται σε αστοχία υλικού.

Θα ήθελα επίσης να σας πληροφορήσω (εγώ ο απλός και ταπεινός ανώνυμος Army Aviator ) ότι η FΑΑ ΔΕΝ ΕΚΔΙΔΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ για ανταλλακτικά αεροπορικών μέσων που είναι στρατιωτικών προδιαγραφών (Mil….). Δηλαδή για στρατιωτικά Ε/Π UH-1H, όπως το ΕΣ 822. Οι υφιστάμενες διαταγές για την προμήθεια ανταλλακτικών αεροπορικών μέσων του ΓΕΣ – και καλώς – προβλέπουν τη προμήθεια ανταλλακτικών με πιστοποιητικό κατασκευαστού ΟΕΜ (Original Equipment Manufacturer).

Θα ήθελα επίσης να σας πληροφορήσω ότι η ΔΑΣ του ΓΕΣ, εξ αποστολής δεν υπεισέρχεται στην αλυσίδα προμήθειας και πιστοποίησης της καταλληλότητας των αγοραζόμενων ανταλλακτικών. Απλά, μέσω των Συγκροτημάτων ΑΣ, υποβάλλονται οι προϋπολογιζόμενες ανάγκες, προς τα αρμόδια όργανα της ΔΥΠ και τα προσκομιζόμενα ανταλλακτικά, ελέγχονται από αντίστοιχα όργανα της ΔΤΧ, που έχουν και την αρμοδιότητα και την ευθύνη της προμήθειας και της συντήρησης αντίστοιχα. Συνεπώς όσα υποστηρίζει στο άρθρο σας »ο ανώτερος αξιωματικός της Διευθύνσεως Αεροπορίας Στρατού», όπως επικαλείσθε, θα έπρεπε να έχει διπλο-τσεκαρισθεί πριν αναρτηθεί…….

Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι δέχομαι την άποψή σας ότι το δυστύχημα οφείλεται σε αστοχία υλικού, που μέσα σε δύο ώρες από την συντέλεσή του, εσείς το αναρτήσατε.

Αυτό είναι είναι δουλειά της αρμόδιας επιτροπής διερεύνησης.

Τέλος ως προς τα υπόλοιπα που καταγράφονται στην ανάρτηση, περί νόμου προμηθειών, περί αμαρτιών του παρελθόντος (συμπληρώνω εγγύτερου και απωτέρου) που βαρύνουν τον νυν ΥΕΘΑ, δεν έχουν να κάνουν με το συμβάν αυτό καθ’ εαυτό αλλά με άλλους στόχους που δεν μου είναι γνωστοί…..

Εκείνο όμως που ξέρω είναι ότι όταν έπεσε στην Αλεξάνδρεια το ΕΣ 622, από το πλήθος των »ενημερωμένων» και των »ενημερώσεων» (και δεν αναφέρομαι στην ιστοσελίδα σας και στις περιοδικές εκδόσεις σας) και βεβαίως κάτω από το βάρος των εντυπώσεων (νέες ζωές χάθηκαν), ο τότε Α/ΓΕΣ, του τότε Δ/ΔΑΣ μη ανθιστάμενου (τουλάχιστον όπως προκύπτει εκ του αποτελέσματος), ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΙΣ ΝΥΚΤΕΡΙΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ των Ε/Π UH-1H !!!

Τώρα τι ;;

Μήπως να σταματήσουν τελείως οι πτήσεις των Ε/Π UH-1H ?

Δεν αναλογίζεται κανένας ότι με αυτόν τον τρόπο, κρίσιμες ειδικότητες, όπως αυτές της Αεροπορίας Στρατού, μένουν ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ;

Δεν αναλογίζεται κανένας ότι με αυτόν τον τρόπο ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ, το ΟΠΛΟ, ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ του, οι ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ;

ΑΥΤΑ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ, ως ελάχιστο φόρο τιμής προς τους ΝΕΚΡΟΥΣ μας.

 

υγ

Να με συγχωρέσουν οι 30.000 (και βάλε) αναγνώστες μου για τη φωτογραφία, αλλά σήμερα που ήδη τους έχουμε αποδώσει τις προβλεπόμενες για ΗΡΩΕΣ τιμές, οφείλουμε να συνεχίσουμε τη »μάχη» της ενημέρωσης.

 

Advertisements
Comments
25 Σχόλια to “ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ και ….oι ενημερωμένοι…..”
  1. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος. λέει:

    @ Δημητρη

    Συμφωνω απολυτα μαζι σου Δημητρη.
    Δυστυχως ομως πολλοι δεν καταλαβαινουν τι σημαινει συνοχη και οτι συμβαινει και προκειτε να συμβει καποια μερα θα πεσει στα κεφαλια τους. Δεν καταλαβαινουν καποιοι οτι γινοντε «τσιρακια» καποιων,βγαζοντας προς τα εξω τα «οικογενειακα» τους.
    Σκαβουν τον λακκο τους αν και νομιζουν οτι αυτοι θα «θαψουν» αλλους.Εγραψα παλαιοτερα για το ατυχημα του HUEY οτι οι εχθροι ειναι μεσα και πρεπει να τους απομονωσουν.
    Και εκεινο που με στενοχωρει ιδιαιτερα ειναι η γκρινια.
    Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Το πρωτο συστατικο της συνταγης για ατυχημα…………

  2. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    @ Στέφανο

    Γι’αυτό το διατύπωσα έτσι, γιατί όλο σκαλίζουν και όλο κάτι «ψάχνουν» να βρούν. Και για τον μη γνώστη, ο αποπροσανατολισμός του είναι εγγυημένος! Οι εντυπώσεις βλέπεις είναι αυτές που μένουν…, και το κακό έχει ήδη γίνει. Γι’αυτό το ΟΠΛΟ χρειάζεται ΣΥΝΟΧΗ, που μόνο απο τα στελέχη του μπορεί να επιτευχθεί. Γιατί ο «εχθρός» παραμονεύει εκεί έξω.

  3. Ο/Η Στεφανος Ατσαλος. λέει:

    @ Δημητρη.

    Δεν ειναι καθολου απλα και ευκολα. Τα «κανουν» απλα και ευκολα διοτι εχουν τους λογους τους.
    Αρχιζει ο «δευτερος γυρος» της οργανωμενης επιθεσης με «δηθεν» στοιχεια.

    Το εχουμε ξαναδει το εγο……….

  4. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Η κακή συντήρηση ένοχη για τη φονική πτώση του «Χιούι»

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=91183824

    Τελικά είναι όλα τόσο απλά και σίγουρα?

  5. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

    Η εκτίμησή μου, για την ενημέρωση των οικογενειών των θυμάτων, είναι ότι αυτές θα ενημερωθούν πλήρως και με λεπρτομέρεια για τα αίτια του ατυχήματος.
    Αυτό βέβαια δεν απαλύνει τον πόνο κανενός εκ των οικείων των νεκρών μας, αφού και για μας τους συναδέλφους τους, ο πόνος είναι πόνος.

    Σε ότι αφορά την παρότρυνσή σου, να με συγχωρέσεις που παρεξήγησα τα γραφόμενά σου.
    Σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση και την επίσκεψη.

  6. Ο/Η ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ λέει:

    «Τα πορίσματα των αεροπορικών ατυχημάτων των Ενόπλων Δυνάμεων, αγαπητέ μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ της τηλεόρασης, αλλά για αυτούς που πετάνε τα αεροπορικά μέσα.»

    Θα συμφωνήσω αλλά θα μου επιτρέψεις να προσθέσω ότι είναι και για τις οικογένειες των θυμάτων….

    «ειρωνική, ή μήπως κάνω λάθος;»
    όχι εδώ κάνεις λάθος.Δεν ειρωνεύτηκα.απλά ο γραπτός λόγος παρεξηγείται κάποιες φορές.’ισα ίσα σε παροτρύνω να συνεχίσεις.και να συνεχίσεις να δίνεις γνώση!!

  7. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

    Αγαπητέ μου, γράφεις »και δυστυχώς καταλαβαίνω ότι κανείς δε θα μάθει ποτέ την αλήθεια…»
    Θα το μάθουν αυτοί που πρέπει και έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μέτρα, αν χρειασθεί να ληφθούν κάποια μέτρα. Τα πορίσματα των αεροπορικών ατυχημάτων των Ενόπλων Δυνάμεων, αγαπητέ μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ της τηλεόρασης, αλλά για αυτούς που πετάνε τα αεροπορικά μέσα.
    Σε ότι αφορά την (ειρωνική, ή μήπως κάνω λάθος; ) παρότρυνσή σου να συνεχίσουμε, σε διαβεβαιώ ότι ναι θα συνεχίσω να αντιπαλεύω όσους και όσα ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ, όσους βέπουν TV αλλά και ασχολούνται με τον λεγόμενο »εξειδικευμένο» για αμυντικά θέματα τύπο.

  8. Ο/Η ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ λέει:

    Φυσικά και σε διαβάζω…και δυστυχώς καταλαβαίνω ότι κανείς δε θα μάθει ποτέ την αλήθεια…Συνεχίστε παιδιά να εμπλουτίζεται με γνώσεις και απόψεις όλους αυτούς που κάνουν υποθετικά σενάρια όπως επίσης και αυτούς που φοβούνται την αλήθεια.

  9. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ [της 13-5-2008]

    Αγαπητέ επισκέπτη, δεν ξέρω αν είσαι ο ίδιος επισκέπτης με αυτόν που με διάβασε και άφησε σχόλιο στις 15-4-2008, αλλά η απάντηση στο σχίό σου, βρίσκεται στην απάντηση που έδωσα στις 16-4-2008.
    Ευχαριστώ που με διαβάζεις.

  10. Ο/Η ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ λέει:

    άραεγ σχεδόν 2 μήνες μετά από εκείνη τη θλιβερή μέρα της 18/3/08 έχει βγεί το πόρισμα ή δεν πρόκειται να μάθουμε ποτέ τα αίτια?

  11. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ

    Σωστά μιλάς Δήμήτρη. Πολύ σωστά

  12. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

    Αγαπητέ μου ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ, το πόρισμα μάλλον είναι στη τελική φάση, Όχι δεν θα δημοσιοποιηθεί, διότι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία για τα αεροπορικά ατυχήματα των Ελληνικών Ε.Δ, τα πορίσματα χαρακτηρίζονται ΑΠΟΡΡΗΤΑ, για πολλούς και διαφόρους λόγους, μέσα στους οποίους είναι και οι εθνικοί, όσο και παράξενο να ακούγεται (π,χ για φαντάσου τι ωραία πληροφορία – και χωρίς κόπο – θα είχαν οι απέναντι »σύμμαχοί» μας, εάν κάποιο πόρισμα έλεγε ότι κάποιο ατύχημα, της ΠΑ, του ΣΞ ή του ΠΝ, οφειλόταν σε μη επαρκή εκπαίδευση ή κάτι τέτοιο).
    Σε ότι αφορά τη πολιτική αεροπορία, είναι όπως στα γράφει ο Δ. Σαμπάνης.
    Σε ότι τώρα αφορά στο ερώτημά σου για τους »ενημερωμένους», το έγραωα και εγώ και ο Στέφανος ο Άτσαλος, σχεδόν όλοι τους παπαγαλίζουν their masters’ voice, χωρίς να σκέπτονται τίποτε άλλο εκτός από αυτό.
    Αρκεί να θυμηθούμε τον βερύκοκο, με το ελικόπτερο (που δυστυχώς το πέταγε δικός μας απόστρατος της αεροπορίας στρατού) να δίνει τη πλήρη διάταξη μάχης του Στόλου στον αέρα και real time παρακαλώ, στη κρίση των Ιμίων !!
    Αν αυτό είναι πληροφόρηση τότε ναι εγώ είμαι ελέφαντας…..
    Αλλά δεν φταίνε αυτοί, το είπα και αλλού, αυτοί το ψωμάκι τους βγάζουν. Οι πολιτικοί ταγοί μας φταίνε που δεν προστατεύουν αυτά για τα οποία εμείς πληρωνόμαστε (σιγά τα πολλά λεφτά) και πολλές φορές πεθαίνουμε κιόλας.

  13. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη ένας μήνας είναι λίγος για ένα ολοκληρωμένο πόρισμα. Ειδικός δεν είμαι. Τώρα η δημοσιοποίηση είναι άλλο θέμα και επειδή αγγίζει την εθνική άμυνα, η πραγματοποίησή της φαντάζει πιό δύσκολη. Στην πολιτική αεροπορία τα πράγματα ως προς το σκέλος της δημοσιοποίησης είναι διαφορετικά, αν και ως προς την «ευρύτητα του περιεχομένου» ίσως να παίζονται διάφορα…

  14. Ο/Η ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ λέει:

    μετά από σχεδόν ένα μήνα το τελικό πόρισμα έχει βγει?θα βγεί?και αν βγει θα δημοσιοποιηθεί?
    και ερωτώ διότι δεν μπορώ να καταλάβω πώς οι συγκεκριμένοι κύριοι της πληροφόρησης οι «ενημερωμένοι…» στηρίζονται στις απόψεις τους?

  15. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ AIRFIGHTER
    Γράφω το »όνομά» σου με κεφαλαία, γιατί ΚΕΦΑΛΑΙΑ είναι αυτά που γράφεις.
    Ευχαριστώ

  16. Ο/Η airfighter λέει:

    Οι ενημερωμένοι… ξανακτυπούν! Η Καθημερινή «έβγαλε πόρισμα» ότι δεν οφείλεται σε μηχανική βλάβη. Αν κάποιος διαβάσει το άρθρο, θα δει ότι αναφέρει ότι πέρασε κανονικά τις συντηρήσεις – επιθεωρήσεις και ότι «δεν θα απογειωνόταν αν είχε πρόβλημα»… Δηλαδή δεν παρουσιάζει στοιχεία από την επιτροπή (πως θα ήταν δυνατό άλλωστε;), αλλά με τα μεγάλα γράμματα ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.

    ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ…ΕΓΩ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΑΝΤΑΣ!

    ΠΑΤΑΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΩΡΟΥΣ ΗΡΩΩΝ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ;

  17. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Δημήτρης Σαμπάνης.
    Σε ευχαριστούμε Δημήτρη. Είναι και αυτό μια μικρή επιβράβευση των κόπων όλων μας και του δικού σου.

  18. Ο/Η Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    Και κάποιοι τουλάχιστον που ξεχωρίζουν!!!

    http://www.hellenicdefense.gr/eidiseis/e080324a.html

    http://www.hellenicdefense.gr/eidiseis/e080328c.html

  19. Ο/Η Army Aviator λέει:

    Welcome.
    My blog does not give informations.
    Simply use to write down thoughts and opinions about the Hellenic Army Aviation

  20. Ο/Η Web Hosting λέει:

    Thanks for information, it seems like a good source.

  21. Ο/Η Army Aviator λέει:

    Ακόμη να δουν στην DefenceNet το ποστ αυτό ;
    Ή το είδαν και δεν έχουν τι να πουν……;

  22. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ pterarhos

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
    Από ότι είδα στο δικό σου πολύ αατνώς πέφτει (χα, χα)

  23. Ο/Η pterarhos λέει:

    υπέροχο blog – σήμερα σε βρίσκω..

    Ασχολούμαι κι εγώ με αεροπορικά θέματα, αλλά από μία άλλη σκοπιά (pterarhos.blogspot.com)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: