ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ Ε/Π ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ

  « Έχει ειπωθεί στο παρελθόν, με πολύ δόση αλήθειας ότι ο Σ.Ξ αρνείται να δει ξεκάθαρα και να αντιμετωπίσει το κόστος που πρέπει να πληρωθεί για να έχει δυνατότητες αεροκινήσεως. Ως αποτέλεσμα αυτού έχει ξεμείνει πολλές φορές από ανταλλακτικά και εξειδικευμένο προσωπικό συντήρησης. Μέρος αυτού του χρόνιου προβλήματος των ελλείψεων, είναι η μακροχρόνιος διαμάχη μεταξύ του ‘’χρήστη’’ και του υπεύθυνου για τη συντήρηση και τα ανταλλακτικά. Είναι δε κατανοητή η άποψη του τακτικού Διοικητή να θέλει να έχει ως οργανικές του μονάδες, τις μονάδες του ΤΧ και του ΣΥΠ, για υποστήριξη μέχρι και του επιπέδου του Τάγματος. Μια τέτοια οργάνωση του δίνει τη δυνατότητα για μέγιστη ετοιμότητα και ευκαμψία. Από την άλλη πλευρά οι ‘’σωματατζίδες’’ έχουν την άποψη ότι η αποκεντρωμένη υποστήριξη διοικητικής μέριμνας, κατακερματίζει σοβαρές ειδικότητες και διασκορπίζει πανάκριβες συλλογές εργαλείων.»

Υποστράτηγος John J. Tolson, 1973, σε άρθρο του για την

 ΑΕΡΟΚΙΝΗΣΗ, επιχειρήσεις Βιετνάμ 1961-1971 

Πόσο κοντά στη δική μας σημερινή πραγματικότητα βρισκόταν πριν από 24 χρόνια ο Στρατηγός……!!

 maintenance2.jpg

Από το FLIGHTFAX του Μαρτίου 2003, δανείζομαι ορισμένα σημεία που πρέπει να προσεχθούν, αν και όταν χρειασθεί να δουλέψουμε σε περιβάλλοντα σαν και αυτά του Αφγανιστάν….

ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

Τα θερμά και ψυχρά τμήματα των κινητήρων πρέπει πάντα να είναι καθαρά.

Οι βασικές στήλες των ΗΙΤ (health indicator test), πρέπει να είναι ανανεωμένοι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από το τμήμα των κινητήρων. Οι χειριστές πρέπει ξανα-ενημερωθούν για τον σωστό τρόπο που πρέπει να γίνεται ο έλεγχος των κινητήρων πριν από τη πτήση.

Οι πτέρυγες του κυρίου και ουραίου στροφείου φθείρονται πολύ γρήγορα όταν λειτουργούν σε αμμώδη περιβάλλοντα. Όλο το τεχνικό προσωπικό πρέπει να ξαναθυμηθεί τις διαδικασίες μικροεπισκευών των πτερύγων και να έχουν εξασφαλισθεί οι ανάλογες συλλογές.

Η πλύση των κινητήρων και όλου του σκάφους είναι από τα πιο σπουδαία θέματα συντήρησης. Η περιοδικότητα εφαρμογής τους που προβλέπεται από τα τεχνικά εγχειρίδια, πρέπει να τηρείται αυστηρά.

Ειδικά μέτρα καθαριότητας πρέπει να εφαρμόζονται στους αποσβεστήρες κραδασμών, τα φίλτρα λαδιού και υδραυλικού υγρού και σε όλα τα ελαστικά παρεμβάσματα.

Για περισσότερες πληροφορίες και συμπεράσματα κτυπήστε εδώ  (Eagle Team Web page)

Στην ιστοσελίδα  τώρα του PEGASUS, βρήκα ένα παράδειγμα ενημέρωσης του Διοικητή, πάνω σε θέματα συντήρησης, πολύ ενδιαφέρουσα και την αντιγράφω:

 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ Ε/Π    ….

 Μας έχουν απομείνει 1849,9 διαθέσιμες ώρες πτήσης από τις 2400 που έχουμε για το έτος αυτό, σύμφωνα με τον μέγιστο αριθμό ωρών πτήσης που έχει καθορισθεί. Όλα τα Ε/Π της Μονάδας έχουν πετάξει μηνιαία 200 ώρες. 

Το Ε/Π με τις περισσότερες ώρες πτήσης για κατά φάση επιθεώρηση, έχει υπόλοιπο ωρών 191,9 και το Ε/Π με τις λιγότερες ώρες πτήσης  για κατά φάση επιθεώρηση, έχει υπόλοιπο ωρών 52,3. 

Στην Μονάδα υπάρχουν σήμερα 16 Ε/Π. Ένα είναι για τη 2η κατά φάση επιθεώρηση και αναμένεται να βγει διαθέσιμο στις 15 του επόμενου μήνα. Στατιστικά, ο μέσος όρος ημερών καθήλωσης Ε/Π για κατά φάση επιθεώρηση, είναι 31.2 μέρες Υπάρχουν όλα τα απαιτούμενα ανταλλακτικά για την ολοκλήρωση της κατά φάση επιθεώρησης του Ε/Π. 

Η επάνδρωση σε προσωπικό είναι η προβλεπόμενη και συγκεκριμένα έχουμε, 1 επικεφαλή του τμήματος συντήρησης, 1 Ιπτάμενο Μηχανικό, 1 Μηχανοσυνθέτη, 5 Τεχνίτες, 2 Τεχνίτες ελασματουργούς, 1 Τεχνίτη ηλεκτρολόγο, 1 Τεχνίτη ηλεκτρονικών, 1 Τεχνίτη κινητήρων και 1 Τεχνίτη Πτερύγων, σύνολο 14 άτομα.  

Οι εργασίες που έχουμε προγραμματίσει για σήμερα είναι η προετοιμασία 4 Ε/Π για εκπαίδευση πληρωμάτων σε πτήσεις σχηματισμού και εξωτερικών φορτίων και η συνέχιση των εργασιών για τη κατά φάση επιθεώρηση του Ε/Π. Η μόνη μη προγραμματισμένη εργασία συντήρησης είναι η αλλαγή ενός προβολέα προσγείωσης σε ένα Ε/Π του 2 Λόχου.

Αυτά για να τα βλέπουμε και να …..ζηλεύουμε, μια που δεν θέλουμε (γιατί μπορούμε ) να τα κάνουμε και μεις…………..

Αν βέβαια θέλει κανείς να δει ένα παράδειγμα ΒΟΕ Συντήρησης (λέω αν θέλει) μπορεί να κτυπήσει εδώ.

                                  

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2014.

    Ιανουάριος 2014

    Poster_2014-01Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάρτιος 2014

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

    Απρίλιος 2014

    Χωρίς τίτλο3Hires εδώ

    Μάϊος 2014

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2014

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2014

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2014

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2014

    ΠΟΣΤΕΡ ΟΚΤ

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2014

    Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2014

    Poster_2014-12

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2015.

    Ιανουάριος 2015

    2015-1 ΠΟΣΤΕΡ1Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2015

    2015-2 POSTERHires εδώ

    Μάρτιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Απρίλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Μάϊος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούνιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Ιούλιος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Αύγουστος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2015

    8415961Hires εδώ

    Νοέμβριος 2015

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Δεκέμβριος 2015

    keep-calm-and-have-a-safe-flight-45Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

Αρέσει σε %d bloggers: