ΤΑ ΠΡΩΤΑ MHR-90

2007-12-17a1.jpg

Αν θυμάστε, στις 15 Δεκ 2007, είχαμε μιλήσει για το ”ξεμπλοκάρισμα” των Φιλανδικών ΝΗ-90 και είχαμε παραθέσει τη δήλωση του Διευθύνοντα συμβούλου της Eurocopter, που διαβάσαμε στο τεύχος του ROTOR & WING του Ιουλίου 2007 ”We have got certification for the Greek helicopter”.

Επίσης στις 31 Δεκ 2007, μιλώντας για την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΤΗΣΗ ΤΩΝ UH-1H των Αυστραλέζικων ελικοπτέρων που θα αντικατασταθούν από τα MHR-90, που είναι παρόμοια με τα δικά μας και που πήραν (τα αυστραλέζικα ΝΗ-90) – σύμφωνα με τη παραπάνω δήλωση του Διευθύνοντα συμβούλου της Eurocopter – πιστοποίηση ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΣ………………

κάναμε κάποιες σκέψεις …..

Υπάρχουν και άλλοι που κάνουν τα ίδα πράγματα με μας (αντικατάσταση UH με NH-90)….

Υπάρχουν οργανισμοί – και άνθρωποι που τους πλαισιώνουν – που ΤΙΜΟΥΝ τα αεροπορικά μέσα με τα οποία πέταξαν, πόνεσαν, ίδρωσαν, με τα οποία τελικά, απέδειξαν ότι άξια υπάρχουν ….

Διαβάσαμε (είναι η αλήθεια εδώ και καιρό) στην επίσημη ιστοσελίδα του το ΥΠΕΘΑ της Αυστραλίας την ανακοίνωση που αναρτήθηκε στις 18 Δεκ 2007 για την ΑΠΟΔΟΧΗ των πρώτων 2 MRH-90 στις τάξεις των Ε.Δ της…..

Κάτω λοιπόν από τον τίτλο First Multi-Role helicopters accepted into service διαβάζουμε:

Ο Defence Materiel Organisation (DMO), (η αντίστοιχη με τη δική μας δηλαδή ΓΓΟΣΑΕ), αποδέχθηκε τα δύο πρώτα MHR-90 (όπου MHR= Multi Role Helicopter), στις εγκαταστάσεις της Australian Aerospace facility, (την αντίστοιχη με τη δική μας ΕΑΒ), στο Brisbane, στις 18 Δεκ 2007.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα AIR 9000, αγοράσθηκαν 46 MRH-90 για να ενισχύσουν το στόλο των Ε/Π Sea King, του Ναυτικού και αυτόν των Black Hawk του Στρατού Ξηράς καθώς και επιπρόσθετες ανάγκες υποστήριξης αεροκινήσεων.

Η επίτευξη του χρονοδιαγράμματος παράδοσης είναι ένα μεγάλο επίτευγμα του προγράμματος και την τελετή αποδοχής παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη του κοινοβουλίου, εκπρόσωποι του ΥΠΕΘΑ και της αμυντικής βιομηχανίας της Αυστραλίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας.

Ο Διευθυντής του τμήματος ελικοπτέρων Υποστράτηγος Tony Fraser δήλωσε ότι

”η αποδοχή των δύο πρώτων Ε/Π MRH-90 ήταν ένας σημαντικός χρονικός στόχος του προγράμματος και ότι ήταν το αποτέλεσμα εντατικής δουλειάς σε στενά χρονικά πλαίσια, πολλών υποκατασκευαστών και του προσωπικού που δουλεύει στο πρόγραμμα”

Το Ε/Π MRH-90 είναι το πρώτο Ε/Π στον κόσμο που, πραγματικά, χρησιμοποιεί το σύστημα fly-by-wire και είναι εξοπλισμένο με το ραντάρ FLIR για να έχει την δυνατότητα να πετά με συνθήκες χαμηλού φωτισμού, έχει το ίδιο σύστημα κάσκας χειριστών με αυτό που χρησιμοποιεί το επιθετικό Ε/Π Tiger, ενώ διαθέτει μεγαλύτερη καμπίνα φορτίου από την συνηθισμένη έκδοση των ΝΗ-90.

Μετά την αποδοχή των δύο ελικοπτέρων θα υπάρξει μια περίοδος ελέγχων και αξιολογήσεων, εκπαίδευσης αι ανάπτυξης των διαφόρων συστημάτων του Ε/Π, τα αποτελέσματα των οποίων θα καταλήξουν στην ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ (initial operational capability), που έχει σχεδιασθεί να ολοκληρωθεί, για μεν το Ε/Π της ναυτικής έκδοσης το 2010 για δε το Ε/Π του στρατού, το 2011.

Αυτά για να έχουμε και το μέτρο κρίσεως του πως εμείς αντιμετωπίζουμε ορισμένα θέματα.

Νομίζω ότι το έχω διαβάσει κάπου ότι είναι 7 Ελληνικά ΝΗ-90 έτοιμα για παράδοση στη Γαλλία.

Δεν θα προσπαθήσω να καταγράψω κάποιες από τις δικές μου απόψεις.

2007-12-17c1.jpg

Θα αντιγράψω εδώ ένα σχόλιο του κ. Μάνου Ηλιάδη, στο ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ, στις 9/5/2007……….

(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αποδέχομαι ή το απορρίπτω)

Έγραφε στη στήλη Εν Αμύνη:

………………………………………………………………………

{ Η επιδημία της μη παραλαβής πανάκριβων οπλικών συστημάτων που παρήγγειλαν “οι προηγούμενοι” συνεχίζεται. Μετά τα Mirage, τα μεταφορικά ελικόπτερα ΝΗ-90, τα νέα άρματα, τα υποβρύχια κ.ά, σειρά έχουν τώρα και τα νέα επιθετικά ελικόπτερα Apache (AH-64D μετά Longbow και άνευ).

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η αρμόδια επιτροπή αρνείται να τα παραλάβει, διότι υπάρχουν αποκλίσεις κ.λ.π, άγνωστης μέχρις στιγμής φύσεως και εκτάσεως. Το αποτέλεσμα είναι τα αφιχθέντα πανάκριβα Apache να παραμένουν κυριολεκτικά έκθετα κάπου στα Μέγαρα, με κίνδυνο να τα φάνε τα …..ποντίκια (και μη νομίζετε ότι με το τελευταίο αυτό η στήλη υπερβάλλει, γιατί κάτι ξέρει).

Η στήλη που δεν έχει μέχρι στιγμής επακριβή πληροφόρηση, δεν μπορεί να μην επισημάνει το γεγονός ότι παρόμοιο φαινόμενο, με μια σειρά οπλικών συστημάτων να μην παραλαμβάνονται ή να καθυστερεί η παραλαβή τους επί μακρόν για διαφόρους λόγους, υπαρκτούς ή μη, δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο.

Τόσο σε αριθμό και είδος διαφορετικών οπλικών συστημάτων (βλ. παραπάνω) όσο και σε ότι αφορά το σύνολο της αξίας τους, η χώρα μας έχει επιτύχει ένα απλησίαστο ρεκόρ, που φέρνει στον νου τη γνωστή παροιμία ”ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε”.

Με άλλα λόγια, ή οι μεγαλύτερες ξένες εταιρείες στον κόσμο τα έκαναν όλες μαζί θάλασσα, όταν πωλούσαν το πανάκριβο υλικό τους στην Ελλάδα, χωρίς να έχει ευρεθεί μέχρι στιγμή ”πιός είναι από πίσω” (ο γνωστός δάκτυλος που λένε και μην πάει το μυαλό σας αλλού), ή οι ελεγκτικές ικανότητες των αρμοδίων ελληνικών υπηρεσιών, υπό το γνωστό πνεύμα που τους εμφύσησε ο προηγούμενος υπουργός, έβγαλαν σκάρτα τα πάντα. }

…………………………………………………………………………….

Αφήνω και την υπάρχουσα κατάσταση και την περιγραφόμενη από το παραπάνω άρθρο κατάσταση, σε σας να την μελετήσετε και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας

….γιατί εγώ έβγαλα τα δικά μου……

ΥΓ

Α, και αν έχετε να σχολιάσετε κάτι, αφήστε και κανένα comment ρε παιδιά !!!!

827 λεξούλες κάθισα και έγραψα ο ΜΑΚΑΚΑΣ!!!!!

About these ads
Comments
20 Responses to “ΤΑ ΠΡΩΤΑ MHR-90”
  1. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ανώνυμος

    ΟΚ φίλε μου, ΟΚ.

  2. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Συγγνώμη για τα λαθάκια…

    Όντως η στρατιωτική έκδοση του EC225 είναι το 725. Το 675 μάλλον προήλθε από συνδυασμό κούρασης με το EC175 (υπό ανάπτυξη) και το 635 (στρατιωτική έκδοση του EC135).

    Όσο για το Super Puma της ΠΑ, είχα την εντύπωση ότι είχε καταπέσει… (προφανώς, από δημοσιογραφική παρα-πληροφόρηση).

  3. Ο/Η Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    “Αναγκαστική προσγείωση SUPER PUMA στη Λήμνο Παρασκευή, 08.08.08.
    Σοβαρές υλικές ζημιές κατά την αναγκαστική προσγείωση ελικοπτέρου SUPER PUMA στη Λήμνο κατά τη διάρκεια νυκτερινής άσκησης.
    Παρά τη βαρειά προσγείωση του ελικοπτέρου οι χειριστές του δεν έπαθαν τίποτα.”

    http://www.zougla.gr/news.php?id=6134

    Τα SUPER PUMA αν έχουν παραγγελθεί πάνε ΠΑ για αποστολές SAR/CSAR.

  4. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ανώνυμος

    Α τώρα συνενοηθήκαμε ως προς τον τύπο, όχι EC 675 αλλά EC 725.

    Είναι γνωστή η ανάγκη για Ε/Π SAR, αλλά δεν νομίζω ότι η ιστοσελίδα που αναφέρεις έχει ενημερωμένο συντάκτη, σε ότι αφορά, τουλάχιστον την παραγγελία των Ελληνικών.
    Θέλουμε, και πρέπει, αλλά δεν το ακούσαμε επίσημα, εδώ στην Ελλάδα.

    Νέα απορία…

    ”το Super Puma που είχε καταπέσει προ καιρού” ???

  5. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Καλησπέρα

    Με το “Έλληνες αρμόδιοι” σαφώς και εννοούσα παράγοντες εκτός της ΑΣ (πολιτικά στελέχη δηλαδή).

    Η σχετική πηγή για την παραγγελία των EC675 βρίσκεται εδώ: http://www.ainonline.com/news/single-news-page/article/eurocopter-gains-new-orders-from-brazil-greece/

    To 675 είναι η στρατιωτική έκδοση του EC225… μια εκσυχρονισμένη έκδοση του γνωστού μας Super Puma, με πεντάφυλλο στροφείο, ισχυρότερους κινητήρες, νεότερα ηλεκτρονικά και αυξημένες επιχειρησιακές ικανότητες γενικότερα. Απ’ότι αναφέρει το άρθρο, προορίζονται για αποστολές SAR. Επομένως, δεν ξέρω αν θα στελεχώσουν την ΑΣ ή την ΠΑ.

    Σχετικά δε με το Super Puma που είχε καταπέσει προ καιρού, το πέτυχα μέσα στα υπόστεγα γενικής επισκευής πριν από 2 βδομάδες… Άρα υποθέτω πως θα επιστρέψει στην ενεργό δράση.

  6. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ανώνυμος

    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και τις ευχές.
    Σου απαντώ στα επί μέρους τώρα.

    Για το full flight simulator (FFS) που γράφεις, ναι καλή η ιδέα, αλλά να τα παρουμε πρώτα και μετά.

    Στο ”Όσο για την “λάσπη” που έχει δεχτεί αυτό το εξοπλιστικό πρόγραμμα, δεν είναι και τόσο αδικαιολόγητη (γνώμη μου)… καθώς οι Έλληνες αρμόδιοι φαίνονται να είναι οι βασικοί υπαίτιοι της χρόνιας καθυστέρησης.”, έχω να σου πω ότι αν το ”Έλληνες αρμόδιοι”, το τοποθετείς έξω και πάνω από το Όπλο, θα συμφωνήσω πλήρως μαζί σου. Εξ΄άλλου το γράφω και στη τελευταία παράγραφο αυτού του πόστ.

    Για την παραγγελία των 15 EC 675 που λες, τη στρατιωτική έκδοση δηλαδή του EC 135, δεν γνωρίζω κάτι, και μάλον με μπέρδεψες.

    Πάντως σε ευχαριστώ και συνέχισε την ενημέρωση.

  7. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Καλά να περνάτε και να τα χαίρεστε!

    Ελπίζω η πρόσφατη παραγγελία των 15 EC675 να μην τραβήξει τις ίδιες καθυστερήσεις…

  8. Ο/Η Δ. ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    @ Ανώνυμος

    Ευχαριστούμε πολύ. Δώσε “σήμα” μόλις εγκαταλείψουν τις εγκαταστάσεις για να ετοιμαστούμε για την υποδοχή.
    Καλά να περνάς και να μας ενημερώνεις.

  9. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Ναι, το εθνόσημο και το call-sign είναι βαμμένα πάνω στο tail boom. Δυστυχώς δεν σημείωσα τα τους κωδικούς. Όσο για τον αετό, δεν ξέρω ποια είναι η κανονική μορφή του.

    Ελπίζω να φτάσουν σύντομα και απρόσκοπτα…

    Επίσης ο full flight simulator (FFS) των γερμανικών NH90-TTH (ο πρώτος παγκοσμίως για NH90) ξεκίνησε να λειτουργεί (σχεδόν) κανονικά, οπότε φαντάζομαι ότι τα πληρώματα θα μπορούν να εκπαιδευτούν και εκεί.

    Μακάρι να εγκριθεί η αγορά FFS και για τα ελληνικά ελικόπτερα….

    Οτιδήποτε άλλο γνωρίζω (και δεν είναι διαβαθμισμένο) μετα χαράς να σας το μεταφέρω.

  10. Ο/Η Δ.ΣΑΜΠΑΝΗΣ λέει:

    @ Ανώνυμος

    Το ελληνικό εθνόσημο και το call sign είναι βαμμένα? Γιατί μια απο τις φωτο που κυκλοφορούν έχει τον Αετό και το fin flash μόνο ενω το εθνόσημο φαίνεται μόνο απο κάτω. Ο δε Αετός είναι λιγάκι διαφορετικός απο αυτόν που φοράνε τα Delta…

    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Είμαστε σε αναμονή της άφιξης…

  11. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Army Aviator (επί τη ευκαιρία, συγχαρητήρια για το blog)

    Δυστυχώς, απαγορεύονται οι φωτογραφίες εντός του site της EC για ευνόητους λόγους. Πάντως τα NH90 μας έχουν ένα υπέροχο σκούρο χακί χρώμα, με τον αετό της ΑΣ βαμμένο μαύρο στο πλάι.

    Όσο για την “λάσπη” που έχει δεχτεί αυτό το εξοπλιστικό πρόγραμμα, δεν είναι και τόσο αδικαιολόγητη (γνώμη μου)… καθώς οι Έλληνες αρμόδιοι φαίνονται να είναι οι βασικοί υπαίτιοι της χρόνιας καθυστέρησης. Την ίδια στιγμή οι χειριστές της ΑΣ παίζουν το κεφάλι τους κορώνα-γράμματα με τα απηρχαιωμένα UH-1, ενώ οι μηχανικοί εδάφους προσπαθούν σχεδόν μάταια να τα συντηρούν σε επιχειρησιακό επίπεδο. Νομίζω ότι είναι μια θλιβερή ιστορία, που όμως θα λάβει αίσιο τέλος.

  12. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ ανώνυμος

    Καμμιά φωτογραφία βρε ανώνυμε, από τα 3 ΝΗ90-TGRA;
    Βοήθα και συ λίγο, να τα προβάλουμε, τόση λάση ‘εχουν φάει τα καϋμένα, από τους ανά την επικράτεια ”ενημερωμένους” πληρωμένους κονδυλοφόρους, που υπηρετούν δε ξέρω και γω ποιόν αφέντη…..
    Καμμιά φωτό;
    (στο mail jhonlost@aol.com).

  13. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Με χαρά να σας ανακοινώσω ότι 3 ΝΗ90-TGRA τυλιγμένα με νάυλον και με τις ουρές διπλωμένες, ετοιμάζονται να φορτωθούν και να αποσταλούν στη χώρα μας.

    πηγή: από πρώτο χέρι :)

  14. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Phoebus

    Όλα καλά Φοίβε, απλά επίδή το βλογκ το διαβάζουν και ”άσχετοι” θεώρησα σωστό να δώσω αυτή τη πληροφορία. Σωστά μιλάς πάντω και σε ευχαριστώ.

  15. Ο/Η Phoebus λέει:

    “Σε ότι αφορά τα ΝΗ-90, όχι δεν θα είναι τα υψηλοτάβανα αλλά δεν νομίζω τα κομάντα να έχουν πρόβλημα”

    Kαλά κι εγώ λίγο στην πλάκα έκανα αυτή την ευχή, εδώ μέχρι τώρα τη βγάζανε με το Iroquοis να πούμε. Aλλά το ίδιο και οι Γερμανοί με τα παλαιότερα UH-1D αν δεν απατώμαι. Επίσης τις όποιες προτάσεις που κάνω, κυρίως τις κάνω ώστε ο Στρατός να έχει τα σωστά αλλά και καινούργια εργαλεία και όχι μόνο για μόστρα.

    ΥΓ: Διάβαζα πάντως ότι οι Αργεντίνοι σχεδίασαν και κατασκέυασαν ένα δικό τους ελαφρύ ελικοπτεράκι (έχασα το link) ακόμα όλα τα Huey που είχαν στην Αεροπορία Νατυικού, τα αναβάθμισαν σε Huey II και τα έδωσαν στη Αεροπορία Στρατού τους (νομίζω 7).

  16. Ο/Η Army Aviator λέει:

    @ Phoebus

    ”πρέπει οι αγορές αυτές να υπαγορεύονται από το ΓΕΣ/ΓΕΕΘΑ, ανεξάρτητα κυβέρνησεων και κομμάτων” λες και συμφωνώ, αλλά βλέπεις λόγω της 7ετίας δεν μας έχουν και σε μεγάλη εμπιστοσύνη, ακόμη και τώρα. Εξ άλλου ανακαλύψαν ότι με τα εξοπλιστικά, μπορούν να κάνουν εξωτερική πολιτική, πράγμα πολύ δύσκολο, όταν χωρίς καν να έχεις ούτε ένα ένσημο, διαφεντεύεις τούτη τη χώρα….
    Σε ότι αφορά τα ΝΗ-90, όχι δεν θα είναι τα υψηλοτάβανα αλλά δεν νομίζω τα κομάντα να έχουν πρόβλημα

  17. Ο/Η Phoebus λέει:

    Επίσης εύχομαι τα επόμενα ΝΗ90 (βόηθα Παναγιά μου) να είναι ευχρύχωρης έκδοσης σαν της Σουηδίας ή της Αυστραλίας αν δεν απατώμαι, που έχουν ψηλότερο ταβάνι. Όχι πως τα βασικά ΝΗ90 μας κακοπέφτουν, αλλά σκέφτομαι οι αερομεταφεόμενοι πίσω με τις εξαρτήσεις τους, να είναι πιό άνετοι ρε παιδί μου.

  18. Ο/Η Phoebus λέει:

    Καλά το ότι η κάθε κυβέρνηση κάνει τα δικά της είναι γνωστό και απαράδεκτο ως ένα σημείο. Οι στρατιωτικοί θα τα πετάνε και οι στρατιωτικοι θα πάνε στον πόλεμο, οι πολιτικοί μάλλον για Παρίσι ή Νέα Υόρκη τους κόβω στην τελευταία περίπτωση (lol). To θέμα είναι ότι πρέπει οι αγορές αυτές να υπαγορεύονται από το ΓΕΣ/ΓΕΕΘΑ, ανεξάρτητα κυβέρνησεων και κομμάτων.

    Εδώ ακουγόταν ότι θέλουν να πάρουν και μερικά Blackhawk, είναι φτηνά λέει. Για μένα εφόσον αρχίσαμε με ΝΗ90, πρέπει να συνεχίσουμε επ αυτού και όχι να πετάξουμε στα σκουπίδια 0.7δισ επένδυση και φτου απ την αρχή με πολυτυπιές. Για τα Lakota είμαι μαζί σου, γιατί νομίζω χτύπάμε με ένα σμπάρο δυο τριγώνια, του έστι scout και utility role, για να φεύγουν και τα Jetranger.

    Κατά τα άλλα οι φωστήρες απ’ ότι φαίνεται δε τους άρεσε το Embraer Legacy και θέλουν να το αλλάξουν με άλλο ένα Gulfstream…

  19. Ο/Η Army Aviator λέει:

    Αγαπητέ Φοίβε

    Θα απαντήσω στο κεντρικό σου σημείο του σχολίου: Όλα όσα γράφεις ΔΥΣΤΥΧΩΣ εκφεύγουν από τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης αλλά και του ΓΕΣ-ΓΕΕΘΑ. Είναι καθαρά στα χέρια της εκάστοτε κυβέρνησης που είναι μέχρι ένα σημείο θεμιτό να κάνει εξωτερική πολιτική με τις πάσης φύσεως προμήθειες και κατασκευές, αλλά ΣΕ ΟΛΑ υπάρχει το μέτρο. Έτσι δεν λέγανε οι αρχαίοι μας πρόγονοι; ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ;
    Τώρα όχι μόνο χάσαμε το μέτρο αλλά και τη μπάλα…
    Τι θέλεις να κάνουμε, δηλαδή να σηκώσουμε παντιέρα;
    Άσε που ”παντιέρα” σηκώθηκε με τόσους από μας να φεύγουν σωρηδόν και να μην ιδρώνει κανενός το αυτί.
    Αλλά είπαμε οι εκλεγμένοι μας εκπρόσωποι είναι και οι υπεύθυνοι για όλα αυτά….. μέχρι που να βρούν τον τρόπο να ρίξουν τις ”αστοχίες” τους σε μας, αλλά τότε αλλάζει το θέμα και μέχρι σήμερα όσοι το προσπάθησαν έσπασαν τα …μούτρα τους….

  20. Ο/Η Phoebus λέει:

    Aμάν με πια τα ΝΗ90! Aποζημίωση για τις καθυστερήσεις θα πάρουμε ποτέ?! Μήπως νομικά το να τα βγάλουμε σκάρτα ήταν μια ευκαιρία για την εταιρία να μην πληρώσει αποζημειώσεις, αλλά να πάρει χρόνο να τα βελτιώσει “και καλά”? Ωραία κομπίνα ακούγεται και με αυτό να μένουν όλοι χαρούμενοι… Λέω γώ τώρα… γιατί οι Φιλανδοί πήραν το κατι τις τους για 14+ μήνες καθυστέρησης! Εμείς τίποτα απ’ οσο ξέρω.

    Πάντως ότι και να γίνει νόμίζω το 2009/2010 θα τα έχουμε, απ’ εκεί και πέρα θέλουμε άλλα 20 για να τελειώνουμε με τα Huey, συν 1 CH-47SD.. Πιο μετά (2015) πρέπει να προβούμε σε μελέτη αγοράς 6+2 CH-47F για να φεύγουν κατά το 2020 τα CH-47DG (αναβαθμισμένα CH-47C).

    Ώστε στο 2020 να έχουμε:

    40+ NH-90ΤΤΗ
    12+ CH-47SD/F Chinook
    20? UH-72 Lakota (ονειρεύομαι)

    Ειδικός βέβαια δεν είμαι, να σημειώσω απλά..

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2009.

    Δεκέμβριος 2009

    Νοέμβριος 2009

    FOD 2009_11

    Οκτώβριος 2009

    HUMAN FACTOR

    Σεπτέμβριος 2009

    DAZZLERS 1

    Αύγουστος 2009

    dynamic rollover poster greeka

    ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΟΣΟ ΦΑΙΝΕΣΑΙ..!!!

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2009

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΕΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    ΜΑΪΟΣ 2009

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΚΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2009

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 12.

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

    T/R+TREE = TROUBLE !

    T/R+TREE = TROUBLE !

    ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2013.

    Ιανουάριος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2013

    ΠΟΣΤΕΡ ΦΕΒ 2013

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2013

    Χωρίς τίτλο2

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Μάϊος 2013

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΩΝ002

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2013

    Χωρίς τίτλο

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Αύγουστος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Σεπτέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλοHires εδώ

    Οκτώβριος 2013

    cf87cf89cf81ceafcf82-cf84ceafcf84cebbcebf2Hires εδώ

    Νοέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο2Hires εδώ

    Δεκέμβριος 2013

    Χωρίς τίτλο1Hires εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2010.

    Δεκέμβριος 2010


    Νοέμβριος 2010


    Οκτώβριος 2010

    Σεπτέμβριος 2010

    Αύγουστος 2010

    Ιούλιος 2010

    Ιούνιος 2010


    Μάϊος 2010

    Απρίλιος 2010

    Μάρτιος 2010

    Φεβρουάριος 2010

    Ιανουάριος 2010


  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2011.

    Δεκέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Νοέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Οκτώβριος 2011

    HiRes εδώ

    Σεπτέμβριος 2011

    HiRes εδώ

    Αύγουστος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούλιος 2011

    HiRes εδώ

    Ιούνιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάϊος 2011

    HiRes εδώ

    Απρίλιος 2011

    HiRes εδώ

    Μάρτιος 2011

    HiRes εδώ

    Φεβρουάριος 2011

    HiRes εδώ

    Ιανουάριος 2011

    HiRes εδώ

  • ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 2012.

    Δεκέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Νοέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Οκτώβριος 2012

    Hires εδώ

    Σεπτέμβριος 2012

    Hires εδώ

    Αύγουστος 2012

    Hires εδώ

    Ιούλιος 2012

    Hires εδώ

    Ιούνιος 2012

    Hires εδώ

    Μάιος 2012

    Hires εδώ

    Απρίλιος 2012

    Hires εδώ

    Μάρτιος 2012

    Hires εδώ

    Φεβρουάριος 2012

    Hires εδώ

    Ιανουάριος 2012

    HiRes εδώ

%d bloggers like this: